Bunun sebebi testosteron hormonudur. Kadın doğasi gereği kendinde olamyan testosteronu ister. Çoğu çekici erkegin cekici olmasinin sebebi budur. Hormonlar yuruyüşe, bakışa vs. bir çok şeye aktarılır. Kadin erkeği çok cekici bulup onunla birlikte olmak ister ve öpüsme yoluyla da testosteron geçer kadina.
Ne güzel benim için bir aşk ya Keşke öyle kadınım olsa Ben önce küçük Sonra o bacak ara iki deliği nefes almadan emer yalardim dilimi içinden çıkarmak istemiyorum
Tabi ki veririm. Mukemmel bi sey bu operken boyle yanaklari siserek, gozeri kisilarakta, gulumsuyorsa icim gidiklaniyor bi hos oluyorum ya. Yani tarif edilemez bi duygu olusuyor.
O küçük öpücükler sınırı aşmak için konduruluyor bilin istedim. Eğer ortam müsaitse o masum öpücükler ateşi yakmak için bir kibrit görevi yapıyor. Belki kaba bir tabir olacak bunun için özür diliyorum ama o öpücükler kıvama gelmek için bire bir, zaten devamında kendin de istiyorsun siz bu dediklerimi aklınıza bir yerlere yazın o gün geldiğinde konu başka yere gitmeden geri çekin kendinizi. Yoksa elini kolunu yanağını boynunu dudağını derken bir bakarsın ki nereleriniz öpülüyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
Sevgilim olsa evet minik büyük kocaman her türlü öpebilir
Bunun sebebi testosteron hormonudur. Kadın doğasi gereği kendinde olamyan testosteronu ister. Çoğu çekici erkegin cekici olmasinin sebebi budur. Hormonlar yuruyüşe, bakışa vs. bir çok şeye aktarılır. Kadin erkeği çok cekici bulup onunla birlikte olmak ister ve öpüsme yoluyla da testosteron geçer kadina.
dudağımın yolunu mu bulamamış nedir bu yüzümde uğraştığı çaba 😀
nie minik minik opuyo erimem ki.
yapsın french şap şup opsun korkak alıstırmasın kendını !!
Beni öpebilecek kadar şanslı bir kadınla tanişmadım henüz.
Veririm tabi, bende öyle öperim zaten. Arada sevgilimin burnunu ısırıyorum. :D
Ne güzel benim için bir aşk ya
Keşke öyle kadınım olsa
Ben önce küçük
Sonra o bacak ara iki deliği nefes almadan emer yalardim dilimi içinden çıkarmak istemiyorum
O ne ya örümcek gibi adım adım mı ilerleyecek oldu olacak ısırsın da
Tabi ki veririm. Mukemmel bi sey bu operken boyle yanaklari siserek, gozeri kisilarakta, gulumsuyorsa icim gidiklaniyor bi hos oluyorum ya. Yani tarif edilemez bi duygu olusuyor.
Yaşamışsın ne güzel
Sen gizliden hep ayni sorulari mi soruyorsun acaba :)
Hıııı soru bulamadım napam
Neden gizli soruyorsunuz hanimefendi.
Böyle hayaller bana lüks ama umarım sevenler yaşarlar.
Off bayılıyorum bayılıyorum o küçük öpücüklere, minik minik temaslar, o tutku 💖
o dokunuşları profesyonelce yapıyorum sinir uçların kafayı yer
Sonu için buraya dünden bi foto atardım ama hesap kapanır ya 💋😘
O ne öyle ya. Pıtırcık aşklardan hiç hoşlanman. Şehvetsiz tutkusuz olur.
Hele senin dilin ne söylir sekine gadın
Asdunfhf hoş geldin uzun yoldan gelmişsindir gel otur 1950 lerrden mesela 😀
Eyvallah iki yıldır ikamet ederim bu sitede böyle nezaketli misafirperver soru sahibi görmedim 😉
Eski toorrpak kim kaldı
Desene sende pek Acer değilsin ama çay gelmedi
Türkçeye geri dön eskimo
😂😂😂İmla hatası yaptın galiba
Senin dile göre hatalı olabilir ivit
Hata demek kaba kaçmazmı torrpakk
Dayanamam bende onu öperim
:D :D
Öpmenin en tatlı biçimidir kendileri 😂
Yorumları okudum Konu dışın dayım 😌
Evlenmeden izin vermezdim .
Evet güzel olur
sevgilim olsun yeter ki
Ulan ne şanslı erkekler var ya
Bunun sonu dudakta biter sonrasında yatakta guder
Elbette kendi de minikse 😅😍
(Her yerimi) dimi :) yanlış okumadım
Fantezilerin çığır açıyor
Veririrm zaten yapıyor😅
Hay hay buyursun gelsin 😍
Bi de sevmeyenler varmış bunu
Ee normal bir şey sevgi göstergesi bu
5 kere bana yetmez ki daha çok öpsün isterim
İzin verirdim öpsün doya doya.
Uzatmasın direkt dudağa gelsin
Bıyıkların batar şeninde orman mübarek
Batmaz yumuşacık bıyıklarım
Sana öyle geliyordur
Kendi kendime öpüşmüyorum heralde batsa battı derlerdi
Olsun kes , yımışak olsun
Kesince daha çok batar bebiş
Sinek kaydı batmaz bebiş
Bıyıksızlığı sevmiyorum bebiş
Dudağı fırtlarken o da geliyordur ama nasıl şapıyonuz😕
Ahahahah fırtlarken mi? Sen hiç biriyle öpüşmedin sanırım. Gayette öpüyorlar bişey olmuyor
Çok mu belli oluyor , yok öpüşmedim..🙄
Hıhı biraz
Peki...
umarım öpüşürken bıyıklarında yoğurt kalır.
Asffssfh komik şey
Herkesi güldürüp kendi kendine ağlayan palyaço iyi geceler diler🙋🏻♀️
Umarım daha çooook öpüşürsünüz.
abi en çok istediğim şey
Evet tahrik edici olur
Evet
Hayır
Tabiiiki iyice tadına baksın
Ederim niye etmeyeyim:)
Evet hoşuma giderdi
Kimin hoşuna gitmez ki :)
Öpsün.
Zaten yapıyor ki
Offf ne guzel olurdu
No problem
Bu sınırı aşmadığı sürece izin verirdim
O küçük öpücükler sınırı aşmak için konduruluyor bilin istedim. Eğer ortam müsaitse o masum öpücükler ateşi yakmak için bir kibrit görevi yapıyor.
Belki kaba bir tabir olacak bunun için özür diliyorum ama o öpücükler kıvama gelmek için bire bir, zaten devamında kendin de istiyorsun siz bu dediklerimi aklınıza bir yerlere yazın o gün geldiğinde konu başka yere gitmeden geri çekin kendinizi. Yoksa elini kolunu yanağını boynunu dudağını derken bir bakarsın ki nereleriniz öpülüyor.
Tabikide evet😏
Olabilir
dur gız, yapma emine, fena oluyorum :)
Tabiki =)
Gıdıklanırım ben :p
Neden vermeyeyim
Evlenince yapın
Ne güzel işte.
diliyle vucudumda harita ciziyor
Eririm, biterim.
Yanıyorsun Fuat abi
Cayır cayır.
görmemişler gibi😂
iyidir, candır
Hepsi bu kadar mi.. opsun herywri iste
Dudakda bitiyomu 😀
güzel olurdu
evet