“Benimde bazı ihtiyaçlarım var” diyerek sevgilinizi bırakır mısınız?

Erkekler... malum ihtiyaçlarınız yüzünden bunu bahane edip ayrılır mısınz, demin instada bir ses kaydına denk geldim de üzüldüm.
Yani benim sevgilim olsa yarin öbür gün sarılmak , el ele tutuşmak tamam da ilerisini beklemesin yanı soyunmam bile yanında

Sırf bu yüzden bırakır mısınız yanı?
“Benimde bazı ihtiyaçlarım var” diyerek sevgilinizi bırakır mısınız?
Cevapla