Hastayım diye beni terk etti, şimdi dönmek istiyor. Şans versem mi?

Kötü günde hem iki kuzenim hemde sevdiğim insan benden uzak kaldı, uzak durdular. 10 sene annemle sevdiklerimle yanliz çaba sarfedip mücadele ettik. Şimdi emekli oldum, sağlığım yerine geldi, daha da geliyor. Şimdi ise 20 yıl dost olduğum eski kankalarim beni yine hayatlarında istiyorlar artı ikiside dayımın kızları ve sevdiğim de 10 sene hiç yanımda olmamasına rağmen beni geri istiyor. Ama hastane, Tımarhane vs hepsini kendi kendime başardım.. Ölesiye acılar yaşadım ve çektim.. Sizce onları veya sevdiğim kişiyi affetsem ne olur.. Üçünü de seviyorum ama bana kaypaklık ettiler. Annem yüzlerine bakma dese bile sevdiğim i hala seviyorum.. Hastalıkta hep ağlayarak sızladım.. İki kankam olmadan hayata küstüm ettim ve şimdi ise hepsi pişman..
Güncellemeler
+1 yıl

Şimdi gelsen bir çay içimlik
Ama şekersiz bir tat yine bir hiçlik
Bence sen şekerini buldun da
Tadını çıkaramadın..

Boşver gelme sen..
Yine dökersin çayı demlemeden
Hastayım diye beni terk etti, şimdi dönmek istiyor. Şans versem mi?
Cevapla