Sevgilime aşırı bağlıyım onu çok seviyorum onun için ölürüm ama ne yapsam yetmiyormuş gibi hissediyorum napcam?

Ona olan aşkımı, sevgimi ve saygımı herkes görsün istiyorum onu ne kadar seversem seveyim yetmiyormuş gibi hissediyorum bunun onu korkuttuğunu bazen dile getiriyor ama o çok tatlı, dünyanın en iyi kalpli ve merhametli insanı. O benim kurtarıcı meleğim kahramanım, ben de onun için öyleyim biliyorum. Biz birbirimizi bulamasaydık belki şu an çok kötü hallerde olacaktık resmen birbirimizin ilacı olduk. Ona şiirler yazıyorum, sürekli yemekler pişiriyorum aç kalmasın diye, sürekli öpüyorum, sarılıyorum, ona olan sevgimi dile getiriyorum ama yine de yetmiyormuş gibi geliyor. Bazen kendimi tükenmiş ve boşluğa düşmüş gibi hissediyorum sonra bu yüzden de kendime kızıyorum.

Çünkü onun çocukluğundan beri sevgiye aç olduğunu biliyorum. Daha ana kuzusu yaşta annesi göçtü melek oldu bu dünyadan. Küçücüktü benim askim. En acısı da onu annesinden koparan kişi de canından bi parça olan pislik babası... Bu olay onun çok içine kapalı ve soğuk bir çocukluk geçirmesine sebep olmuş. Yalnızca bana karşı sıcak davranıyor yalnızca bana ve iki kardeşine güveniyor işte tam da bu yüzden o mutlu olsun diye çırpınıp duruyorum. Bu yüzden onu boğabildiğim kadar sevgiye boğmak istiyorum, sevgimden öldürmek istiyorum onuuuuuuuu allahım yazarken bile içim eriyor ben deli gibi aşığım. Ondan ayrılırsam eğer bu dünyada benim için aşk kavramı sona erer çünkü ben başka kimseyi böyle sevememmmmm sevemem imkanı yok. O bu dünyadaki en mükemmel insan muhteşem bir baba olacak eminim. Onunla evlenip bir sürü çocuğumuz olsun istiyorum, hepsi gözlerini babasından alsın, dudaklarını benden alsın, istiyorum. İkimizin de hasret kaldığı o güzel aile sıcaklığını biz birbirimize verelim istiyorum ama henüz ikimiz de okuyoruz yine de o günleri sabırsızlıkla bekliyorum... Onunla aynı yastığa baş koymayı, çocuklarımıza uykudan önce masallar anlatmayı her sabah tüm aile neşeli bir şekilde kahvaltı yapmayı. Düşüncesi bile benim için o kadar kıymetli ki. Ben. Deli. Gibi. Aşığım. İnşallah hepsi gerçekleşir sonsuz olurz onla😍
Sevgilime aşırı bağlıyım onu çok seviyorum onun için ölürüm ama ne yapsam yetmiyormuş gibi hissediyorum napcam?
Cevapla