Merhaba dostlar, işitme cihazı takıyorum. Bi kulağım tamamen duymuyor. Cocukken yüksek ateş gecirdiğim için kulaklarımda hasar olustu.
gençliğimde lise dönemi olsun iş hayatım olsun hiç sevgilim olmadı. Benim beğendiğim hoslandığım oldu tabi bazıları platonik takıldım ünv sona kadar. İş hayatında da beğendiğim hoslandığım biri vardı. Gerci o da ilk basta hoslanıyormıs ama ben anlamamısım, tabii başıma daha önce ask gelmediği için karsı tarafın benden hoslandığını anlayamadım. İkimiz habersiz hoslandık belki. Birgün bu ayrıldı işten baska yere gitti. Ben de tabii havadan sudan stoylerine yazıyordum. Telefonda var ama normal doğım günü bayram falan kutlar yazardım. Ben aslında belli ettim sanırım ona ilgimi o da 2 sene sonra benim ona ilgimi görünce vazgecti sanırım. Demem o ki beni kimse beğenmeyecek sanırım hiç sevgilim de olmadı, arkadaslarım hepsi evleniyor. Hiç sevgilisi olmayan yakın arkadasım bile pilotla tanısmıs sevgililer. Benden 2 yas küçük. Akrabamız ya da annemin arkadası birilerini önerdi ama hiç bana göre yani tarzıma göre değildi. Ben minyon tipliyim biraz narin yapım var. O adaylar hem büyük hem de yanımda yakısacak gibi değil. Yakısacak derken abisi gibi durucak. Gercekten üzülüyorum. Diyeceksiniz ki bu zamana kadar niye bekledin hata sende acılsaydın diyeceksiniz. Dışardan bakınca çok kolaymıs gibi geliyor. Ben cekingen bir insan olduğum için hem de işitme sorunum olduğu için sonradan üzülüp kırılmak istemedim o yüzden korktum. Hata yaptım sanırım. Kötü niyetli olur diye uzak durdum saf sanarlar diye. Dısardan bakınca güzel olduğumu söyler cevrem. Işık saçarım ama akraba ya da annemin tanıdıkları mesela baska birilerine görücü önerirken gayet güzel biri ya da işi gücü yerinde birini öneriyorlar. Bana ise kendine bakmayan eser yenerler gibi sevket süha tezer , ibrahim büyükak, gürhan altundasar gibi tipleri öneriyorlar gerci bunlar önerdiklerinden daha iyi diyim. Bide yasları 35_36 gibi öneriyorler. Üniversiteden beri hep büyük kişileri önerdikler. Aramda nerdeyse 22 yasımdaydım o zamanlar 10 yas fark vardı. Ben aşk evliliği yapmak isterdim öyle hayalim vardı ama yok sevilmiyorum. Güzelde konusurum kibar nazik biriyim bakarımda kendime yakıstırırım ama yok
gençliğimde lise dönemi olsun iş hayatım olsun hiç sevgilim olmadı. Benim beğendiğim hoslandığım oldu tabi bazıları platonik takıldım ünv sona kadar. İş hayatında da beğendiğim hoslandığım biri vardı. Gerci o da ilk basta hoslanıyormıs ama ben anlamamısım, tabii başıma daha önce ask gelmediği için karsı tarafın benden hoslandığını anlayamadım. İkimiz habersiz hoslandık belki. Birgün bu ayrıldı işten baska yere gitti. Ben de tabii havadan sudan stoylerine yazıyordum. Telefonda var ama normal doğım günü bayram falan kutlar yazardım. Ben aslında belli ettim sanırım ona ilgimi o da 2 sene sonra benim ona ilgimi görünce vazgecti sanırım. Demem o ki beni kimse beğenmeyecek sanırım hiç sevgilim de olmadı, arkadaslarım hepsi evleniyor. Hiç sevgilisi olmayan yakın arkadasım bile pilotla tanısmıs sevgililer. Benden 2 yas küçük. Akrabamız ya da annemin arkadası birilerini önerdi ama hiç bana göre yani tarzıma göre değildi. Ben minyon tipliyim biraz narin yapım var. O adaylar hem büyük hem de yanımda yakısacak gibi değil. Yakısacak derken abisi gibi durucak. Gercekten üzülüyorum. Diyeceksiniz ki bu zamana kadar niye bekledin hata sende acılsaydın diyeceksiniz. Dışardan bakınca çok kolaymıs gibi geliyor. Ben cekingen bir insan olduğum için hem de işitme sorunum olduğu için sonradan üzülüp kırılmak istemedim o yüzden korktum. Hata yaptım sanırım. Kötü niyetli olur diye uzak durdum saf sanarlar diye. Dısardan bakınca güzel olduğumu söyler cevrem. Işık saçarım ama akraba ya da annemin tanıdıkları mesela baska birilerine görücü önerirken gayet güzel biri ya da işi gücü yerinde birini öneriyorlar. Bana ise kendine bakmayan eser yenerler gibi sevket süha tezer , ibrahim büyükak, gürhan altundasar gibi tipleri öneriyorlar gerci bunlar önerdiklerinden daha iyi diyim. Bide yasları 35_36 gibi öneriyorler. Üniversiteden beri hep büyük kişileri önerdikler. Aramda nerdeyse 22 yasımdaydım o zamanlar 10 yas fark vardı. Ben aşk evliliği yapmak isterdim öyle hayalim vardı ama yok sevilmiyorum. Güzelde konusurum kibar nazik biriyim bakarımda kendime yakıstırırım ama yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer