Güncellemeler
+1 yıl
Ben vicdan yaptım kardeşiyle ilişkimi bitirmek ve eşime sadık olmak istedim o namussuz kardeşi beni tehdit etti yani haketti bunu. Tehdit etmeseydi eşimle ben mutlu mesut olacaktım o kardeşiyle de ilişkim kalmayacaktı. Çünkü son zamanlarda çok vicdan yaptım eşime.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben camiye gittim tövbe etmek için. Kardeşi ilişkiyi devam ettirmek için beni tehdit etti boyunun ölçüsünü aldı. Kimse benim yuvamı bozamaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
48Cevap
Unutma Allah'ın tokadınin sesi duyulmaz acısı da hiç unutulmaz
Bacım yuvanı biliyorsun da neden adamın kardeşine veriyorsun. Kocan senin kardesinle iliski yaşasa ne hissedersin
Zaten evliliğin bozulmuş. Evlilik sadece imzadan ibaret değil, lütfen bunu anlayın. Ne saygı ne sevgi ne de ahlak kalmış... Yazık.
Ciğer delen ciğersizlerde bugün! Ul*n kocanın kardeşini ayartmak da nedir. O***puluğun da bi adabı var..
Allah’ım gözlerim neler okudu ya? Eşinin kardeşiyle sevgilisin , sevgilinin abisiyle evlisin? Bir şey soracağım, bu ne genişlik, ne mide bu? İğrençsiniz.
O zaman samimi bir tövbe et. Gerçekten eşini aldatman ayrı, eşinin kardeşinle aldatman ayrı dert yanio kadar iğrenç bir işe girmişsin ki. ALLAH sana hidayet etsin.
Tövbe ettim o günahı işlememeye. Kardeşi beni zorlayıp tehdit edince ben de eşime bende gözü var dedim kurtuldum beni günaha sokan şeytandan.
İftira atmışsın üstelik... helalleşmen lazım ama😢
İftira değil ki bende gözü vardı en başımdan beri.
Tek taraflı bir şey gibi lanse etmişsin...
Hakketti
Rabb’imize sığın, gözyaşı akıt tövbe et sürekli... Allah yardımcın olsun...
Muhtemelen trollde. Ciddi olduğunu varsayalım. Şeytanın ete kemiğe bürünmüş hali olmalısın
Senden korkulur adama acıdım valla karısı ayrı yılan kardeşi ayrı yılan
Sende iyisin ha kaynınla ol tadı kacınca bıkkınlık gelincede kocana şikayet et her bayan gibi sende cok uyanıksın
simdi evlisin hem kocanın kardesi ile çakışıyorsun hem kocanla birde dolap çeviriyorsun .
çift kaşarlı tost var yen mi?
sevgiliyle erkek kardesler hep mi böyle 🙂
aman nolcak genc cocuk dedin ilk baslardaki sarkitilarina dimi guldun gectin yani 🙂
Madem evliliğin önemli neden yasam aşk yaşıyorsun ayrıca ne kadar günah zina yaptin
Ama bu kafayla bozulur birine iftara atmak çok ağır bir suçtur ve herşeyin bir bedeli vardır
Ahlaksızlığın bu kadarı fazla. Kadının göz yaşına kanmayın tavsiyedir tecrübedir.
O evlilik bozulur inşallah ikinizi de hayatından atar
Sen zamanında dik dursaydın? Kimle evli kimle kardeş valla çok yazık
Kardeşi evli mi ne zamandan beri beraberdiniz siz o neden soylecem dedi
Siz kadınlardan korkulur abi hem takıl çocukla aldat eşini hemde onunnn bende gözü var de
Bazen midem çok bulanıyor ama işte ne yapalım iyi yapmamışsın
İnanılır gibi değil ise, inanma derim hep. Cidden inanılır gibi değilsin.
*iyi yaptım mı*
böyle bir olay yaşanmış ardından hemen KS gelip:
''iyi yaptım mı''
diye sorması
ağdpwdşakdkasdsa
tamam inandım ben
düt düt düt düt
Senin lafınla kardeşiyle arasını bozuyosa adam değil zaten, böyle şeyler ıspat ister,
Nice troll. Çok iyi ya. Eğlenceyi ve gülmeyi seviyorum arkadaş. 😂
benimde başımda bi evli var delirtiyo beni akrabamn eşi bide
Flash TV kapanmadı mi ya
Allah senin gibilerden korusun
Ben olsam böyle kadını boşardım.
Bunları söylerken tısssssss diye ses çıkardın mı?
Harikasın şu cesaret bende yok işte
Nasıl yani
Yuh kadından korkarım şeytan olmak bu
Süt bozuk kan bozuk..
Evet
Hepiniz birbirinizden daha ahlaksızsiniz
Abisi eşine ne söylicekti ki
Onla cinsel ilişki yasadınmı
maşallah kardeşi ile ne kadar birlikte oldun
Mevzu ne bi tam anlat bana
İftira üstüne iftira
Tehdit ederken düşünseymiş
Harbi kötüsün ya
Yuvan bozulmuş zaten.
Sakin ol iblis
sen nasıl bir insansın oha.
Midem bulandı iblis
Siz kadınlar şeytansınz. Kaynın da pçççççç.
Ağzımı bozmucam
İki şeytanmışsınız
Trol değilse Çok kötüsün
Orospununnda böylesi evlerden uzak
Vermeseydin
Troll
İyi yaptın 😂
İğrenç siniz
Kötü olmuş sana bişey sormak istiyorum
cinsellikmi
ilk ne zmn gönlün kaydı
Aferin giz ii olmuş
İyi yapmışsın.
Ne içiyorsunuz mk ya
delisn sen )
Yatacak yeriniz yok
Kutluyorum seni xd
aferin sana
anadolu irfanı şaşırtmıyor
Aslında sen ikisini de idare ederdin
Yilaaaaaann
Guzel trol