Toplumda kadınlar çıplak olsa dahi bakamıyorsun, ama erkek çıplak olursa tacizci diye linç ediliyor hapise gidiyor bu eşitlik mi?

Bu bakış açısı adil mi?
Kadının yaptığını erkek yapınca kıyamet kopuyor.
Toplumda kadınlar çıplak olsa dahi bakamıyorsun, ama erkek çıplak olursa tacizci diye linç ediliyor hapise gidiyor bu eşitlik mi?
Cevapla