Ben bi kez yaşadım bitti diyen sevgilim 1 hafta sonra çok pişmanım gel yeniden birleşelim dedi ben o süreçte onu sevmekten asla vazgeçmedim böyle olacağını biliyordum tahminlerim doğru çıktı ilişkimizin 3. ayında idi ben de biraz yufka yurekliyim bu ilişkiye önem veriyordum değer veriyordum bir sans daha verdim şu an 1 yıl oldu beraberiz mutluyuz
Soğudum mu bitiyor. Çünkü soğuma denen şey pat diye olan bişey değil bir birikimden sonra oluyor. Bunun anlamı o kişinin asla düzelmeyecegi demektir. Uğraşmak nafile bir yorgunluk
Ben şahsen biraz çabalarım ama soğumamdaki etken karşı tarafın yaptığı ciddi denilebilecek bir hata olur genelde ve durum böyleyken de geri dönüşü olmadı o soğumanın şu ana kadar.
Bence sebebini sormalı belki senin bi hareketin davranışın onun hoşuna gitmemiştir buda senden soğumasına sebep olmuştur sorduğun halde saçmalıyorsa bas tekmeyi gitsin 😂