Konuşması itici zaten karakteri itici erkekler böyle kızları sevdiği için zaten kızları paragöz egoist olarak görüyorlar sonra tüm kadın düşmanı olup ağlıyorlar
Ben kizlar evinde herkesi yapmacık samimiyetsiz itici buluyorum henüz kizlar evinde karakterli bir kiz yok maalesef negatif oylar Tuğçeye zaten Zeyd programda güzel dalga geçip trol yaptığı için zeyd kalsin da bir kavga ciksin istiyorum ama o da itici birisi normal Sedat Şu an favorim erhan da iyi erolda egoist narsist biri Yeliz varoş Simge aybuke de reyting pesinde işte Yarenin aniden bağırarak konusması falan çok itici Merve de programin basinda tanitimda 9 kocalı Hürmüz olcaktı daha 1 aday bile bulamadi herkeste şansını deniyor Kaoslar sarıyor da programa artik harbi favori olcak karakterleri bir kız gelsin istiyorum ben artik ya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet öyle bence de
Ya gercekten bu kızın neyini seviyorsunuz dış görünüş olarak güzel ama konuşmaya başladığı an çok itici geliyor bana
Konuşması enerjisi tatlılığı
Ben yüzüne gözüne haline tavrına bakıyorum
Fiziksel değil bakış açım
Konuşması itici zaten karakteri itici erkekler böyle kızları sevdiği için zaten kızları paragöz egoist olarak görüyorlar sonra tüm kadın düşmanı olup ağlıyorlar
Paragözse paragöz olduğunu bildiğim için bilerek severim bir kızı
Buna şikayet edeceksem baştan sevmem
Ama tespitin Büyük ölçüde doğru
Love kadın Cansel konusunda dediklerin hariç tabii ki :)
İşte sonra da ayrilinca bütün kizlar para göz zengin erkek avcisi diye ağlıyorsunuz böyle kizlar değere biniyor fedakar kızlar değersiz oluyor
Ben kizlar evinde herkesi yapmacık samimiyetsiz itici buluyorum henüz kizlar evinde karakterli bir kiz yok maalesef negatif oylar Tuğçeye zaten
Zeyd programda güzel dalga geçip trol yaptığı için zeyd kalsin da bir kavga ciksin istiyorum ama o da itici birisi normal
Sedat Şu an favorim erhan da iyi erolda egoist narsist biri
Yeliz varoş
Simge aybuke de reyting pesinde işte
Yarenin aniden bağırarak konusması falan çok itici
Merve de programin basinda tanitimda 9 kocalı Hürmüz olcaktı daha 1 aday bile bulamadi herkeste şansını deniyor
Kaoslar sarıyor da programa artik harbi favori olcak karakterleri bir kız gelsin istiyorum ben artik ya
Bu arada canselin o kadar estetik yaptirip dövme sildirme konusuna gelince acır diye korkması da saçmalıktır 😂
Bu sacmalıgı ızlyrmsnz cıdden
Evet neden izlemim ki bacım
love yani aşko kuşko baby
Aşk kadın ya 🥰
Evet kıskanıyorum güzel kadınları
Harika bir enerjisi var ekrana yansıyan tatlılığı da cabası
Değil herkesin güzellik anlayışı kaymış yanlış yerlere
Nasıl değil kıskanmayınız hanfendi
Niye kıskanayım ki fikrimi söyledim
Cansel çok tatlı ve hoş bence🥰
Michael Jackson değil mi bu hahshs
Yok Bülent ersoy töbe töbeee
Canselime laf ettirmem
Ama benziyor kızma aşko
Tamam kuşko 😂
😘
Yani buna da düşmezsin ya
bence değil proğram aşırı saçma
Burnunda kayak yapılır
Hahahah
İzlemiyorum.
Neden
bu estetiklinin neresini beğniyorsun yaw