Hiç sevgilim olmadı, elime erkek eli bile değmedi. Sizce ben kezban mıyım?

Sırf bu yüzden kendi kendime sinir oluyorum 23 yaşındayım hayatımda hiç kimse olmadı baskıcı bir ailem var giyimden kusamima kadar karışıyorlar bende susuyorum isyan edip alıp başımı gitsem gidecek yerim yok ama iyice bunaldım hadi biri çıkar evlenirim helalinden diyorum o da olmuyor görüyorum sağda solda süslü totosu açık kızlarla el ele diz dizeler eeee hani kendini muhafaza eden kızlar daha iyiydi ne oldu? şimdi dersiniz onlarla eğlenilir sanmıyorum evleniyorlar bu çocuk bu kıza nasıl bakmış diyorum ağızi laf yapıyor demek ki herşey güzellikte değil yani kısacası ne aileden yana Yüzüm güldü ne aşktan ne hayattan yok anacığım ben yanlizliga mahkumum
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum 🙏
Hiç sevgilim olmadı, elime erkek eli bile değmedi. Sizce ben kezban mıyım?
Cevapla