Gerçekten arkadaşça mı yaklaştı yoksa başından beri flörttü soğuyup vazmıgeçti?

Merhaba arkadaşlar düzenli olarak spor salonuna giden biriyim, bir gün kapıda farkında olmadığım bir çocukla karşılaştım daha sonrasında bana "çok farklı bir havanız" var diyerek sohbet başlattı ardından ilgi göstermeler, sigaraya çıktığımda gelmeler falan bir gece instadan yazdı bayağı konuştuk hatta numarasını verdi vs seviyeli ama tatlı sohbet ediyorduk o gece 1 civarı evine kahve içmeye çağırdı ben de o saatte gelemem sabah 5 civarı gelebilirim dedim ve gittim. Kahve içtik sohbet ettik hiçbir şey yaşanmadı hatta ayrı koltuklarda oturduk ama güzeldi yani, ben işim çıktığı için apar topar çıkmak zorunda kaldım sonrasında bana mesaj attı işte çok tatlısın bir dahaki sefer yine içeriz daha tatlı daha ayrıntılı olur diye. Ardından tak mesajlar kesildi. Ben üç beş gün arayla yokladım hatta müsait olduğumu tekrar buluşabileceğimizi söyledim meşgulüm vs çekti bana. Ben yine de bir şeyler yaşarız herhalde kafasıyla 1 hafta kadar bekledim en sonunda yazdım işte noldu falan diye, muhabbetin ortasında arkadaşça otururuz tabii ki dedi şok oldum. Sonra bir anda sanki hiç ilgili davranmamış, iltifatlar etmemiş bana senin gibi kadınlar çekici gelmiştir hep diyen adam o değilmiş gibi işte ne saçmalıyorsun sen ben arkadaşça yaklaştım başından beri yok öyle şeyler gözümden değerin düştü falan dedi benim de tepem attı neyin kafasını yaşıyor bu çocuk? Üstelik gayet açık bir dille söyledim "bir insanın ilgisinin bitmesi veya hoşlanmaması gayet doğal bir durum böyleyse lütfen söyle aksi takdirde benim yanlış anladığımı söyleyerek beni salak yerine koyuyorsun" dedim ona rağmen güldü etti inkar etti falan ben de bastım engeli. Durum bu fikirlerinizi merak ediyorum.
Gerçekten arkadaşça mı yaklaştı yoksa başından beri flörttü soğuyup vazmıgeçti?
Cevapla