AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Bu zamanda aldatmalar normalleşmiş. Çünkü nedense normal karşılıyor bu zamanda...
Kadınların daha fazla çapkın olmasından kaynaklanıyor.. onların daha fazla flörtü var 😁
Kusura bakma ama kendini beğenmiş. Altını elmas sananlar yüzünden. 🕶️💣
Kadinlar nekadar güven istiyorsa erkeklerde güven Saygi , sevgi isterler
Bu kadar saçma soru görmedim,, dünyada kadın ve erkek nüfüsu hemen hemen aynı erkekler boştaysa kadınlarda boşta demektir, sorunun doğrusu neden bu kadar kadın evde kalıyor olmalıydı...
O kadar insan yalnızken neden o kadar insan yalnız diye bi laf var yani biz yalnızsak otomatikmen o kadar da kadın yalnız olmuş oluyo 😂
İşin tuhafı şu sayilarimiz aynı ama bakıyorum her kadının çevresinde arı gibi erkek kaynıyor 😄 erkeklere bakıyorum şapşal🤣
Tamam
Sap*
pardon klavye hatası
Yalnız eski camlar bardak oldu be kuzu 😂
Bugün herkesin kafası güzel galiba 🤦♀️
Tamam sensin bişey demedik 😂
Ben sap olmaktan şikayetçi değilim belki gereksiz yere 100 bin lira harcayıp düğün yapıp artı eşya ev kirası elektrik su gibi saçma sapan bir sarmalın içine girmek istemiyo olabilirim bu açıdan da bak yani artı ne kadar inkar etsekte maddi konularda genellikle erkek mükemmleftir algısı da yadsınamaz bir gerçek sen hiç duydun mu erkek istemeye giden bir kız ya da karım çalışıp evi geçindirmiyo diye boşanmaya kalkan bir erkek, olayı cinsiyetçiliğe getirmiyorum ama biraz da empati yapmak lazım öyle değilmi
Doğru. Birde evlenip nafaka alma peşine düşenler var..
Yav orası tartışılır imkanı olduğu halde boşanıp çocuğuna nafaka vermek istemeyen hemcinslerim de var bak empati yapınca ne de güzel anlaşıyoruz aslında 😂
*mükellef
Ben zarf yemiyom tadı güzel olmuyo biliyon mu 😂
Kandıramazsın benii susturamazsın benii durduramazsın benii ben kötüyüm sen iyi mii diye bi şarkı vardı kimin şarkısıydı yav o he tamam hatırladım gülben ergen 😂
Söylediklerimin hepsinin bir anlamı var anladın mı bilmiyorum bu arada kafam güzel değil bugün bişey içemedim keşke içebilseydim herneyse bak şimdi sen yalnızsan ben de yalnızım ama ben başka şeylerle mutlu olmayı öğrendim geziyorum tozuyorum doğayı keşfediyorum yani hayattaki en önemli odak noktası o değil artık emin ol yalnızken de mutlu olunuyor kendini yıpratmaya gerek yok bazı şeyler olmuyosa zorlamayacaksın birçoğumuz bunu yapıyo ha imkanı olan evlenir mutlu olur olamaz orası onların bileceği iş eleştirmek ya da yorum yapmak bana düşmez
Ben de isterim evlenip mutlu olmak çoluk çocuğa karışmak ama evlenip yuva kurmak her babayiğidin harcı değil hele ki şu devirde bunları da göz önünde bulundurun sadece erkeklere mal edilecek kadar basit bir konu değil maalesef.
Son olarak şunu söyleyip gidecem eğer senin dediğin gibi her erkek gördüğü kadına y*vşıyor olsaydı ben şu an senin görüşüne muhalefet olmaz bilakis y*vşardım emin ol böylesi daha kolay ama ben zoru seçip bişeylerin doğrusunu anlatmak için yırtınıyosam ee o kadarcıkta görüşümün kıymeti harbiyesi olsun demi ama
2014 yılında kemerde petrolde çalışırken Lisa diye yarı alman kız vardı işyerindeki diğer kız arkadaşlarımla bana haber göndermiş benden hoşlanıyomuş ama ben kızı beğenmiyodum kız arkadaşlarıma dedim ki kırmadan söyleyin kız arkadaşı varmış deyin, Şayet kabul etsem şu an almanyadaydım bildiğin Avrupa biletini reddettim kim daha vicdanlı tartışmayalım istersen 😂
Damarıma bastın gece gece 😂 neyse gidiyom ben diyeceğimi dedim işte
O kaaar ters düştük yapar mısın bilmiyorum ama madem mod'sun senden ricam şu modlara söyle uğraşmasınlar benimle daha yeni 4 xper yaptığım hesabımı sudan sebeple dondurdular bunu açtım millet neler neler paylaşıyo ona bakarsan
Ayyy birde kadınlara dırdırcı derler poffh😂
AA laf soktuun bravoo alkııışş 😂
Şimdi de 3/A sınıfından @pilly_bhebek'in laf sokuşunu izliyoruz 😂
Taam nan taam kızma şaka yapıyom benim işi halletcen mi
Ayrıca ben kadınlara dırdırcı diye bişey dediğimi hatırlamıyorum 😂
Sen erkeklere zümzük dedin ben de hemicinslerimi müdafaa ettim 😂
Uber dondurmak için önerir yönetim karar verir. Yani yönetimin onayı olmadan donmaz hesap
Bir kaç güne açılır merak etme
Ama sitenin bazı kuralları var aynı sorunla karşılaşmamak için dikkat et yoksa hesabın bile kapatılabilir 😊
Millet nasılım diye neredeyse çıplak foto paylaşıyo bişey olmuyo yani onlara da olsun diye demiyorum ama biri gitti gıcıklığına yorumumu şikayet edip kaldırdı diye hesabımı dondurdular
Bu uber, mod toplamda kaç kişi hepsini bulup tek tek engellesem 😂
Bide bu ikinci ihtar ve dondurma işlemi oldu hesabım kapabilir mi
3 sanırım. Bu konuda adminden ya da uberden bilgi al istersen.
Moderasyonlar m, s ve u dur.
Hesap dondurma uberin alanı
Hmm anladım teşekkür ederim femensin falan ama cansın 😂
Bu sitenin yöneticileri var tüm modları engellesen bile yönetim hatalarına göz yummaz 😏
Yeri gelmişken
#Modlara #engel #kalksın 😄
@KızlarSoruyor
@Janti07 rica ederim 😊
Bu arada gamzen çok güzel 😂 iyi geceler 🖐️
Teşekkür ederimm😄 iyi geceler😊
Bi o kadarda yalnız kadın var :)
Yalniz erkek degil doymayan erkek var sevgilisi varken 2 nciyi 3 ncuyu arayan erkek var sorsan hepsi bekar hepsi yalnız
Ülkedeki kadınlar çok fazla egolu ondan
meden var @Centirwomen
Sen yanlız mısın 🙄
iki kapılı bir handa sen bir yanda ben o yanda
Gidiyorum gündüz gece gündüz gece oyyyy snjds
Şansı hak etmiyor olmaları
O şansı bana versen. Pişman olmazsın inşallah
Güvensizlik ve birtakım geçmiş sanrıları
Çünkü bakış açısı beklenti değişti
Fritözüm var mutfakta yeterli oluyor. 😀😁😂
Kadınlar çekilmez oluyrlar çoğu zaman ondan belki
Cünkü kimse evlenmiyor
Erkekler de şans vermediği için yalnız olabilir.
Onların eseri insanda güven bırakmadılar
Ben ne yaptım yine evde çalışıyorum
yalnızım ve gayet ıyı mutluyum
Kadinlar istemiyorlar bizi
Tek geceli iliskiler daha on planda artik.
Kızları eğlenilecek kız gördükleri için yanlızlar
kadınlar sevme özürlü bence
Erkek kadar da yalnız kadın var.
sebebini öğrenmeye geldim
Güvenecek kadar doğru kadın çok az olduğundan
Şerefsiz değiliz yalnızlar olarak ondan bence 😅
Yalnız gibi görünüyorlar bence.
Tercih meselesi. Kimse huzurun bozulsun istemiyor.
Demekki yolunda gitmeyen birseyler var
Ne kadar yalnız erkek= O kadar yalnız bayan
Yalnızım, çünkü evlenmek istiyorum.
nedenmiş bilen anlatsın
Sesli sohbetler olmadığı için eskiden güzeldi
Ne kadar erkek yalnızsa o kadar kız da yalnızdır
uygulama adı verin yanlız kalmayalım
Tripten bıkmıslar
Hepsi sapık
Dış görünüş e onem veriyor kızlar çünkü
Kadınlar kaçıyor çünkü
Kızların burnu havada abazalar kaldırıyor
Şekilci oldukları için olabilir mi
Herkesi aynı zannedilmesi 🤙
Kızların nazi uzatması
Birsuru de yalnız kadın var ben mesela😅
Ben basrol
Bir bilsek:)
ne alaka :D
Nerden biliyorsun sen erkek misin ki
Sizin gibi flortculere sormak gerek kurban o halde
Sizin gibi derken?
Zevk, keyif, popülarite müptelâları, zamane ehli yani. Sen de demişsin ya işte o dünya. Seni kastetmedim, zaten yargılamak yakışmaz er olana. Ama hakikat görünüyor böylesine ay gibi güvenilmez nesil, güvenilmez dünya.
Sizin gibi" diye yazmak yerine yeni nesil yazabilirdin. Neyse inanalım bakalım.
Sen beni akranların gibi sandın herhal kurban. Yer gök yarışa yalan çıkmaz bizden. Siz dedim ki zira sen de o dünya içindesin, sürekli aşk meşk flört. Ama kalbin en azından onların ki gibi değil , özünün bağlı olduğu yer belli. Neyse yalnış zaman d doğrular konuşulmaz. Belki de ben aykirıyim bu cihana. Affola, özürler ola
eski kelimeleer yazdın çok havalı kaçar bu cihana
@Lütfetmedinizefenim Yeni pazar yeni şeyler satmak gerek kurban. Söylersen halk, söylemezsen Hak kail olmaz. İkisinin ortasın da bir yol bulup akmak gerek.
insanlar (bende dahil ) bunu kibir ve çok bilmişlik olarak algılıyorum
tamam biliyorsun bir kaç kelime ama
üstünlük kurmanın anlamı var mı
neyse salla gitsin iyi günler
@Lütfetmedinizefenim Haklısın kurban. Uyandırdın beni sağol. Kafa gidiyor bazan böyle işte, halbu ki basit bir konuydu. Siz de sallayın
İyi geceler
aslında kusura bakma mesele haklı olmak değil
beni de ilgilendşrmezdi ama
bir yerden kibir kokusu geldi mi canım sıkılıyor
daralıyorum
bilmek önemli değil davranış önemli
istersen allame i cihan ol
1 kibre zayi olur
@Lütfetmedinizefenim Çok doğru, bak bu yaşta benden büyük olmuşsun kurban.
sen haklısın kardeşim allahsınız
Flört, güzel kelime
uygun kız yok
karaborsa piyasası