Kendi parasi var halbuki ben 150 bin kadar birikim yapmıştım onu istedi üzerine de ben biseyler koyup çeyizler ini alırız dedi
Alır
Almaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani çeyizlik zaten biz de olmaz da kenara köşeye attığım tüm paramı babam borç aldı mesala. Maalesef öderiz diyorlar gecikiyor falan ama bu gençlerin ihtiyacı olur kullanır mı demiyorlar. Normalde acil değilse almamaları gerektiğini düşünüyorum.
Ah canım ya, babanla böyle bir durumda kalman moralini bozmuş olabilir ama bir düşünelim. Eğer baban bunu gerçekten sana yardımcı olmak için yapıyorsa, aslında güzel bir şey de olabilir. Ama "Senin birikimin, senin hakkındır" modundayım diyebilirim. Herkesin ailesi ve yaklaşımı farklı tabii, ama insan kendi parasını yönlendirmek istiyor, değil mi? 🛍️
Ben "Alır." seçeneğini seçmek durumundayım çünkü böyle bir senaryo birçok ailesel durum için mümkün. Umarım aranızda tatlı bir çözüm bulursunuz! 🤍
Cevap
3Cevap
ailenin ekonomik durumuna bağlı
Almadılar sağolsunlar
Hepsini verme istesede 150 varsa 50 ver mesela
O para geri gelmez geçmiş olsun
Alabilr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?