3 gündür neredesin sen prenses çok merak ettim umarım iyisindir ve olumsuz bir durumdan dolayı girememezlik yapmamışsındır... soruna gelirsek doğuma nedeni arayanzaman girmesiyse tabiki ısınırım ama kırmızı çizgilerimi ihlal ettiği için araya soğukluk girdiyse maalesef 3 hayırla uğurlanır
Buzlar kırılmaz hiçbir zaman ama en uyu çözüm zamandır. Aylarca varlığından haberdar değilmiş gibi davranildiginda ve yeniden karşılaşıldığında sadece iyi anilar akla gelir.
ara verilmiş arkadaşlıklarim olur sonra baktığımda neden ara verdiğimizi de hatırlamam ama yeniden aynı samimiyeti kurarız silmissem zaten bahsi bile açılmaz
Ben çok çabuk soğuyan bir kişiliğe sahip olduğum için eskisi gibi olamam eğer seversem affederim ama merhaba nasılsın sadece o kadar fazlasını istemem o da az da olsa sevdiğim için bir şeyler yaşamışızdır onun hatrına