Selamlar dostlar. İlişkilerinizde, evliliklerinizde yaş farkına ne derece önem veriyorsunuz? Kaç yaş farkı olmalı en fazla? Aklınızdan geçen rakam nedir?
İlişkilerde yaş farkı sizin için önemli midir? Bu konuya bakış açınız nasıl, en fazla kaç yaş fark olmalı?
Aşkın yaşı olmaz gibi büyük bir yalana kananlardan değilim. İlişkilerde yaş farkı benimde çok takıldığım konudur. Öncelikle erkeklerim kadından küçük olmaması gerek. Yaradılış itibariyle ve gözlemlediğim kadarıyla kadınlar erkeklerden daha çabuk olgunlaşıyorlar. Benim için yaş farkı maksimum 10 yaştır. En ez 5 yaş olabilir. Daha fazla yaş farkı biraz sübyancılığa kaçıyor. Arada uçurum yaş farkı olan ilişkilere ben hep çıkar ilişkisi olarak bakıyorum.
Bu konu benim kanayan yaram evlilikte ilişkide benim için arada fark olmasına sınır yok ben öyle boy yaş ya da ırk filan takan biri değilim sevmem önemli hatta arada belli bir yaş farlı olmalı diye düşünüyorum her açıdan daha iyi bu yaş farkı olumsuz etkiler algısı türkiyenin yıkılması gereken bir tabusu zevkler ve renkler tartışılmaz iki kişi birbirine evet dediyse başkasına laf demek düşmez seven yaş gözetmez aşk aşktır.
Bir miktar yaş farkı olabilir. Kadınların erkeklerden erken olgunlaştığı bir gerçek. Bu yüzden genelde erkekler daha büyük oluyor. Ama bunu da abartmamak lazım. Bununla beraber eğer çift olan kişilerin arasında problem yoksa yaş farkı maş farkı hikaye, herkese b*k yemek düşer
Yani 6 yaşa kadar küçük olabilir yani 21 en az fakat bu da saçma geliyor mesela çok beğendiniz birbirinizi süper anlaşıyorsunuz ne olacak 20 olunca olmaz mı diyeceksin? Sınır koyamıyorum o yüzden keskin bir şekilde
Bilim -+10 diyor. Ancak bana göre -+ 5-6 ... Daha fazlası kuşak çatışması gibi oluyor. Ben onun dilinden, o ise benim dilimden anlayamaz gibi hissediyorum. 21-22 yaşında bir kadın benden hoşlandığını söyleyince, üniversitedeki bahar şenliklerine gönderelim lütfen sizi diyerek, kırmadan yönlendiriyorum... Çok tuhaf bir atmosfere doğru gidiyoruz. Peki ya ne olacak böyle. Kimse bilmiyor... Para, kartvizit, seks üçgeninde herkes yoğruluyor...
cinsel iliskide ne kadar buyuk kadin olursa yaşca o kadar hazz im artiyor 38 40 45 48 50 ohaaa super oluyor olgun kadinlar iyi oluyor evlilikte kucuk yas kiz.
En fazla 7 8 yaş olmalı benden büyük olarakta küçük olarakta yaş sadece bir sayı. 19 yaşında bir insan 25 yaşında bir insandan olgun olabiliyor bana fark etmez yaş aslında.
Ben esım benden yasca büyük olsun isterdim ama bızde tam tersi oldu o da esım kafaya koydugu ıcın oldu yoksa ben bu evlilige sıcak bakmadım hıc sahsen ve maalesef geldim de dediklerime yasca kücük adamlar anlamıyor bir bayanı olgunluk yok cunku
Evlilik yaşı tartisilir ama iki yaşını almış akli başında normal insanın evlenme yaşına kimse karisamaz. Ve 20 yasindayim 40 yaşı olsa ama kafa dengi olsa severim net ama evlenmem 😂😂 çünki 30+ evlenecem ya da bakire olucem
Kanka 19 yaşımdayım iki üç yaş küçük çok güzel kızlar var ama sakata gelmemek için muhatap olmuyorum yaşıtlarım da büyük erkeklerle ilgileniyo genelde araftayım ilişki falan yok 😅