Sevgiliyle kavga ettikten/tartıştıktan sonra ilk mesajı atar mısınız onun yazmasını mı beklersiniz?

Selamlar. Haklı olsanız bile mesele uzamasın diye özür dileyip, mesaj atar mısınız? Yoksa inatçıyım ben, haklıysam o yazacak ille mi diyorsunuz :)
Sevgiliyle kavga ettikten/tartıştıktan sonra ilk mesajı atar mısınız onun yazmasını mı beklersiniz?
Sevgiliyle kavga ettikten/tartıştıktan sonra ilk mesajı atar mısınız onun yazmasını mı beklersiniz?
Cevapla