Eğer haksız olan taraf bensem ben yazarım özür dilerim ama eğer haksız olan taraf oysa beklerim yazmam, onun yazmasını beklerim ama Malumm Türk kadınlarının gereksiz bir inatları var haklı da olsalar haksız da olsalar inatları Bi tuttuğunda ölse yazmazlar. Böyle boş bir özellikleri var ve buna Sözde ''GURUR'' diye kendilerini avutuyorlar
Valla ben kavgadan sonra haklı da haksız da olsam sakinleşip objektif bir şekilde konuşurum açıklarım uzatmam gurur da yapmam öyle medeni bir şekilde oturup konuşunca genelde olay tatlıya bağlanıyor. Zaten sevgiliyiz niye ben haklıyım sen haksızsın olayına girelim ki illa biri haklı biri haksız olacak sonuçta önemli olan olayı çözmek. He ama olay yalan aldatma falansa tatlıya bağlamam tabi ki😅
bence güzel bir soru çünkü işin önemli noktası gururdur aşta gurur.. bilirsiniz gerçekten öyle iki tarafta çok geçmeden yazabiliyorsa aşılmıştır bir çok şey önemli olan hangisinin önce yazdığı değil ikisininde olanlara iyi bir şekilde bakabilmesinde yatar...
benim bir inat damarım var. eğer inat damarım tutarsa haklıysam da haksızsam da yazmam ama uzun süre geçti baktım ne o yazıyor ne ben, derim ne oluyoruz aloo kdhslsbaşslxn