Sırf bu yüzden kendi kendime sinir oluyorum 23 yaşındayım hayatımda hiç kimse olmadı baskıcı bir ailem var giyimden kusamima kadar karışıyorlar bende susuyorum isyan edip alıp başımı gitsem gidecek yerim yok ama iyice bunaldım hadi biri çıkar evlenirim helalinden diyorum o da olmuyor görüyorum sağda solda süslü totosu açık kızlarla el ele diz dizeler eeee hani kendini muhafaza eden kızlar daha iyiydi ne oldu? şimdi dersiniz onlarla eğlenilir sanmıyorum evleniyorlar bu çocuk bu kıza nasıl bakmış diyorum ağızi laf yapıyor demek ki herşey güzellikte değil yani kısacası ne aileden yana Yüzüm güldü ne aşktan ne hayattan yok anacığım ben yanlizliga mahkumum
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum 🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer