- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılO zaman kesinlikle sende çalışmalısın eğer çalışıyorsan da sen de onun seni götürdüpü gibi kendi durumunun yettiğince seni çok güzel bir yere götürücem deyip onu sevdiğin bir yere götürebilirsin her zaman onun yapması artık sıradan hale gelecektir arada senin de böyle şeyler yapman Bi numara Bi hava katacaktır ben herşeyi ayarladım hafi gidiyoruz demelisin 2 günlük bir kaçamak bile sizin için tatlı olur ona ellerinle yemekler hazırlayabilirsin işin içinde sadece maddiyat olmasın :) ezik hissetmemen için ayaklarının yere sağlam basıyor olması lazım eğer çalışırsan kazandığın bir Liraya bile ben bunu ak alnımla kazandım ne ezikliği gözüyle bakarsın, şimdiden bol şans 😊🌼
13 Yorumla- +1 yıl
Kusura bakma ama bu mumkun seyler degil. siradan calisan bir insan maasinin tamamini verse iki gunluk hoteli zor odeyecek. hadi yettide odedi iki gunu eee bir ay sonrami bekkiycrk maas alsonda bisey o da odesin diye ve bu bir ay suresince ac mi gezecek hicmi ihtiyaci olmayacak. calisarak yetisebilcem duzeyde bir kisi degil karsimdaki diyor.
Soran+1 yılBen öğrenciyim ve hukuk okuyorum derslerim çok ağır çalışacak vaktim yok. Hem de şu halimle çalışacağım meslekle onu öyle bir yere götürmek için belki yıllarca uğraşmam lazım. Ben bir otelin günlüğüne kişi başı 3000 lira ödeyemem üzgünüm.
- +1 yıl
Merhabalar ben her şeyin em lüksünden bahsetmedim bir iki günlüğüne olan uygun turlar var bundan bahsettim ama sanırım herkes yanlış anlamış, ama okuyor olduğun için genede para kazanman zor, :)
En İyi Cevaplar
Kendini ezik hissedecek ne var ki? Eğer ki sana kendini ezik hissediyorsa yol ver gitsin ama eğer paraya gerçekten önem vermiyorsa kendini öyle hissetme bence. Kimi lüks yaşamaya seviyor ayak uydur sende. Senin de istediğin yerlere gitmeyi teklif et. Para bu ya çokta önemli değil.
00 Yorumla
+1 yılHerkes ilişki içinde her konuda eşit olacak diye bir şey yok. Sen de onu tanıyarak onun değer verdiği seyleri bulabilir ve ona el yapımı bir hediye hazırlayabilirsin. Eğer doğru insansa zaten el emeği bir hediyenin parayla satın alınanlardan daha değerli olduğunu bilecektir.
00 Yorumla
+1 yılYapcak bişey yok. Takma bence. Yedirmek isteyen kendisiyse dert etme ye sende. Eğer bunu sorun edersen bu sefer o içine dert edicektir. Bazı erkekler böyle sen yemezsen sonra gider başkasıyla yer o parayı evlenceğini düşünüyorsan. Boşver hayatına bak.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
+1 yılAra sırada benim istediğim ortamlara gidelim diyerek teklif et. Devamlı lüks hayat yaşamayı görev gibi hissettirmeni istemiyorum de.
Eğer sevgilin farklı ortamlara girmekten çekinir ve red ederse o zaman bil ki sen bu duyguyu (ezik hissetmeyi) boşuna hissetmemişsin..80 YorumlaGerçekten eziklik duygusu çok kötü bir duygu yani karşı tarafında seninle aynı maddi durumda olmasını istersin. Bende şahsen senin gibi hissederdim. Boşuna dememişler davul bile dengi dengine diye...
Ama bu durumu sevgilinle konuşarak çözebilirsiniz mesela bazen sen ödeye bilirsin o kadar pahalı yerlere gitmediğiniz zaman. Dert etme eğer bu durum sevgilin için bi sorun olmuyorsa sonuçta o seni böyle sevmiş. Sende onu olduğu gibi kabul et yani o seni mutlu etmek için elinden gelen herşeyi yapıyor sende bunun keyfini çıkar.
Mutlu kal 🌸01 Yorumla- +1 yıl
Farkındamısın adam sürekli parayla mutlu etmeye çalışıyor ben bunu fark ettim görüşünüze saygı duyarım tabiki kız haklı. Biran evvel konuşmalı yoksa kız gerçekten psikoloji açısından kendini yıpratabilir.
+1 yılSevgilin sonuçta her hangi biri değil bu konuyu kafana takman evet olağan yani kendini maddi olarak yetersiz görüp üzülmen ama bence etmemen lazım çünkü senin talep ettiğin ya da istismar ettiğin bir durum yok.
Birlikte siniz tadını çıkarın bence.50 YorumlaEzik hissetmeni gerektirecek hiçbir durum yok. ayokluk görmek diye bir şey var. Yokluk görmemiş bir insanın, görmüş bir insanı asla tam olarak anlayamayacağını anlayacaksın. Düşünsene, hiçbir zaman bir oyuncağı kırıldığı için ağlamamış, yeteneklerine uygun her şeyi her zaman öğrenecek imkanı olmuş, istediği okullarda okumuş, kariyer planını istediği gibi çizebilmiş birinden bahsediyoruz. Hiçbir şey, içinde kalmamış. Bir şeyden bıktığı zaman, değiştirmeyi öğrenmiş ömrü boyunca.Çünkü yapabilir. Bu kadar. Kısacası, sevgilinin zengin olmasının tek iyi tarafı, normalde kenarından geçemeyeceğiniz şeyler yaşamanızın kapısını açmasıdır. Bir de, zengin koca arayan bir hatun olma ihtimalinizi sıfırlamasıdır, zira aksini ararsınız.Çünkü artık bilmektesinizdir ki, zengin koca bulup evlenen kızlarımızın, iki yıl sonra, sarılıp yatabilecekleri, sadece para olacak. Böyle düşündüğün taktirde mutlu olamazsın zaten,üzgünüm.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılOtele neden gidiyorsunuz?
Parayı zaten rahat harcayan biri seninle bir alakası yok lüksü seviyor var parası harcıyor neyine için parçalanıyor ne saçma bir dert buKarşılığında efsane bir gün var eziklige gerek yok keyfine bak. Çok rahat edecekse için fakire para yedir biraz ödeşin30 Yorumla Zenginlik sorun degilde, seninle oturupda bi nohutlu pilavda yemiyosa uzulursun; sonucta herkesin bi ortalama kazanci var sanada arada uymasi gerekir. Herkes cinsellikle alakali seyler yazmis; sevgisini aldigin bi iliskin varsa sevismeniz dahada baglar sizi burdaki sacma yorumlari okumamani oneririm; turkiyede hala kadinin cinsellik yasamasi hak gorulmuyor, ama kendileri bi rus bi alman kadinda aramaz cunku onlar oyyle diyip evinin kadini bile yaparlar; bu zihniyetli pezevenklerden uzak kalmak en onemlisi zaten.
10 Yorumla
+1 yılSevgili ile jakuzi 😂😂 peki. Neyse bn soruya cevap vereyim. Senin için elbette lütuf olmalı ama sana gerçek duyguları varsa sende de o hisler bulunuyorsa değme keyfine. Yapacak birşey yok açık ve net konuşalım aşk karın doyurmuyor. Peygamber efendimiz bile kız çocuklarını hali vakti yerinde olan hayırlı erkeklerle evlenmelerini istemiştir. Bu normal birşey yani. Ama sevgilin seninle geçici olarak birliktelik yaşıyorsa bu ezikliği hissett çünkü onun gözünde senin diğer para yiyen belli kızlardan farkin kalmaz.
10 YorumlaEğer arkadaşın davranışında samimiyse inanki onun senden fazla parasının olması onun için sorun değildir ve senin ezilmeni de hiç istemez. Sevgi , aşk artık adına her ne derseniz paraya pula bakıp yaşanılacak bir duygu değil bunu hisseden insan karşı tarafın parası varmış yokmuş çok umrunda olmaz. Toplumsal olarak bazı problemli davranışlar sergilediğimiz ve zihniyetimiz çok bozuk olduğu için toplum olarak bazı şeyleri aşamadık. Senin düşünce tarzın gayet iyi ve mütevazi. Toplumsal olarak her iki cinste de elbette para için birilerini seven peşinden koşan isnanlar var bu bir gerçek ve o öyle düşünen insanların ayıbı. Uzun lafın kısası sevgi, saygı ve her ne kadar aşka inanmasam da aranızda ciddi manada böyle birşey varsa sonuna kadar yaşayın. Umarım mutlu bir birlikteliğiniz olur.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkendine dikkat et de? öyle bi zamanda yasiyoruz ki otel odasinin camindan aşa atilan mi dersin? ormana götürülüp yakilan mi dersin? ben bi kız olsam bi erkekle asla yanliz kalmazdim bu yazdiklarim film degil yasanmis olaylar
ayrica seni seven seninle gönül eglendirmez EVLENİR Akıllı ol52 Yorumla
Soran+1 yılotele gittik diye benimle gönül eğlendirmiş olmuyor btw
Cevap sahibi+1 yılçirkin düsünmedim hic tanimadigim bi insanin güvenligini düsündüm
+1 yılAdamın niyeti bana göre parası olduğu için en iyi eskortlarla takılmıştır daha az ilişki yaşamış temiz kadınları bu şekilde elde ediyor. Otellere rezidanslara bu kadar kolay gitmeseydin keşke. Kadınlarımızın en büyük hatası çok kolay kucağa oturuyorlar keşke göster ama elletme modunda olsalar. Karşısındaki gariban olsa bir kere seks yapacaksınız diye 40 takla attırırsınız. O ilişkinin geleceği yok vesselam.
30 Yorumla
+1 yılEvlilik düşünmediğin adamla yatıyorsun bunu çok normal karşılıyorsun, üstelik burada kullanıldığını söyleyen insanların zihniyeti bozuk oluyor öyle mi? Başına gelecek her şeyi hak ediyorsun ziyadesiyle. Otel odasında öldürüldü bilmem kaçıncı kattan aşağı atıldı haberlerine içim acımaz oldu artık. Üzülerek söylüyorum, basitsiniz.
13 Yorumla
Soran+1 yılBizim ilişkimiz cinsellik üzerine kurulu değil her şey yaşanması gerektiği kadar yaşanıyor. 21 yaşında ne evliliği düşünebilirim ki? Üstelik hayatımdaki adamın şu ana kadar en ufak yanlışını görmedim bana karşı. öldürmekmiş aşağı atılmakmış bunun için ilişki yaşamaya gerek bile yok. Öyle şerefsizlerden korusun hayat.
- +1 yıl
@_MecazKadin_ Görüşünüzden sadece rezillik akıyor. Size tek bunu diyebilirim. Ortadaki bir can, bir ananın, bir babanın çocuğu. İstediğiyle yatar. Seni ilgilendiren kısım ne? Hemen söyliyim. Toplum dayatmasından dolayı. Otel odasına gidip biriyle yatarken ölürse için acımıyor öyle mi? Yani yazacak tek kelime yok. O kadar rezillik dolu bir yorum ki. Nerden biliyorsunuz o kızların hayatını, neler yaşadığını? Belki sadece toydu, doğru yolu gösterini olmadı. Belki de zorunda kaldı. Yine de sizi ilgilendirmez. Toplum bize ne dayatırsa onu uygulamayın. Sen kendin için doğru bulamayabilirsin. Ancak bu o insanları bir çöp gibi göstermek için bir sebep değil. Size yazıklar olsun!!
- +1 yıl
@Rwerdst Gereksiz bir ton cümle, beni ilgilendirdiğini nereden çıkartıyorsun? İnsanlar hayatıyla ilgili soru soruyor bu platformda, kendi görüşümü istediğim dille yazarım bunu göze alarak sormuş soran, bu da seni ilgilendirmez? Yok toplum dayatmasıymış yok o kızlar hayatında neler yaşıyormuş, toplum dayatması umrumda olmaz, kendi doğrularımla yaşıyorum bana göre bekaret edeptir, terbiyedir, ahlaktır, şereftir, gururdur, değerli karakterdir tek sevdiğin, evleneceğin kişiyle paylaşılır. Bazı kızları hayat şartları kötü yola sürüklemiş olabilir bunun konumuzla alakası ne? Bunu kınayacak kadar şuursuz bir insan değilim. Hangi soruya yorum yaptığımızın farkında değilsin galiba? Herhangi bir zorluk olmadan, kendi isteğiyle evlilik düşünmediği erkeğin kollarına bedenini bırakan bir kız, kendini korumayı bilmeyen bir profil bana göre. Namusu önemli görmeyi cahillik olarak görenler, namussuzluğu medeniyet olarak görüyor. Bu zihniyetteki anaların büyüttüğü çocuklardan da hayır gelmez bu ülkeye..
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu isten hayir gelmez malesef. sorun sende degil hem ama elbet lafini bi koycak ortaya sende mal gibi kalcan. birseyde diyemeyeceksin. cani skilinca bi laf koycak elbet ben olmasam sen bunlaru ruyanda gorurdun ancak diye kesinlikle. ezilmekmi istemiyorsum ayrilcaksin o zaman bu kadar basit. dengine gore baska sevgililige adim atcaksin ve zengin oldugunu onceden bilmiyor olmanda birseyi degistirmez. acikcasida sen ne kadar toz pembe hayal etsende suanda seni kullanip atmanin planinda olma ihtimali cok yuksek. biraz bunaldigi zaman senden bu dediklerimi yasiycan aklina gelcek sozlerim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılKendisini çekip ''Lütfen bu kadar pahalı işlere girişmeyelim. Kendimi yanında ezik gibi hissediyorum. Benim karşılayabileceğim işleri yapmaktan keyif almayacaksan beli en azından daha makul şeyler yapalım. Böyle kendimi zengin parası yiyen escortlar gibi hissediyorum. Lütfen.'' diyebilirsin.
40 Yorumla
+1 yılSeninki de dert Allahım ya ona bakılırsa benim de kocam zengin ama kendine zengin ben kızımla sürünüyorum ina ki 4 aylık kızım var milletin eskilerini giydiriyorum kendim de o beğenmediğim görümcenin eskilerini giyiyorum para önemli değil evet sevgisi olsun yeter diyor bazen insan ama o kadar da etkili olmuyor
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBirbirimizin hayatlarındaki eksiklerimizi tamamlayarak yer ediniyoruz ve ilişki böylelikle hayat buluyor. Bu eksikler maddi değildir ve birlikteliğe asıl gücü de nitekim bu olgular sağlar. Araçları amaç haline getirmezsek, kendimizi kimseyle ve hiç bir ortamda "ezik" hissetmeyiz. Kendimizi bilip emin olalım ve buna göre davranalım.
20 Yorumla
+1 yılKötü hissetmeni gerektirecek okadar da kötü birşey yok bence ortada erkek arkadaşın yaşamayı seviyor sana yaşatmayıda ihmal etmiyor yaani bu güzel birşey parasını yiyormuşsun gibi hissetme yani otel parasını sen ödeyemeyeceğine göre kötü düşünsene de gerek yok anı yaşamaya bak hayat yaşamak için değer imkanın varken yaşa daha sonra pişman olma derim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılDetayı okudum da bana hiç doğru gelmedi. Gerçekten seven insan otellere ya da otel gibi yerlere götürmez, evlenir. Neyse orası beni ilgilendirmez. Senin tercihin. Ama madem ezik hissediyorum diyorsun o zaman daha makul olan yerlere gidin. Kendini daha iyi hissedeceğin yerlere. Gerçi sen gittiğin yerlerden efsane bir gündü diyecek kadar memnun duruyorsun. Eziklik hissi nerde ben pek çözemedim :)
10 Yorumla
+1 yılBen baya eğlenirdim açıkçası zenginse bana mı zengin bi kere benim gibisini tonla para harcasa bulamaz. Kaliteli insanın fiyatı da yok ne yazık ki. Açıkçası endişelerin bana çok yersiz geldi. İşi avantaja da çevirebilirsin çoğu yerde bi de. Fakir olmak çok eğlenceli olur zenginin yanında. Sen olaya bu açıdan yaklaş istersen :)
10 Yorumla
+1 yılBelki zengin kızların açgözlü oluşunu sevmiyordur, gelip iyilikten anlayan normal bir insan olarak seni bulmuştur. Seni doğru insan olarak gördüğünden senden başkasına para harcamanın gereksiz olduğunu düşünüyor olabilir.
Zengin ortamlarına götürüp seni arkadaşlarıyla tanıştırabilir. Tabii sürekli arkadaş ortamlarında takılıp seninle geçireceği vaktin tamamını doldurması yanlış olur.
Yani banka soymadıysa, para basmıyorsa veya kaçakçılıktan para kazanmıyorsa şimdilik sorun yok.🍀10 Yorumla
+1 yılZengin-fakir sevgili sıkıntılı...
Olmaz demiyorum fakat zor...
Eskiler boşuna dememiş, "Davul bile dengi degine çalar"...
Maddi, manevi, kültürel, yaş,...
Hangi mevzudan olursa olsun...
Makas ne açılırsa, sıkıntı o kadar fazla olur...
Herşey dozunda, ayarında, denginde... güzeldir, isabetlidir...10 Yorumla
+1 yılbence güzel bişi abi ben fakirim sevgilim fakir çok kötü oluyo böyle ama ben ikimizden birinin zengin olmasını çok isterim. Sevgilim kendi parası var benim yok diye bir kere bile bana bunu hissettirmeye çalıştıysa gerçekten o zaman soğurum. İster istemez arada ezik hissedersin normaldir. Sonuçta onun kadar iyi değilsin o konuda. Ancak senin bunu hissetmene sebep olan kişi (ısrarla sebep olan) sevgilin ise, egosunu seninle kendi arasında bulunan maddiyat farkından yararlanarak tatmin ediyordur. Hoş değil, eğer seni seviyorsa olma ihtimali çok düşük. Ama böyle ise ayrılmak doğru olur. Gitsin dengiyle boy ölçüşsün eğlensin.
10 Yorumla
+1 yılKendini ezik hissetmen çok üzücü. Erkekler her zaman hesap ödemeyi kendi görevleri sanırlar. Ben kendi ilişkimde şöyle bir yol izledim o nasıl ki beni bir restorana, otele götürüyorsa bende aynı şekilde kendi cebime uygun yerlere götürdüm ve onun haberi olmadan ödemeleri yaptım. Bu sayede ilişkimizde daha mutlu olduk. Onunla kendini kıyaslamamalısın. Herkesin bütçesi ayrıdır ve nihayetinde ortada bir evlilik yok harcamaları hep onun yapmasına engel olmalı sende elini taşın altına koymalısın. Benim durumum iyi değil konusuna gelince herkes ayağını yorganına göre uzatmalı kardeşim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 609 cevap paylaştı. Ortalık kadın parası yiyen erkek dolu Ne güzel bulmuşsun elinde kaçırma gönlüne git Hayatın kurtulur ilerde evlersen çocuğun olsa nasıl bakacam dedi olmaz boşansan bile rahat edersin
Zate fakirse aldatıyor bari zengin al o aldatsın daha iyi
Yani evlenip mutlu olan zaten yok bari parası olsun hersey pahalı zate alınmıyor00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin gibi duyarlı hanımlar kaldı mı acaba helal olsun vallahi başkası olsa yolmak için her şeyi yapar ama sen onurlu bir İnsansın enişte bey de cömert biriymiş ki sevdiğine para harcamaktan çekinmiyor. İnşallah mutlu bir evliliğiniz olur.
30 YorumlaKuzum benim takma be zaten senin öyle bi insan olduğunu düşünse yanında tutmaz ki herkesin maddi durumu farklı olabilir ezik hissedeceğin bir şey yok yani o kişi seni sevdiği için ve sanırım baya romantik birisi seni mutlu etmek için çabalıyor. Seni sen olduğu için seviyor yani takma kafana😘
10 Yorumlabir onu sen parası için sevmiyorsun o olduğu için seviyorsun
iki sen ona göre zengin değilsin ama seninde gönlün ruhun zengin öyle düşün
iki onun yanındayken sadece rahatla bu düşünceleri at ve evlendiğinizi vb. düşün10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 859 cevap paylaştı. Para gerektirmeyen güzellikler yap ona.
Birşeyler pişir, sofra kur, parayla alamayacağı şeyler hediye et.
Atkı bere ör, pasta börek çörek yap.22 Yorumla
Soran+1 yılZaten sık sık birbirimizdeyiz benim elimden yemeye bayılıyor. Ama bu yeterli mi
+1 yılBence takma böyle birşeyi. Tadını cıkar demekki seninle vakit geçirmekden zevk duyuyor. Ve evli olan insanları düşün onlarda koca parasını yiyorlar ezikmi olmuş oluyor hayır eşi ne için çalışıyor? Eve para getirip paylaşmak için 👍🏻
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılsevgililikte bu derece abartılmış ve ciddi harcamalar sonrasında yüze vurulur genelde ben kabul edilmemesi taraftarıyım.
30 Yorumla
+1 yılValla bu hikayenin sonu mutlu bitmez rez. alın,
Kız üzülür ve kendini kullanılmış gibi hisseder, zengin çocuk arabasına biner ve gider 😏30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılSen zaten otel odasında bedelini odemissin yaa. Hatta komidinin üstüne para da bırakması gerekirdi alacağa gecmissin
11 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar çirkin zihniyetlisin.
+1 yıl- Öz güvenini geliştirmelisin.
- İçini parçalayacak yoğunlukta eziklik hissi yaşamanın
kaynağını ve bunun doğal olup olmadığını sorgulamalısın.10 YorumlaGerçekten sizin gibi biriyle sevgili olduğu için beyfendi gerçekten şanslı. Sevgilinin zengin olmasi bir lütuftur bence ciddi düşünuyorsan. Ama beyfendinin yaptiği biraz kroluk veya görgüsüzlük diyebilirim. Bir yerde birşey yediniz siz kendi paranizi odemek istediğinde israr etmemesi gerekir. En fazla bir kere demeli gerek yok ben ödeyim diye. Siz inatla ödemek istediğiniz zaman tamam demesi lazim.
10 Yorumla
+1 yılÖnemı yok o parayla senı eğlendırıyor cünkü var cünkü alişkanlik senlen alakası yok yaşam tarzı denır buna oyuncaksın gıbı gelıyor bana cünkü bende cok yapıyordum öyle 🤷🏼♂️
10 YorumlaBenim erkek arkadaşımda parasını vermeyi teklif ettiğimde kabul etmiyor. Ben bazen ondan hızlı davranıyorum. Sen de bunu denemelisin. Bana "paranın önemi yok, beni sev gerisi önemli değil" diyor yine de vicdan azabı çekiyorum. Buluştuğumuzda bazen ondan hızlı davranıp ben ödüyorum
00 YorumlaDert etme aşkım dünyakadar malın olacağına fındık kadar a mın olsun diye boşa dememişlerdir.. adam yadiğiyle sen yediğinle mutluysan kim ne yapsın maddiyatı. kapiş
00 YorumlaBoşver sen onu bunu takıl kafana göre sev seviş ye iş gez eğlen anın tadını çıkar ezik hissetme herkes kendinde olandan harcıyor seninde harcadığın bir şeyler vardır elbet herşey para değil dmi 😊
00 Yorumla
+1 yılVar ki imkanı götürüyor bunu dert etmene gerek yok. Olmasaydı bi parkta oturuyorda olabilirdiniz.Önemli olan aşk. Seni sevdiğine eminsen doğal ol devam et. İçinden geliyorsa cinselliği de yaşa. Ama kendini asla ona borçlu hissederek birşeyler yapma.
10 Yorumla
+1 yılBence ona daha minimal altiviteler ve yerler öner. Mesela doğayla iç içe birlikte konuşmak, sohbet etmek, karşılıklı şiir okumak durmadan dolaşmak, spor yapmak, gündem veya moda veya ne bileyim siyaset ya da herhangi bir konu hakkında muhabbet etmek gibi. Ben böyle ilişkilere hayran kalıyorum. Hem geliştirici hem de bu kısacık hayatta en verimli duygusal ilişki böyledir diye düşünüyorum. Örnekleri kendin de bulabilirsin. Bence böyle şeyler çok daha anlamlı
00 Yorumla
+1 yılİlişkiniz güzelse bozma ilişkinizi madiyat sevginize engel olmasın ne o zengin olmayı seçti ne sen düşük madiyatlı olmayı seçtin önemli olan onun sana verdiği değer eğer seni sevdiğine inanıyosan bu kadar sorun etme onu kendi takıldığın mekanlara götür arada bi ki seni gerçekten sevip sevmediğini burdan da anlayabilirsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sen tanışmadan önce bilmiyormuşsun yani onun parası içinde birlikte değilsen şayet senin yapacağın bişey kalmıyor o hisside sök at içinden aşkı yaşa mutlu olmana bak
00 Yorumla
+1 yılKafana takma bugün zengin bakarsın yarın fakir kalmış hayatta buda var... Sen şimdi keyfini çıkarmaya bak kendini de ezik hissetme parası için birlikte gezen escortlardan değilsin bunu unutma
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hakan Sabancı yla takılan kız gibisin sende. ZENGİN OLDUĞUNU BOLMOYODOM. Bal gibi parasını yiyosun adamın
01 Yorumla
Soran+1 yılZengin olduğunu nereden bilebilirim? Bir tweetim tutmuştu beni takip edip mesaj attı o dm üzerine. Twitterda da yazmıyor zengin olduğu hoş çocuk diye cevap vermiştim sevgili olduk nereden bilebilirim?
+1 yılÇok rahatsız oluyorsan bu durumdan adamı bırak ben alayım 😂😂
30 Yorumla
+1 yılErkegin kendini bileni sorun olmaz ama kadinlar normalde cekilmiyor zaten birde zengin bir kadin olursa eywah eywah. ...
10 Yorumla
+1 yılDuş aldıysan onla bir şikâyeti olmaz her şey para mı
12 Yorumla
Soran+1 yılne alaka duşla?
- +1 yıl
Detayda yazmışsın ya senle eğleniyor para sorun değil yani
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılKullanmasını bilirsen bir lütuftur. Bilmezsen eğer cezadır.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 454 cevap paylaştı.
+1 yılSenin gibi kızları kullanıyorlar. O tipler escort yerine sizin gibilerini kullanıyor.
20 Yorumla
+1 yılBence önemsiz. Önemli olan sevgidir. Bu tür şeyler geçici sevgilinin bir anda fakirleşmeceği belli değil.
00 Yorumla
+1 yılEzik hissetmene gerek yok. Sen zaten ödemek istiyorsun o sana birşeyler ödetmek istemiyor bu onun tercihi. Keyfini çıkarmaya bak
00 YorumlaEsasen o durumundan memnun biz buna iki taraflı memnuniyet diyoruz sorun yok yani
Ortada bir ömür sürecek bir durum yok
Anın tadını çıkar yeter00 Yorumla
+1 yılDavul billene dengi dengine derim benn anllamissindir umarim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 385 cevap paylaştı. Sağlığım yerinde para her türlü kazanırım iyi bir insan olması en büyük lütuf
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Niye ezik hissediyorsun ki. Tatını çıkar boş ver fazla takılma böyle şeylere.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Öyle insanlar takılır takılır bırakır kendini kulandırtma yeter
10 YorumlaZamanı geldiğinde minnet etmeni istemezse yaptıklarını yüzüne vurmassa iyi
20 YorumlaEğer cimri ise zengin olmasının hiç bir anlamı yok!
00 Yorumla
+1 yılBebeğim seni parasıyla ezen o zalim utansın.
Daha makûl davranabilir.
Ezmeden ezdirmedern.00 Yorumla
+1 yılSen adama vermeseydin adam seninle sevgili olupta oralara götürmezdi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılO sorun etmiyor sende yine de sınırını koru ama çokta çekinme
00 Yorumla - Devamını Gör (112)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer