AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Sana yaklaşmak isteyen kişi açık kapı bulamıyordur. ya da fazla pasif kişiler yöneliyordur.
Çok kasıntı ya da çok gevşek olmamak lazım. Arası iyidir.
Bence aynı şekilde devam et karakterinden ödün verme elbet biri çıkar karşına
Takma kafana en iyisi olmaması kafan rahat işte en azından dır dırını çekmiyor sun
Ağırbaşlılığı ‘hanım ağa’ ile karıştırmışsan eğer ondan dolayı yoktur
Bende bulamıyorum edeb ahlak inanç görüntüm düzgün olmasına ragmen
Gevşek olmaktan iyidir
Sevilmiyorum ama
Sevilmek için gevşek mi olacaksın
Neden ağırbaşlı kızlar sevilmiyor
Neden sevilmesin güzelsen sevilirsin
Çirkinim
Ağir başliliğin iyi birşey. Ama bu karşindakinin daha dikkatli yaklaşmasi gerekdiğini düşündürebilir. Cekinebilir. Ama cokda alakasi olmayadabilir. Belkide ilgi ceken biri değilsin daha passiv biri olarak kaliyor olabilirsin.
Şacma bir düşünce.
Bende agirbasliyim herkesle gecinemem ama mutlak olur birileri... dogru insani bekleyin
Olgunlar daha çok sevilir bence
Hayır
Ben öyle sayılırım en azından hani öyle fırlama tarzı pek sevmem gibi
Ama sen de benim gibileri pek sevmezsin gibi
Yani ben ağır oldupun için biraz hareketli isterşm
Dışarda biraz daha olgun olsun evde hareketli dimi biraz daha
Hayır atak konuşkan espirili olsun her yerde
Atak başka birşey ama fırlama mi olsun mesela
Fırlama derken
Yani biraz çılgın bı tık serserimsi
Evet
Açıkçası efendi erkek mi istersin biraz daha serseri apaçi erkek mi :)
Biraz serseri kararında
Demek biz biraz da bu yüzden bulamıyoruz :) neden peki güçlü erkek tarafını görmek mi sizi korumacı elini masaya vurmalı gerektiğinde bu mu bir çok prenses gibi kız serseri gibi adamlarla birlikte mesela?
Ya öyle değil ne bileyim çok ağır olmasın serseri demeyelim de girşken diyelim
Girişkenlik şart tabi ama bir hatunla konuşurken doğru sözü söylemek de kolay değil öyle değil mi? Yanına gelsem senden hoşlanıyorum desem reddedersin belki 2 veya 3. teklifte falan kabul edersin bence tabi bu şahsı fikrim
Zor kız iyidir ayrıca ama giriş cümlesi önemli dimi?
Evet giriş cümlesi önemli ama biraz tanıştıktan sonra olsa iyi olur
Ya hiç tanimiyosam ve yanına gelmiş sen :) direkt red dimi tabi kurs arkadaşımsan başka :) belki kaç kişiyi reddetmissindir dimi :)
Takip atan sen misin?
Ebet yoldan geçen gibi olursun
Takip atan sen misin bu arada?
Yok atmadım
Anladım yaş kaç peki
Selamm
As hala yalnızım
Ben de öyle :( artık olgun bir erkek sevmelisin evde fırlama dışarda olgun tabi disarda senle yalnızken de biraz fırlama :)
Yok
Hala direniyorsun.. nasılsın napiyosun :)
Sevgilim olmuyor gala
Benim de... yaş kaçti bu arada
21
Sence ben kaçım
29 mu acaba
Evet.. büyük müyüm sence
Abimden bile büyüksün evet
Senin bı de abin mi var benim için sorun yok ama senin için sorunsa saygı duyarım...
Soru da kendimi gördüm jsjsjsjjsss
Tüh
Öyle ama gerçekler, sahiplenirsin, gözün başkasını görmez ve evden işe işten eve bir hayatın olur vs ama yürümez ya da karşına düzgün biri çıkmaz. 🤷♂️
Ne zaman olacağını bilemezsin hiç beklemediğin bir zamanda gelebilir bence biraz sabret
Ne kadar talep görürsen gör sen onu davranışlarınla onaylamadıkça kolay kolay biri adım atmaz
Nasıl tabi
Yani
Ya mesela ben seni beğeniyor olayım. Sana bir soru sorarım rastgele ne sorduğum çok önemli değil. Sen soğuk bir şekilde davranırsan uğraşmam direk. Veya gülerek, bakarak veya bir şey söyleyerek potansiyel adaylarını cesaretlendirmezsen kimse yoktan yere gidip reddedilmek istemez.
Ohooooooo belki ben çekingenim
O zaman yersiz özgüveni olan ortalama altı bir çocuk ne kaybederim diye yanına geldiğinde bu bunu nerden bulmuş dedikleri çocuk olur yanında. Ya da yalnız kalmaya devam edersin. Ben böyleyim demekle bitmiyor işler. Çaba göstermezsen karşılığını da almazsın
Sence bundan sonra olur mu 21 yaşındayım
dostum yaşında bir problem yok sorun özgüveninde veya zihniyetinde
Bilmiyorum ya sanki geç kaldım givi
bu şekil devamkeee boşver bende aynı senin gibiyim 😊
agır başlı olmak iyidirrr illaki nasibin biyerden çıkar gelir
ters tepki verir diye, bulaşmıyoruz
Belki çekingen
ama yüz mimikleri den uzak durman gerektiğini anlıyorsun. çok soguk, sert oluyorlar. bende bu yüzden senin gibi kızlara hiç açılamadım.
çekingen oldugunu anlayamıyor sun işte
ama bu çeginken gibi gözüken kızlarda var, yemediği haltlar yoktur. beni bunlar korkutuyor işte
Hayır benim hiç sevgilim olmadı
bende öyleyim, benimde hiç sevgilim olmadı.
belki beni seven oldu çekindi.
Aynen bende oyleyim kaderimiz yalniz kalmak ama o isleei yapanlar da mikrop coluk cocuk vs sikinti cekiyordur elbette
Herkes kendine göre güzeldir
Bak bak bak belki kendine yöre güzelsin bir insan güzel olduğunu nasıl kanıtlar ki
Çirkinim
Burdan bakmada nerden bakarsan bak hepsi yalancı çıkıyor anlattığım gibiysen bı irtamda illaki bakan olur sana bakan gülümseyen olurda hislaniyidur tanışma falan zamanla gelisir
İşte ben öyle şeyler yapamıyorum
Ya i bende yapamazsın ama unideyken kizlar bana bakardı yani gulumserdi tanışma maksatlı ama ben cekingenim tanisamwzdim sendede o var demekki yaşım 25 şu an ciddi bişey istiyorum ama işte dürüst bulmak zor
Bı ywstan sonra insna ciddi evlilik düşünüyo yani o yaşta geçince evlenemi istemesem diye tereddüt ediyorum yani genel olarak insnalar30 dan sonra istemezmis şu an tam yaşımız aslında
İnş bulursun ben de öyleyim
Nerde yasiyosnz sakıncası yoksa sirabilirmiyim
Bnde cidid evlilik arayan ama cekinenlerdenim
Burdan aramıyorum ben
Anladım yani bnde burdan aramiyidum tesadüf gördüm şöyle soyleyim bı kafeye otur mesela yani senden hoşlanan kişi illaki sana bakar gözünü alamaz o sıra çekinme sende ona bak gulumsuyosa sende gülümse i zaten tanışmaya gelecektir
Utanıyorum 😢
Utanma sen tanismiycanki o tanışır yan i hoslandigin erkek olursa utanma
Denerim teşekkür ederim
Soru ile fazla alakasi yok ama neden sevgilinin olmasını istiyorsun?
Evlenmek için
Agirbasli olman çok güzel tam aradigim tipsin
Ben öyle kizlarin kolesi olurum
alakası yok inatsındır, yoksa niye olmasın.
Vardır bır yerlerde kısmetın merak etme. Rabbım karsına ıyı ınsanlar cıkartsın 🤲
Gereksizler olacağına, geç olsun düzgün olsun.
Güzel olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam
Hahaha ben yemin edemiyorum
Anlamadım? Aynı düşüncedemisin?
Çirkinim
Ben Güzel olduğuna yemin ederim hiç aksinde ısrarcı olma
Ya hahahah
Gülme yaaa
Gel kız evlenelim senle bırak sevgili işini
Görücü mü kaldı
🤣🤣🤣🤣 nasıl yani?
Görücü usulü olacak heralde beb
Sen öyle mi olsun istiyorsun?
Yooo olmayınca ne yapayım
Evlenelim o zaman biz😉
İyiyim sen nasılsın güzellik?
İyi vende
Hep iyi ol😉
Sende
Teşekkür ederim
Soğuk davraniyorsundur
Erkekler ağırbaşlı insan sevmiyorlar
Kesinlikle
alakası yok ağırbaşlı insan her gördüğüne atlamaz dürüst güvenilir olur olgun kişilerin tercihi de bu yönde olur genelde birazda eğlenceli kafa dengi olursa tadından yenmez olur :D
@justapo olgun kişiler de yok
ortamını değiştir
Boşver erkekleri...
Tamam 😂😂
ne bilelim guzel oldugunu belki cirkinsin
Çirkinim
bilemeyiz belki guzelsin
Çirkinim m
Yok güzel değilsindir öyle sanıyorsundur
Olabilir
Muhtemelen öyle çünkü bız erkekler sadece güzelliğe bakıyoruz tek derdimiz o
Ama teklif edenler oldu ben karşılıklı hissetmedim
Bazilarida nefes alsın yeter diyor ıste
Onları saymıyorum da
Güzel olmadıgınımı anladın nasıl vardın bu kanıya
Fotomu çektiö baktım ben güzel değilmişim dedim
Kıyamam sana😄
Yok canım her kadın güzeldir sen aldırma öyle şeylere takma kafana
Komşular falan güzel kızın varmış derler ama bilmiyorum bence güzel değilim
Güzel olduğuna nasıl ikna edeceğiz seni
Bilmem sen soru sorsana
Sorarak nereden alicam görmem lazım 1 resim gonder
Resimler güzel çıkıyor reelde görmen lazım
Olsun az çok anlarım yanınamı geliyim şimdi napiyim resim at sen
Gelme 😂
Hangı sehırdesın şöyle gelicem merak ettim😄
Bende güzelim citirim bomba gibiyim sfsfs
Maşallah
Bence sevgilin olmaması iyi erkekler baş belası
21 oldum ama
Mesleğin var mı
Okuyruym
Hm bence biriyle flört et
İşte olmuyor
Çekici değil misin
çok mu itiyorsun erkekleri?
Belki yanlışlıkla
o hissi alan gider yalnız. boy kilon kaç?
Dogru yoldasın sevgili değil nişanlı ara
Nişanlanmak için sevgili olmak lazımım
Slmmm gunaydin
Güno
Hahaha
güzel değilsindir belki
Bshdjdufufududı
@firdevs_13 nokta atışı
Tamam
Temiz kalbinden olabilir
Nasıl deseydin bi görseydik?
Ne
Nasılım diye bi görsel paylaşsaydın bir sürü adayın olurdu diyorum
Burnun havada görülebilir sin
Sanmıyorum
Bence öyle ol çünkü benimde yok
ortamlara girmiyorsundur veya istemiyorsundur
Oğlak burcu falan mısın?
Güzel değilsin. Çok güldüm :D
Erkeklerin biraz yanına sokulmasına izin ver
Sosyal ol ağırbaşlı kadınlar daha çok ilgi görür
Ağır başlı olmaya devam et sen , bulursun elbet
Olabilirde olmayabilirde
Ağır başlı olan daha çok tercih edilir
bilemezsin ama erkeklerin çoğu korkar
Alakası yok çirkindirsin.
Aynen knk tam bu yüzden
Erkeklerin ne istediğini anlamak çok zor.
Ağır başlılıkla soğukluğu karıştirmiyorsan tabi
ohooo oo senden birsey cikmaz
Ben de oyleydim benim de hic olmazdi gencken 😀
Şimdi oldu mu
Simdi evlendim ama esim de benimle iletisime gecerke biraz mesafeli davraniyor. Herkese espriler sakalar yapan adam bana gelince sus pus oluyor. Bu da agirbasliliktan mi sevgisizlikten mi bilmiyorum tabii
Yaaa ben çok alınırım
Kaliteli insanları kimse sevmez ama
Olabilir
Bu olabilir ama herkes aynı değil zorlada olmaz
Biraz da cıvıt bakalım nasıl olacak
Olmasın boş ver Çok mu lazım