Sevgililikte hesap ödeme?

Arkadaşlar 4 yıllık bir ilişkim var. Erkek arkadaşım çalışıyor ben ise öğrenciyim fakat 4 yıldır sürekli ya alman usulü ödüyoruz ya da arada ben bir şeyler ısmarlıyorum. İçtiğimiz 20 tl kahveyi bile kasaya gittiğimizde ayrı ayrı ödemek istiyoruz diyor. Bu beni utandırmaya başladı ve 1-2 seneye nişan düşünüyoruz çeyizim bile bitmek üzere sizce ne yapmalıyım?
Sevgililikte hesap ödeme?
Cevapla