Her gittiği yeri haber veren, her yaptığını anlatan sevgili çok tatlı değil midir sence de?
#mutlugünler
:) :) :)
#mutlugünler
:) :) :)
Değil bence..
O ne öyle rapor verir gibi..
Görüştüğüm biri vardı; "işten çıktım, otobüse bindim, durakta indim, eve girdim.." vs vs her şeyi söylüyor, her şeyimi de öğrenmek istiyordu.. Araba kullanıyorum bazen, ya da anlık karar değiştirebiliyorum rapor veremem ki..
Ben anama babama vermiyorum hesap, şuraya gidicem derim biter.. Arayıp da "ne zaman geliyorsun" diye bile sormazlar..
Çünkü ben hiç yalan söylemem ve bana her daim güvenirler..
Olgun bir ilişki de bunu gerektirir..
#Vesselam
Hesap vermek değil ki bu haber vermek. Sonuçta yanında değil ve kendinden haberdar ediyor seni. Bence çok nazik bir davranış
Öyle geliyor size..
Bir noktadan sonra bunaltıcı oluyor
Cevap
6Cevap
Bence değildir. Nedir bu ya. Haber veren kişi haber almakta ister.
E bi zahmet yani
Bi zahmet değil. Baya zahmet 😀
Sıyrılın bu ben özgürüm kimseye hesap/haber vermem tavırlarından :/
Ama öyle. Milli mardinda bile ben ezelden beri hür yaşadım diyor 😂
Ya muhabbet esnasında belki anlatılır da
Hesap verir gibi olmasın
O benim kolem değil
Öylelerini nedense duymadım. Keşke olsa da anlatsa. Ben de ona anlatabilsem...
çok tatlıdır hele bir de polis veya askerse
O Ne Alaka
@IGeceMavisiii öyle işte
Askerim Ama Ne Bileyim Neyse.
@IGeceMavisiii ha şeyden demiştim ya tatlı falan oluyo ya polis asker mertler yiğitler yani öyle birinin sevgilisi olmak gurur vericidir diye demiştim
Teşekkür Ederim 😊 Aklımda Bulunsun O Zaman Sorucam Sevgilim Olunca
@IGeceMavisiii Rabbim gönlüne göre birini verir inşallah
Hayırlısı Neyse Onu Nasip Etsin
@IGeceMavisiii amin cümlemizin inşallah
Üniforma şeysi değil yani?
hayır üniformayla alakası yok onları o güzel kalpleri için seviyorum
Bence güzel olan üniformaları yoksa hepsinin kalbi güzel değil yani
@TokEvinAçKedisi_ bu soru için teşekkürler bacım sen olmasan bu adamı bulamazdım
Oha bi aşk mı doğdu sorumda :o :o :o
hemde nasıl bi aşk doğdu KS'yle de sınırlı kalmadı bu aşk 🤭
Vay anasını bee. Allah benden razı olsun :D mutluluklar dilerim :)
Valla Allah senden razı olsun bacım
peki sorunda doğan aşkın bir sürü zorluğa rağmen bitmemesi :)
Çok sevindim :) inşallah her şey çok dahagüzel olur sizin için. Tüm güzellikler sizinle olsun :)
teşekkür ederimm şu an benim ailem yüzünden konuşamıyoruz ama olsun
@TokEvinAçKedisi_ keşke aldatmasaydı ben her zorluğa rağmen beklemiştim :) bu böyle bitmemeliydi
Yaa çok üzüldüm :/ boş ver kız kurban olsun sana
Haketmedim haketmedim ona yanıyorum annem üzer dedi ben yapmaz dedim 7 ay gelsin diye bekledim ağlaya ağlaya konuştum gelsin diye bekledim karşılığı bu değildi
Yok Be Sıkılır İnsan Öyle Sonra Ne İçin Kavga Edicez
Değil
Onu al nikahı bas
Inşallah :D
İnşallah
İşte o benim 😂
Tam ısırmalıkk 🤤
dikkat et bazıları araya yalanlar sıkıştırır
Varsa öyleleri nerde söylede oraya gidelim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?