Zengin sevgilim var, yanında çok ezik hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Ben sürekli parasını vermeyi teklif ediyorum kabul etmiyor. Zaten öyle yerlere öyle paralar harcıyor ki bende o para da yok. Bugün aşırı güzel bir otele gittik. Jakuziler köpük duşları manzaralı havuz efsane bir gündü. Ama yanında çok ezik hissediyorum. Parasını yiyormuş gibi de cidden öyle bir şey istemedim ben. Zengin olduğunu bile bilmiyordum tanışırken. Söylüyorum ama paranın önemi yok diyor. Ne yapmalıyım bu his içimi parçalıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok fazla kullanılıyorsun demişsiniz. Ama hayır. 11 aylık ilişkimiz var ve gayet güzel gidiyor. Hayatımız da ilişkimiz de cinsellikten ibaret değil. Evleniriz ya evlenmeyiz bunu bilemiyorum çünkü yaşımız çok genç. 21 yaşında evlilik düşünmememizden olağan bir şey yok zaten. O yüzden çirkin zihniyetinizi kendinize saklayın, herkes sizin gibi değil.
Zengin sevgilim var, yanında çok ezik hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla