Soğuduğunuz birisine karşı tekrar eskisi gibi olmanız mümkün mü?
Yoksa bir defa soğuduktan sonra bir daha asla ısınamayanlardan mısınız?

Yoksa bir defa soğuduktan sonra bir daha asla ısınamayanlardan mısınız?


imkansız 😂 büyük konuşuyor olmak istemem ama kimden soğudu isem bir daha aynı sevgiyi hissedemedim. hep bir şüphelenme hep bir konuşmak istememe. sonra ne kadar konuşmak istese kaçıyorum resmen 😄
Hep affederim ama bir kere soğuduysam bitmiştir, çıkmaza girmiştir.
Kolay kolay soğumam ama soğuduysam da asla eskisi gibi olamam. ://
Cevap
3Cevap
Ben kimseden sogumam o yüzden hiç öyle sorunlarim olmaz. bir kisiyi seversem sonuna kadar severim. ne zaman yazarsa yazsin basimin tacıdir. kalbimi kazanan artik hep kalbimdedir. asla kapı önüne koymam.
Çok büyük bir laf olmamış mı?
@mavi-kanarya evet tam bana göre
İddalı oldukça 😉
@mavi-kanarya ama dogru aynen oyleyim
Ne sebeple soğuduğuma bağlı..
Hatasını telafi etmişse zamanla aynı sıcaklığı yakalayabiliriz bazen..
Kolay sogumam, soguduysam da haksizdir, uzmustur. Bokumu da yese ayni sekilde olmaz.
bir kere soğursam güneşi burnumun dibine getirseler ısınmam
Bu konuda çok sıkıntılıyım.
çok zor eskisi gibi olabilmem.
mümkün değil allah inse geri eskisi gibi olamam
Hayir eskisi gibi olamam :d
mümkün değil eskisi gibi olamam
Duruma göre değişir ama çoğunlukla hayır
Çok zor ama olabilitesi yüksek
mümkün değil aynı olamaz
soguyunca eskisi gibi olmuyo
Çok zor. Eğer önceden çok değer veriyorsam belki.
Çok çok zor o dedigin. Ben tekrar ısınamıyorum.
İstersem tekrar ısınırım zor değil
Yani kisiye gore degisir
Sogudummu bıter ısım olmaz
@keremDNZ nerden bılıyosun
Isınamam olmuyor
Isınamam.
Asla 🙅
Değişiyor
Hayır
Isınamam
Hayır
Evet zamanla mümkün
Namümkün
mümkün değil
Mumkun
Mümkün seviyorsam
Sanmıyorum.
İmkansuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?