Sizce bana arkadaş olarak mı yaklaştı yoksa ben alışkın olmadığım için yanlış mı anladım?

Çok uzun olacak ama olsun, kendi yaşam tarzımdan farklı biriyle tanıştım ilk defa. Kendisi çok sosyal baya atılgan birisi, kafama takıldı kaç gündür. Konserde tanıştık, baya komik biri anlatamam, normalde çok utangaç çekingen biriyim karşı cinsle konuşmada ama çenesi insanı bi açıyor bir açıyor kaç saat konuştuk falan da kendisi baya alışkın içkili falan ortamlara. Ya o sıra biraz içiyordu kafası gitmek üzere gibiydi falan ablama (yaşı büyük) onun telinden istek attım o kendinede at dedi bende ablamın takip ettiklerinden beni bulup istek atarsın demiştim (ismimi söyleyip hesap adımı söylememiştim) neyse hiç beklemiyordum unutmuştur hatırlamaz falan bir saat sonra o gece istek atmış, ama mesaj falan atmadı 5 gün oldu olacak acaba ben mı yanlış anladım sadece arkadaş olarak mı gördü beni? Ama o çekimi ben baya hissettim yani çok değişik hayatımda asla unutamayacağım bir güne eklendi o akşam...(daha 21 yaşında anca var bu arada yaşı) yani ne yapmam lazım sürekli ideal tipim olmamasına rağmen onu düşünüp duruyorum hikaye falan attığında beğenmeli miyim? O günden bir gün sonra hikaye atmıştım sadece görmüştü bir şey yapmamıştı. Eski sevgilisiyle de konserde tanıştığını söylemişti. Kafam çok karıştı o gün sevdiğim grubun konserini kaçırdım 3. dolmuşa zor yetişip gittim o konsere her şey nakış nakış tüm zamanlama planlanmış mıydı yaradan tarafından bunu düşünüp duruyorum...

Sizce bana arkadaş olarak mı yaklaştı yoksa ben alışkın olmadığım için yanlış mı anladım?
Cevapla