Sevgilim ailevi sorunları yüzünden benden ayrıldı.. Geri döner mi?

Yeni bir okula başladım okulun başından beri bir çocuğu çok ama çok seviyorun. Bu çocukla biz kasım ayında 5 günlük çıktık. Daha sonra bir arkadaşın müdahalesi yüzünden ayrıldık. Bu mayıs ayında yeniden çıkmaya başladık. İki hafta olmuştu, çok güzel ilerliyoduk, herşey harika gidiyodu ve en önemlisi (hala öyle) birbirimizi çok seviyoduk. Ama ilk haftadan biri ilişkimize karıştı. bir tane kızın sevgilimi sevdiğini öğrendim ama fazla takmadım çünkü sevgilim beni çok seviyor ve bunu hissettiriyor. Ama bu kız dün okulda sevgilimle uğraşmış oynaşmış falan. Ben biraz çekingenim sevgilimle rahat rahat kızlar hakkında konuşamıyorum. Kızı kıskandığımı söylemedim ama sevgilimle de konuşmadım. Okul çıkışı bu benimle konuşmaya falan çalıştı. O günün akşamı sevgilim bir arkadaşımla konuşmuş benim hakkımda ve demiş ki: "onun tribini çekemem kendi derdim yetiyor artık yine konuşmazsa ayrılıcam " demiş.
Ben bu sabah ona "günaydıınn♥" diye mesaj attım bana "tamam" yazdı. Normalde o da günaydın yazardı bir problem olduğunu anladım. Mesajımı gördükten yarım saat sonra ailevi sorunları olduğunu, onlarla başa çıkamadığını, benden çok özür dilediğini, beni çok sevdiğini falan yazmış. Dışardan (ablası ve o) mutlu gözüküyolardı. Bu mesajları yazdıktan sonra sorunlarını çözmesinin gerektiğini ve benden ayrılmak istediğini yazmış. Ben de çok güzel gidiyodu, keşke ayrılmasaydık bana anlat diyeceğim ama çok geç gibisinden mesajlar attım ve benden her mesajımda özür diledi. En sonunda ben artık kaldıramadığım için tamam diyerek konuşmayı sonlandırdım. Sürekli ağlıyorum, kendimi durduramıyorum. Ve şunu biliyorum ki beni hala seviyor. Kalbim çok kırık. Ama içimden bir ses bana geri döneceğini söylüyor. Sizce geri döner mi?
Sevgilim ailevi sorunları yüzünden benden ayrıldı.. Geri döner mi?
Cevapla