Boşanma sürecinden sonra nasıl bir yol izlenmeli? En ufak şeylerde hatırlayıp ağlama krizi normalmi?

Hocam merhaba bosanali 7 ay oldu. Pskolojik destek alıyorum fakat bazen aklıma bazı şeylerde geliyor. Kendime üzülüyorum. Aslinda kumardan dolayı boşanmak isteyen bendim.33 yaşındayım çocuğum yok. Yeniden bir yuva kurmak isterim zamanı gelince. Fakat umutsuzluk var. Bu umutsuzugu nasil aşabilirim?
Boşanma sürecinden sonra nasıl bir yol izlenmeli? En ufak şeylerde hatırlayıp ağlama krizi normalmi?
Cevapla