AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Abuk subuk bur durum olarak görüyorum.
Neden mi?
Çünkü lgbt adı altında sapiklasan, örgütlenip terör veya siyasi eylemlere katılan o kadar çok lgbtli var ki... Bunun bir aşk ilişkisi olduğuna inanmak güç
Herkesin cinsel tercihi kendisine ama onların aşık olucaklarını sanmıyorum biseksüel erkek arkadaşım vardı sadece arkadaştık ama duygusal bişey hissetmiyordu yani cinsel yaklaşım var sadece
sevgili olduğu kişilere duygusal yaklaşmıyordu pek
Askin dini, irki, cinsiyeti olmaz...
Kim engel olqbilir duygulara?
Bilmiyorum onları da incitmek istemiyorum..
Her şeyi bu kadar basitleştirmeyin kardeşim ya dinimizde böyle bir şey yook zinhar kabul edilemez durum
Dinimiz?
İnsanlar nefislerine uyarak hareket ettikçe dahada helak olma yolunda ilerliyor Allah akıl fikir versin
Herkes aşık olmayı hak eder.
Destekliyorum var tabiki
Aşkın cinsiyeti olmaz
Saygı duymuyorum desteklemiyorum breğn miyorum.
breğn miyorum.
Herkes kimsenin hayatına karışamaz..
Var tabi, neden olmasın?
tabiki var sonana kadar destekliyorum
Erkek erkekğe kız kıza olmaz
olur
Bu benim görüşüm sanane
:Dd ne beklersin ki iste klasik Y kusagi homofobikler. d. d
@isimsiz_1232 ne beklersin ya kusagi
Çok güzel bir kraker
Saygı duyuyorum diyelim
Olsunlar ya el ne karışır.
Lgbt adı üstünde bir birey tabiki aşık olmaya hakkı var
Tabii var, ben destekleyenlerdenimm
Herkesin kendi tercihi
İnsanların tercihlerine karışmıyorum.
Herkesin sevmeye, sevilmeye hakkı var.
yok türkiyede hallondaya gidebilirsin bb
türkiye özgür bir ülke ama sen istemiyosan yallah arabistana
ayrıca hollanda diye yazılıyor:)
@tuğbanız ananın özgür ülkesi sen o kendi ütopyanda olmayan beyninle yaşamaya devam et bizde öyle yok kız kıza erkek erkege özgur olsa polislerimiz sizi gözaltına almazdı sokun şu kafanıza Biz Aziz Türk milletiz senin gibilere yer yok ha hallonda ha hollanda anladın zaten sen ne demek istediğimi şimdi bb
@tuğbanız birde o kadar gerizekalısın ki sanki türkiyede serbest böyle el ele dolaşan erkekler öpüşen kızlar dolaşıyorda ben kınıyorum gerizaklıya bak daha gün piknikte öpüşürüken erkekler polis bastı ülkede yok anladınmı bu bir gerçek sok şunu olmayan beynine
ilk olarak relax yaa git bi su iç kaldıramadın heralde dediklerimi khdgfbdkjegh 2. olarak ben ben homoseksüel değilim sadece sizin gibi mal insanları gördüğüm zaman deliriyorum ayrıca polis bir şey yaptı diye illa doğru olucak diye bişey yok. o senin dediğin (kesinlikle doğru olan:D) olay bi sosyal medyaya düşse tepki alır bunun da farkındasındır heralde. ayrıca cümlenin sonuna ''bb'' yazdığında cool olmuyosun ergen oluyosun böyle herkes seni ciddiye almaz bak söyliyim :D
@tuğbanız tabi dediklerim doğru oldugundan beni eleştirmeyi hedef aldın doğru :D ağla sümsük sen ve senin gibi lezlerin burada türkiyede işi yok keşke ananda lez olsaydı ama senin gibi bir boş benlik dünyaya getirmeseydi tabiki anan hollandada olabilir lez orada buna izin var :D ya baban gay olsaydı içler acıcısınız sen ve senin gibiler yazık :D kudurmuş arizona kertenkeleri D:xdmxkfnmkmdzcxv
JKDFGHJDGKDF ya sen 13 falan mısın ya da beynin falan algılamıyo mu? homoseksüel değilim dedim anlıyomusun yani senin deyiminle lez değilim sadece senin gibi mal insanları görünce deliriyorum. ama benim bildiğim bir şey var o da senin cidden acınası bir şekilde canım olduğun zaten yazdıklarından akıl yaşında belli o yüzden bence benle hiç uğraşma sen zararlı çıkarsın:))
@tuğbanız HAHAHSDHASDJ sen kimsin lan :D zorunami gitti madem lez değilsin sana ne giriyor çıkıyor biz yalan bişi mi dedik :D türkiyede yok dedik :D mala bak sen değil git lez başkanını çağır yallah ;:Dödf
lez başkanı mı? ay valla sana yazık çok yazık üzüldüm şu an nasıl bu beyinle 20 yaşına kadar yaşayabildin:(( ayrıca sen tr de yok dedin ya bak herkes hetero oldu şu an tebrikler
@tuğbanız bişi değil adam ol toz ol haydi canım
JDHGJKDHGK yazık sana, neyse kötü günler dilerim<33
@tuğbanız allahın en kısa zamanda belanı vermesi dileğiyle hoş kalma muahhh
ben saygı duyuyorum isteyen istediğine aşık olsun ama bayraklarını alıp BEN EŞCİNSELİM YEHHUU dye gezen gösterişten başka birşey değildir
O değilde lgbt olan biri hem kendi cinsin hemde karşı cinse ilgi duyması?
Her iki cinse ilgi duyamazmi peki onu merak ettim 😉
öyle bir şey var. biseksüellik
aynı anda duymuyorlar. bir dönem kadınlara ilgi duyarken bir dönem erkeklere ilgi duyuyorlar
Asla tasvip etmiyoruz Lutilik bu
Kızlar kızlarla eşleşmesin ya sonra bize kalmıyi
Elbette aşık olmaya hakları vardır. 🌈🌈🌈
Destekleyenleri destekliyorum arkalarindayim
Leş derken?
Bana aşık olmasınlarda karışmam gerisine
Sen bu kafada oldukça kimse aşık olmaz korkma.
Aşık olmaya elbette hakları var. Bence..
Birbirlerine olsunlar bize ne
Benden uzak dursunlar yeter gerisini umursamam
Herkes istedigini yapmakta özgür nötrüm bu konuda
ne diyebilirim şimdi.
Elbette var dilediği gibi yaşasınlar.
Ne isterlerse ama benden uzak olsunlar
Desteklemiyorum ama saygı duyuyorum
Hakları var mı yok mu burada mı karar vereceğiz
Aşk bu kadar basit değil.
bu basit bişi mi kardeşim
bu daha farklı bir cesaret gerektiriyor. günümüzde o çok saçma toplumsal normları yıkıp ilanı aşk etmek kolay mı
Kardeşin değilim. Toplumsal norm değil. Bu bir hastalık. Biraz bilimsel konuşalım. Bu bir hastalık.
homofobi de bir hastalık.
Ama ben homofobik değilim. Bunun bir hastalık olduğunu ben değil tıp söylüyor.
eşcinsellik bir hastalık değildir hastalık kategorisinden çıkalı 30- 35 yıl oldu
Vücudun anormal şekilde çalışması durumu hastalıktır. Ve bunun tedavisi vardır. Kişi tedavi olur olmaz o onun kararı insanlara saygı duymak düşer. Ama bu bir hastalık.
neyse bu böyle devam eder ben hiç lafı uzatmıyıp sana başarılar diliyorum.
Başarıyla işim yok. Eyvallah.
ayrıca bişi sorcam hormonların etkisi olmadan tercih olsa ona görüşün ne
Dediğim gibi saygı duyarım.
Insallah yok olurlar, desteklemıyorum
Her insanın aşik olmaya hakkı vardr
Hayır yoktur.
Beğenmeyen iki kız lezbiyen herhalde
5 oldu o benle birlikte toxic ab
@Gizlilixs severim uyuz olunan yorumlar yapmayı.
tabi var
Var neden olmasın.
Var tabiki
Var tabii ki ama Türkiye'de aşık olmasınlar.
Beni ilgilendirmediği için düşünmüyorum
Desteklemiyorum iğrençler
Desteklemiyorum ama karışmamda beni ilgilendirmez
Yok olmasın
Yok.
Olamaz
Kim yok dedi ki
Var tabiki
hayır yok
Sen olmaya hakları yok desen olmayacaklar mı yani
Evet yok
Destekliyorum
Saygi duyuyorum