İyice okursanız çok sevinirim.
Yaşım ilerleyince daha çok bu sıkıntım artıyor evde kaldığımı hissetmeye başladım. Sadece bu konuda kendimi çok şanssız hissediyorum. Kısa, kırıcı, incitici, sacma sapan yorumlar istemiyorum bu arada. Objektif, yapıcı yorum istiyorum. Bu hayatta en korktuğum şey de yanlız kalmak çocuğumun olamayacağını düşünüyorum zaten tek çocuğum.4-5 defa denedim bir türlü olmuyor. Yalnız olmak istemiyorum ben ne günah işledim heρ düşünüyorum. Ben yalnız olmaya gelmişim Dünyaya gibi hissediyorum. Her neyse devam ediyorum anlatmaya. Bu arada gerçekten tipsiz diyebileceğiniz bir erkek
değilim. Girişkenimdir. Sosyalimdir arkadaşlarım var en azından. Hep benim karşıma kendini beğenmiş, sorunlu, egolu insanlar çıkıyor neden alçakgönüllü, ağırbaşlı insanlar çıkmıyor. Artık kızlardan korkar oldum. Böyle insanlar yüzünden bazı insanların günahını başka kızlara yüklüyorum. Samimi olduklarından emin olamıyorum. İnsanlardan zarar görmektən korkuyorum. Birisine aşık olmaktan korkuyorum. Olsam hüsrana uğruyorum ama hüsrana uğramak istemiyorum. Hep kendimde hata aramaktan bıktım.7 milyar insan arasindan neden benim başıma geliyor bu tür şeyler herkes kavuşuyor sevdiğine ama ben kavuşamıyorum. Evlenen insanları sevgilisi olanları hep
kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyorum. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden boyle oluyor?
Yaşım ilerleyince daha çok bu sıkıntım artıyor evde kaldığımı hissetmeye başladım. Sadece bu konuda kendimi çok şanssız hissediyorum. Kısa, kırıcı, incitici, sacma sapan yorumlar istemiyorum bu arada. Objektif, yapıcı yorum istiyorum. Bu hayatta en korktuğum şey de yanlız kalmak çocuğumun olamayacağını düşünüyorum zaten tek çocuğum.4-5 defa denedim bir türlü olmuyor. Yalnız olmak istemiyorum ben ne günah işledim heρ düşünüyorum. Ben yalnız olmaya gelmişim Dünyaya gibi hissediyorum. Her neyse devam ediyorum anlatmaya. Bu arada gerçekten tipsiz diyebileceğiniz bir erkek
değilim. Girişkenimdir. Sosyalimdir arkadaşlarım var en azından. Hep benim karşıma kendini beğenmiş, sorunlu, egolu insanlar çıkıyor neden alçakgönüllü, ağırbaşlı insanlar çıkmıyor. Artık kızlardan korkar oldum. Böyle insanlar yüzünden bazı insanların günahını başka kızlara yüklüyorum. Samimi olduklarından emin olamıyorum. İnsanlardan zarar görmektən korkuyorum. Birisine aşık olmaktan korkuyorum. Olsam hüsrana uğruyorum ama hüsrana uğramak istemiyorum. Hep kendimde hata aramaktan bıktım.7 milyar insan arasindan neden benim başıma geliyor bu tür şeyler herkes kavuşuyor sevdiğine ama ben kavuşamıyorum. Evlenen insanları sevgilisi olanları hep
kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyorum. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden boyle oluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Neyi çok isterse insan o senin imtihanın olurmuş. Burada bende yanlız kalmaktan korkarım ama, yanlız kalmamak içinde evlenmem. Çünkü yanlızlık zordur ama, anlaşmadığın biriyle yaşamak daha zordur. Doğru insanı bulamıyor olman onu yanlış yerde arıyor olman olabilir. Yanlış ortamda, yanlış insanlarla tanışırsın doğal olarak. Ve son olarak mevlanın şu dizesini eklemek istiyorum. " Her vaktini bekler. Ne bir gül vaktinden önce açar. Ne de güneş vaktinden önce doğar. Bekle senin olan sana gelecektir."
Sözü yanlış yazmışım ya. Her şey vaktini bekler olacak başı.
Aşk seni ummadığın anda bulur