AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
helal dairesinde hareket edip, sabreden eninde sonunda hak ettiği şekilde ödüllendirilecektir.
Hayır sadece normal bir insansın
Ayrıca daha 23 yaşındasın ben senden 3 yaş küçüğüm ben 23 yaşıma gelsem aklımda heryeri gezmek olur 28ine kadar bekle hele bi karsina iyi biri çıkar mutlaka
Hayatını yaşamanı istediğin bütün hayallerini gerceklestirmeni ve öyle evlenmeni tavsiye ederim Allah karşına iyileri çıkarsın
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Yok tabiki degil. gu, zelmisin?
Guvendigin kimse yok mu?
Yok
Sana yazamıyorum Konuşalım mı
Allah sabır versin ne diyeyim
Sabret inan bana güzelliğinde değil kalbinin güzelliği ile birini bulursun ailenden kurtulmak için hayatınıda yakma sevdiğini bul derim
Bende 22 yaşındayım hiçbirşeyde yaşamadım ve bu benim kendi tercihim, istediğim zamanda yaşamak benim icin zor değil elimi sallasam ellisi derler öyleyim, kezbanlıkla ne alakası var acaba övün bununla
Elime kız eli değdi ama sevgilim benim de olmadı ne alaka ki illa ki olur hatta sen istersen sonuçta tercih meselesi
Hayır değilsin. İnsanların kararına kalmış bir şey. Kimisi sadece evleneceği kişiyle birlikte olur, kimisi de evlenmeden önce başka kişilerle sevgili olur.
Kardeşim gayet normalsin ne buyuttunuz ulan manitaciligi
inanamak istiyorum , ama hayat tecrubesi , da olum manyak mısın diyo :D
Eğitim durumunuz nedir okuldan birini bulabilirdiniz aslinda ya da bir kac kurslara yazilip gidebilirsiniz evde oturarak bulamazsiniz diye dusunuyorum.
Boş yasamissin kezban demek de doğru değil. Salak salak yasamissin herkes tadını almış sen ben salak salak vakmisiz sevgili olmayan illa psikolojik sorunun var
Kezban değilsin vakti geldiğinde elbet biri olur hayatinda, bence canını sıkma. Ekonomik ozgurlugunu kazanmadan aile baskisindan kurtulmak zor. Umarim her sey gonlunce olur
dış görunüş çok önemli tabi bakımlı da olmak lazım güzelsen illa bulursun
Buraya yazabildigine gore sevgilide bulursun o zaman
Tanışmak isterim seninle evlenmeyi düşünüyorsan
Düğününüğze beni de davet eder misiniz jd
Oa yavaş xd
@firdevs_13 korona var haahhass
Ne oluyor yanlış bişey mi dedik sanki 😀
Online yaparsınız ozaman nd
Bu arada olursa evlilik olur başka birşey olamaz ama Internet ortamına güvenmiyorum
Bir şansı hakediyorum konuşalım
Ss alın evlenince tanışma hikayemiz diye gösterirsiniz
Sen niye boş konuşuyorsun
, xperim. yetmiyor
Bir tane sorumun altına yorum yap ben eklerim profil açık zaten
Mesaj istediğini kabul et
Kabul etsene
Bende sormuştum bu soruyu popüler olmamıştı😂
Popüler olsun diye açmadım gerçekten böyle durum
Yok canım onu demek istemdim 3-5 yorum gelmişti bana da iyi olmuş böyle bir soru sorunun popüler olması çümkü ben de aynı durumdayıö
Bu kezbanliksa iyi ki kezbanim şükürler olsun 😂😂😂
Her şeyin bir zamanı var diye düşünüyorum sabrın sonu selamettir 👍 birtakım şeyler hayırsız olacağına bırak hiç olmasın 😉
Yoo doğru biri çıkmamış karşına demek keZbana kurban olsunlar
Neden kezban olasin bence cok saygı duyulacak birisin
sana yazan yok mu instada felan
Segilininn olmaması ve eline erkek eli değmemesi kadar normsl bişey yok
Ben 26 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı elime kadın eli değmedi 😢😢😢😢
Niye agliyorsun ki sen nasıl olursan esinde öyle olur sevin bence
@Kuştüyü kızlar tarafından yanlış anlaşılıyorum ona bozuluyorum bu beni çok üzüyor
Senin gibi olmayan insanlara denk gelmişsin demek ki. Birgün biri elini tutar ve hiç bırakmaz umarım : )
@Kuştüyü umarım karşıma çıkar destek olduğun için teşekkür ederim ☺️☺️
Rica ederim : )
Erkeklerin %80 i sapık zaten iyi yapmışsın
Tam tersine gül gibi kızsın
Cirkinsin demekki
Boyum,170 kumralim doğruya doğru kendimi güzel bulmuyorum hadi ben güzel değilim çevremdeki kızlar benden aşağıda bir güzellikte onlar nasıl yakışıklı tavliyorlar ben söyliyeyim neden sosyal oldukları için benim ailem baskıcı yok oraya gitme buraya gelme bu yüzden sosyal olmadığım için kaybediyorum bakan var ama gelen yok
boyu 170 olan her kiz güzel olduğu anlamına gelmez 1. si (benimde 170) ikincisi her şey tıp değil üçüncüsü gözün çok yüksekte yakiskli erkek falan 4. Totosu açık falan demişsin birçok kapali kızın da sevgilisi var.
Sanırım tek hakli olduğun konu sosyallik :) gerçi bakkala giderken bile bulanlara saymazsak
Ben Kapalı kızlarında var tabiki ama benim bahsettiğim şey farklı sevgilisi olmayan el değmemiş kızlar çok değerli diyorlar ama değil işte bundan bahsediyorum
Tabi değerli biz yaptık da nooldu ))) ama bunun ileride olabilecek ilişkilerinde çok etki edeceğini düşünmüyorum biraz sosyalleş girişken ve kas göz cilveli ol her şey kıç açmak değil) onun dışında benim hayatında çok kişi geçti ama olacak ilişkilerimde hiç sıkıntı çıkmadı. Ama seninki daha güzel birisi hayatında olursa insalah ona ilk sensin deme huzurun olacak karşındaki de mutlu olacak dolayısıyla ama dediğim gibi çevre edinmek sosyal olmak şart canım
Güzel kurgu
Kurgu değil gerçekten neden durup dururken yalan yapayım
Keşke kurgu olsa
İnanmadım ama kurgu değilse Kezban değilsin bence
Ne kezbanı ya saçmalamayın lütfen.
Karaktersiz erkekle dolu ortalık boşver sene
Salak mısın kızım sen namuslusun vericiler kezban
Bi like atsaydin bari. Like de teşekkür etmektir biraz medeniyet öğrenin
Teşekkür ettim zaten her birinizi beğenirsem bayağı uzun sürer çok yorum var çünkü
Bende senin gibiyim anlamıyorum insanları hiç
maalesef kezbansın standartlara göre...
Ben bu sorunun erkek versiyonu olanım 😂
Şans işi bu kezban değil aksine çok özelsin
En iyisi, bu senin çirkin olduğunu göstermiyor..
Helalin sana elbet gelecek
Herkesin kaderi farklıdır nasipse olur
Kezbanlıkla alakası yok seninle aynı durumdayım
Artık Badgirl badboy revaçta
İsteklisin tabi sende malûm baskı da var
Cidden ne alaka ya.
Bu kadar negatif olma ya
Değilsin olabilir böyle şeyler
Tabiki değilsin
Değilsin
Hayir sacmalama
Bende aynı durumdayım ama ben evlenmek istemiyom
Birşey olmaaaaz, zaman her şeyin ilacı
Böyle kız bulup direk ciddiye dökmek istiyorum ya
Bu hesaba göre bende erkek kezbanı oluyorum
of ne alaka kezbanlıkla ya..
Bunun kezbanlık ile ne ilgisi var?
Aranan kan bulundu beyler teklif yağdirin.
Görücü usulü evlenirsin sen de
Troll
Kendini muhafaza eden kızlar her zaman daha iyidir
Saçmalama bence
Hayır değilsin
Hayır değilsin
Hayır ne alakası var ya