Aşk hayatında yaşanan en büyük sorunlardan bir tanesidir insanların geçmişte yaşadıkları eksiklikleri yeni birisinden beklemek hayatınıza aldığınız insanlara saygısızlık demektir. Her insanın karakteri ve yapısı farklı olduğu için her insanın da sevdiği erkeği veya kadını mutlu etme şekilleri farklıdır, zaten siz hayatınızı aldığınız yeni bir insandan eski sevgilinizle olan ya da eski Aşk hayatınızda olan duyguları ve hareketleri beklerseniz emin olun ki geçmişe takılı kalarak yeni bir ilişki kuramazsınız.
Elbette gelen gideni aratır diye bir söz vardır ama bu her zaman böyle olacak diye değildir yeniliklerde her zaman mutluluk vardır eskiye takılıp kalırsanız versiyonu eskide kalmış telefonlar gibi yeni mutlulukları kaldıramazsınız.
İnsan sürekli geçmiş yaralarını sarmak ister. Karşısına çıkan her yeni insan yeni hikayeler yeni beklentiler geliştirir.
İnsan belki çok kere aşık olur ama çok kere gönül eşine denk gelemez. Onu bulmuşsada bence şımarmak hakkıdır ondan yaşayamadıklarını yaşatmasını istemelidir.
Beklerim.. sevilmeyi isterim.. ama bunu ona söylemem zamana bırakırım biraktim da adam cevher çıktı çok da mutluyum keşke en başından beri şu anki sevdiğim ile olabilseydim ama acı bi tecrübe gerekiyormus demekki.. neyse buna da şükür ♥️😍
Kimse kimseyle karşılaştırılmamalı diye düşünüyorum! Böyle olursa yeni ilişkiden hayır gelmez Herkesin potansiyeli farklı bu yüzden öyle bir beklentim olmaz