
Malesef artık günümüzde bu hiçte mümkün değil
Kizlar geçmişte yaşadığınız ilişkileri anlatmaya çekinir misiniz?
Beyler geçmişinde sevgili dosyası hayli kabarık olan birini hayatınıza alır mısınız?

İçinde yalan olan hiçbir ilişki benim için makbul değildir. Ciddi anlamda beraber olacağı insanın da hayatını geçmişi de dahil tüm detaylarıyla bilmek isterim. Hayatını bilmediğim bir insanla olaya ciddiyet kazandıramam. O ancak sıradan bir ilişki olur.
Ha, sicil dosyası kabarıksa ne olur? Ona net bir şey söylemem mümkün değil. O anı yadaşamdan o an hakkıında fikir yürütemem. O an ki duygular klavye başından sallamaya benzemez çünkü.
İçinde yalan yoksa evet. Ama bir tane bile yalan varsa işte o zaman yandı gülüm keten helva. Yalan yoksa kabullendigim bişey için sorun çıkartmam. Ama kabullenir mıydım? Evlilik çağında bir birey olsaydım hayır kabullenmezdim ama bugün itibariyle bunu kabullenememek zaten saçmalık olur. 😂
Bu yönde sorduğum soru cevapsız kalıyorsa, geçiştiriliyorsa arkama bile bakmadan giderim. Saklanacak şeyleri olan birisiyle değil ilişki, arkadaşlık bile bana güven vermez. Yalancının mumu ise yatsıya kadar yanar, bu yönde sorduğum soru bir yalan ile kapatılırsa ve evlendikten sonra ortaya çıkarsa ne olursa olsun boşarım net. Yalan bana pek samimi gelmiyor. Büyük konuşuyorum evet ama yalanın küçüğü büyüğü olmaz. Kadınlar bir kenara, insan denen varlığa güvenim yok. Ayrıca yazayım cinsiyetçiler beni linçlemeden :D sizi ilgilendirmez ama ilişkim olmadı, hiç kimsenin elini dahi tutmadım, tutmayı da düşünmüyorum. Duygusal hislerini herkesle paylaşan basit birisi olmayın, iki cins içinde diyorum ❤️
Şahsen partnerimin geçmişteki ilişkilerini bilmek isterdim (eğer onunla ciddi düşünüyorsam). Cinsel ilişkileri bir kenara bırakıp sadece romantik ilişkiler için de, yani eğer çok fazla sevgilisi olmuşsa bu bende 'hiçbiriyle uzun ilişki yürütememişse demek ki ortada bir sorun var demektir' tarzında bir izlenim uyandırır. Ayrıca geçmişteki ilişkilerindeki partnerinin (sevgili/nişanlı/eş) nasıl biri olduğunu bir gün karşılaşmak durumunda kalırsam gibi durumlar için bilmek de isterim. Ama her halükarda geçmişteki gerek romantik gerek cinsel bütün ilişkilerini bilmek isterim. Dürüstlük benim için başta gelir. Aksi taktirde güven olmazsa geriye kalan her şey boş.
Benden tavsiye hanımlar anlatmayın.
Kendilerinim yemedikleri bok kalmamış, senin küçükken hoşlandığın biri akıllarına mıh gibi saplanmış.
Ben yandım siz yanmayın. 😂
Cevap
37Cevap
Aşko senden önce bir kız vardı öffff görmen lazım yok böyle birşey daş dalşşşş ama sevemedim olması aşığım sandım meğersem değilmiş. 😂😂
Bazen olur ya bir iki abartısız soru kabul edilir tabi ama detaylı ve kişisel ve özel hayata dair konuşulmaz o eski diye bahsedilene de saygısızlıktır.
Dahası ilişkinizi mahveder siniz.
Anlatılmasından yanayım. Eğer içinde bulunduğum ilişki ciddi ise anlatırım. Ben nişanlıma anlattım şahsen ama anlatırken “anlatma bilmek istemiyorum” diyerek konuyu kapattırdı. Ben onun da anlatmasını isterim ancak anlatmıyor. Hatta bu durum beni rahatsız ediyor
yemiş bi bklar belli xd
@SosyoPsikopat belki sürekli terkedilmişliğini dile getirmekten utanıp çekiniyordur
sanmıyorum
@SosyoPsikopat keşke anlatsa ben çok isterim anlatmasını ki yaralarını görüp sarabileyim. Sonuçta geçmişte olmuş bitmiş artık benimle evlenip bir hayat kuruyor.
Geçmişin kapılarını tekrar açmanın lüzumu yok. Çiftler geleceğe bakmalı daima.
Necip Fazıl'ın güzel bir sözü vardır ; Ben geçmişimi dürdüm, büktüm, çöpe attım. Çöpü karıştırmak köpeklerin işidir.
'Beyler bu konudan biraz rahatsız oluyorlar çünkü hep eline erkek eli değmemiş birisi olsun isterler' de el değmedik birini bırakmayıp sonra istemek nedir?
He iki tarafta anlatmasın sonra saçma sapan kıskançlık krizleri yaşanıyor. Daha önce ilişkin oldu mı? Oldu. Bitti bu kadar fazlası kimseyi ilgilendirmez.
Daha sonradan öğrenildiğinde sıkıntı olmaması adına başta herşey konuşulmalı. Kabul ediliyorsa devam ederler. Kabul edilmiyor ise yollar ayrılır.
Baştan net olmak lazım diye düşünüyorum.
kızlar bu sorunun cevabını merak etmeyin, önce geçmişinde olan beni ilgilendirmez der anlatmamızı istersiniz sonrada her davranışımızı onunla kıyaslar bi dünya sorun çıkarırsınız. Yapmayın
Ben yaşamışken karşımdan böyle bir talep'te bulunamam fakat yinede üstü kapalı bir şekilde aktarılmalıdır, detaya girilirse işler vıcıklaşabilir
Bence bu anlatmama kuralı iki taraf içinde geçerli nedeni ise eski eskide kalmıştır artık geleceği şekillendirmek lazım
Evlilik yolunda ise bir kadının geçmişi onun sicilidir buradaki hanımlar yok anlatmam ona ne diyor da
Aklı başında olan bir erkek evleneceği kızın en ufak hatası varsa yol verir
Benim geçmişim olmadı, ama bu konu olarak değil de genelde bir şeyler saklamasını istemem. Karşımdaki kişiye güvenmek isterim. Yani bilmek isterdim geçmişini. Belki birilerini aldattı beni de aldatacak. Bu devirde kimseye güven olmaz.
bence anlatmamalılar..
çünkü ne kadar modern insanlarız, geçmişi bizi ilgilendirmez desek de gerçekten öyle olmuyor :)
Çekinmek değil de iki tarafin da anlatmasindan rahatsiz olurum
Anlatılmasını doğru bulmuyorum çirkin bir geçmişse karşısındaki insanı soğutabilir
neyseki sevgilimle ilkiz ikimizde 🙄😂
ve herşeyimizi birbimize anlatırız gizli saklımız olmaz valla ilk olmayan biriyle sevgili olmazdım zaten ama eğer olsaydım anlatmasını isterdim mâlum ona göre karar vercem xd
Geçmiş geçmişte kalmıştır klişesi doğrudur elbette. Zaten geçmişini yargılayacak biriyle bir ilişki en başından sıkıntı sebebidir. Yine de "Geçmişim bana ait, sana karşı sorumlu olduğum bir kısmı yok." tavrını net olarak ortaya koyup "Yine de merak ettiklerini sorabilirsin" diyebilmeli bence insanlar birbirlerine.
Konu başlığındaki soruya gelirsek, hayatıma alacağım kişiyi geçmişindeki ilişki sayısına göre seçmem.
Benim gecmisim nasilsa karsi tarafinda öyle olmasını isterim. Benim görüşüm bazı özel şeylerin ilk defa aşık oldugum insanla yaşamak isterim. O yüzdende aynisini karsi tarafdan beklerim
Her erkek her geçmişi kaldıramıyor. Onun için ya hiç konusu açılmamalı ya da anlatıyorsam da tam anlatmam.
Kendi anlatmak isterse anlatır anlatmazsa çok da problem olmaz ha problem nerede olur
Geçmişiyle alakalı yalan söylerse ve öğrenirsem geçmişi için değil yalanı için birkaç atışma yaşamamız mümkün
karşılıklı olarak her şeyi gizli saklı olmadan anlatmalılar ki ilişkide güven oluşsun
Detaya girmeden anlatılmalı ilerde illaki duyuluyor ve neden haberim yok tu gibi can sıkıcı durumlar oluşabilir
Geçmişe çok takılmamalı ama evlenmeyi dusunuyosa en azından önemli biseyler varsa bilmeli sonradan önüne çıkabilir buda sorun yaratır
Bence kızlara da sorsaydın detayda sevgilisi dosyası kabarık erkegi hayatınıza alır mısınız diye
Anlatmalılar , one öyle vıcık vıcık ergen muhabbeti gibi
Ben bir şey yaşamadığım için rahatım ve karşımdakinide öyle isterim
elime kız eli değmedi doğru kişiyi bekliyorum karşımdaki kişiyi de böyle isterim
Ben anlatırım sonradan başkasından duyacağına benden duysun daha iyi.
Yeni ilişkide, ilişkiyi etkilemiyecekse ileride anlatılmasına gerek yok.
Bence hayır anlatmamalılar karşıdaki kişiye saygısızlık oluyor bu
Bilinmesi gerekenler bilinmeli
Bence karşı taraftaki her hangi bir soru ya da istek yöneltmediği sürece eski ilişkilerini anlatmak ilişkiye saygısızlıktır başka birisi bana yapsa olumlu düşüncelerle karşılamazdım
denildiği gibi geçmişde kaldı geri dönüp düzeltemez aynısını yaşayamaz geçmişte kalmasının bi sebebi vardı ki o ilişki bitti. aynısı olmasın diye ders çıkarmışlardır bence
Bence anlatmalı ileride sıkıntı çıkmasın
Evet ben duyayım isterim
sevmiyorum geçmişi konuşmayı
Bence kimse kimseye geçmişinden bahsetmemeli.
Geçmişi geçmişte bırakın yoksa geçmişinizi :D
Bir amaç veya sebep yoksa gerek yoktur bence 🤷♀️
Hayır geçmişten bahsedilmemeli bence.
cinsellik içeren kısımlar sansürlenmezse net arıza çıkar. evde denemeyin.
Hayır anlatılmamalı.
Hayır bazı şeyleri bilmemek daha iyi
Yuzeysel olara lk evet olabilir.
Ayrıntılara girmeden anlatmak en doğrusu bence.
Hayır koleksiyon mu anlatıyon
Anlatsin
İlişki ciddiyse eğer anlatilmali
Gerek yok anlatmaya bence
kesinlikle hyr
Bence anlatmalı.
Benim anlatmama gerek yok ama o bana anlatmalı
Evet
Anlatmakta fayda var
Anlatmalı abartmadan
evet
Geçmiş geçmişte kalır anlatılmamalı
Gereksiz bence
Hayir
Evet
Hayyyırrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?