25 yaşındayım hala Apple telefon alamadım bu insanların içinde ezik gibi hissettiriyor neden ya?

Fakir gibi hissediyorum arkadaşlar bide aile evinde kpss çalışıyorum atanınca kendi imkanlarimla almak istiyorum ailemden isteyemem

25 yaşındayım hala Apple telefon alamadım bu insanların içinde ezik gibi hissettiriyor neden ya?
Cevapla