Piskoloğun hukuki işlem baslatip baslatmamasi beni geriyor, annemin yani sıra babamdanda çektim babam ablamı döverdi sadece baktığı için falan beni de ömrüm boyu asagiladi ben bir yere kanıt niteliginde gidip anlatmak istiyorum ama hukuki islemi de oyle pat diye yapmasinlar zaten ortalik karisik
Abla zaten asistanlardan nefret ederim ben onlar da vicdan merhamet denen bir şeyi olanı görmedim Boş ver sen sadece kendini düşün yok o çıkamaz derse odadan Geri çık başka psikoloğa git. O kadar şeyi yaşamışsın burada önemli olan sensin Asistan veya başkasının durumu değil.
Odadan cikip baska piskologa gidemem sanirim, cunku ilk kayit yapip beni yonlendiren piskolog numarami alip ariycaz seni o zaman gel dedi, oyle bir şansim olmaz devlet maalesef mesela baska bir konu icin yasal islem baslatilir mi diye soracakken 9 takla attim en sonunda kadin anlayip yok burada konusulan burada kalir dedi
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Annemin beni defalarca kez oldurmeye kalktigini piskologa anlatsam bir işlem yaparlar mi mesala ben istemiyorum sikayetci olmak?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bu nasıl bir şey ya ne yapıyor mesela boğazını mı sıkıyor
Bıçaklamaya kalkmıştı çoğunluğunda
Bu öldürmeye teşebbüse girer Annen içeriden çıkamaz bilgisi olsun Uzun bir süre. Bunu ona söyledin mi ne diyor sana ayrıca öz mü üvey mi
Öz annem
Piskoloğun hukuki işlem baslatip baslatmamasi beni geriyor, annemin yani sıra babamdanda çektim babam ablamı döverdi sadece baktığı için falan beni de ömrüm boyu asagiladi ben bir yere kanıt niteliginde gidip anlatmak istiyorum ama hukuki islemi de oyle pat diye yapmasinlar zaten ortalik karisik
Psikoloğa gittiğinde yardım iste ama asistanı falan varsa yalnız konuşmak istediğini söyle anlat durumu O seni yönlendirir
Off asistana ayıp olcak simdi ama mantikliymis hehe eger o cikarsa soylediklerim not alinmaz asistandan ozur dileriz artik
Abla zaten asistanlardan nefret ederim ben onlar da vicdan merhamet denen bir şeyi olanı görmedim Boş ver sen sadece kendini düşün yok o çıkamaz derse odadan Geri çık başka psikoloğa git. O kadar şeyi yaşamışsın burada önemli olan sensin Asistan veya başkasının durumu değil.
Odadan cikip baska piskologa gidemem sanirim, cunku ilk kayit yapip beni yonlendiren piskolog numarami alip ariycaz seni o zaman gel dedi, oyle bir şansim olmaz devlet maalesef mesela baska bir konu icin yasal islem baslatilir mi diye soracakken 9 takla attim en sonunda kadin anlayip yok burada konusulan burada kalir dedi
Bunu kesinlikle anlatmalısın ve bir kadın evine gidip kendini kurtarlısın
Neden seni öldürmeye kalktı
Bir fotograftaki yasini yalan soyluyordu ben de anlamadim a anne orada 30 degil miydin dedim
Anladım demek sende sevilmedin qnliyorum seni
Pp bağırttı yalnız
teşekkür ederim
Gerçekte de böyleyim yalnız 😈
Katil kedisin yanj
Yok daha neler ya insanım yani
Yok sıkıntı olmaz