Az önce biriyle tanıştım çocuk 20 yaşında sevdiği kızı almak için ailesi 100 bin TL'lik altın istemiş yıllardır gurbetteyim abi diyor içim acıdı valla.
#HzLuciifer
#HzLuciifer
Benim özellikle dikkat ettiğim şu var ki başlık parası alan kişiler o kız evlenene dek de tarlalarda yövmiye işine filan yollayıp nerden baksan 5 10 yıl o kızın üstünden dünya kadar para kazanıyor. Neden getirdin dünyaya? Evlenene dek çalışsın sana para getirsin evlenirken de eşini borca harca sokup öyle evlensin. Olmaz olsun bu zihniyet. Tamam çok çok zor durumda birisindir ama yeni evlenecek insanları bu zahmete sokmak da aşırı vicdansizca. Bu arada 100 bin lira olmuş mu 😅 3 4 yıl önce 10 bin lira olduğunu duydum genellikle. Dolara endeksli galiba
Bu arada başlık parası değil ama savunduğum bir şey var. Eğer ailesi okutup bir yerlere getirdiyse kızlarını evlenmeden önce uzun sürece yayılacak şekilde kredi çekip ailesine yardım etmeli ya da kredi olmadan her ay düzenli olarak ailesine yardımcı olmalı. Yok öyle zor zamanında ailesiyle parayı bulunca kocasıyla:)
Cevap
2Cevap
Babam çok uyumlu bir insan ya altının bile lafını yapmıyoken başlık parasının lafını ağzına almaz
Allah'ım banada böyle kayın peder nasip et ne iyiymiş fjdjdjd
İnşallah gönlüne göre versin allah 🙏
İstemezler bana bile bilezik vs. ne takılırsa o ağzını acmiycan diyorlar. İstenmezde zaten ne o öyle değer biçilir mal satar gibi
Yuh benim babam öyle bir şey istemez.
En fazla ev için pesinatimiz olsun ev sahibi olabilelim ister o kadar.
Helal be baba gül gibi oğlunu veriyorsun hakkindir derim 😂
Ne bana ne de sevdiğim insana böyle bir saygısızlık yapamaz kimse.
Öyle bir şey olması mümkün değil ama olursa da çok sinirlenirdim.
De s... ktir looo derdim
Kızdırmayın bad görlü duydunuz djdjd
Şsodpdkdo
Ne dinde yeri var ne de medeniyette bu başlık parasının. Tamamen cahillik.
Ailem öyle insanlar değil çok şükür
Babam öyle biri olmadığı için
Kıyamet kopardı. İstemez böyle bir şey
Ben mal mıyım derdim bi babama herhalde..
Ama altını düğün için diyosa olabilir normal sonuç olarak zaten kıza degil kendine de takmış oluyo ama sırf kendine istiyosa sıkıntılı durum
Sen ne satıyon hayırdır derim
Kızarım tabi. Ben satılık mıyım derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?