+1 yılSeneeeeeeeee, sene bir sene Ak Merkezin karşısında cookshop vardı şimdilerde yok neyse oturduk arkadaşla yemek yiyoruz arka masamızda, 3 kız oturuyor 2 si rahatlıkla
Victoria Secret mankeni olabilecekgüzellikte birisi de tırt ama inanılmaz tırt öyle böyle değil. 2 güzel göğüsünde arasındaki çiban gibi duruyor.
Neyse hemen arka masamızda oldukalrından konuştuklarını net duyabiliyoruz. İster istemez kulak misafiri oluyorsun yani.
Tırt olan kız sevgilisi ile telefonda konuşuyor ve eziyor çocuğu neler söylüyor sanırsın hiç aynaya bakmamış vs... vs.. neyse kalktı bu telefonla konuşarak WC gitti. O sırada 2 güzel kız kendi aralarında konuşuyor. "Ya duygu vallaha delireceğim arkadaşımız kötü bir şey demek istemiyorum ama buluyor takılıyor hep sevgilisi var biz daha 1 erkek elinden bile tutamadık" gibilerinden serzenişte bulunuyor.
Evet güzel kız, yakışıklı erkek kolay bulamaz. Karşı cins güzel olduğunda karşısındaki Erkek/Kadın ne ise artık onu ulaşılmaz yapar gözünde. Bir de genel düşünce "bunun boş kalmasına imkan var mı? zaten vardır bunun" düşüncesi. ;) Maalesef böyledir.01 Yorumla- +1 yıl
İstiklale queen (evli artık eski bir manita isi veremiyorum) ile ne zaman çıksak, kulaklarım kızarırdı yediğim küfürün hatti hesabı yoktu. Kız 180 ince bel, ince bilekler, mükemmel fizik, yeşil gözler, sarışın vs.. millet yüzüme bakışıyla sövüyordu. Bırak yabancıyı kendi en samimi arkadaşlarım bile küfür ediyordu. Kanka çok şanslısın vs.. diye gerçekten zordur güzel kız ile birliktelik ;)
En İyi Cevaplar
+1 yılKonuyu güzel olup olmamana getirerek boş yapmışsın. İnsanlar seninle sohbet etmekten zevk alıyor mu? Senin yanında rahatlar mı? Seninle konuşmak istiyorlar mı? Sen konuşunca seni geçiştirmeden, sana katılıyorlar mı? Bu gibi sebeplere cevabın hayırsa muhtemelen konuşulacak birisi değilsin, buz gibi birisin ve insanlar için güzel olup olmaman pek de önemli değil.
08 Yorumla
Soran+1 yılYa o aşamaya gelmiyorum hiç sohbete gelemedim
- +1 yıl
Kaç yaşındasın? Okula gidiyor musun?
Soran+1 yıl22 üniversite
- +1 yıl
İllaki arkadaş ortamların vardir. İllaki yanına gidip konuşabileceğin erkek arkadaşların vardır. Biraz sosyal olmayı dene
- +1 yıl
Eğer erkek arkadaşların varsa ve sen sevgili olmak istiyorsan, kıskanacaksın. Telefonunu iste, snapchatine gir, kızları sil, ona soru sor, gözlerinin içine bak. Bazen kızların adım atması gerekebiliyor
Soran+1 yılİşte ben utanırım öyle şeylerden
- +1 yıl
Ayranım dökülmesin, neyse sonunu biliyosun. Utanmayacaksın. Kimsenin senle göbek bağı yok, sen adım atmazsan kimse adım atmaz sana. 1 2 kez yap böyle şeyler, utancından yerin dibine gir hiç önemli değil. Zaman geçtikçe utancının ne kadar saçma olduğunu anlarsın.
Soran+1 yılBen öyle kolay da beğenmiyorum ki daha yapabileceğim bir kişi çıktı ona da yapamadım o da bitti.
+1 yılSanıyorum siz çalışan ya da okuyan biri değilsiniz bu yüzden ortam yoktur yani arkadaş kuracağınız bir ortam yok, ne bir cafe ne sinema ne tiyatro ne pastane, eee millet evinizemi gelip arkadaş olacak?
014 Yorumla
Soran+1 yılVar ben üniversite okuyorum
- +1 yıl
Sizin psikolojinizmi bozuk,? ya da özgüveninizmi eksik? okudumda üniversite okuyan birinin bu çağ ve bu zamanda erkek arkadaşının olmaması inanılır gibi değil ilginç, ya siz muhafazakar çok baskı altında yetiştiniz bu ayıp bu hünah diye diye sizide kendilerine benzettiler ya da siz değişik itici bir yapınız var ya da üste yazdıklarımdan biri
Soran+1 yılHayır öyle yetişmedim, hayır psikolojim iyi, özgüvenim eksik ve çoooook çekingenim
- +1 yıl
Bakın bu özgüven konusunda YouTube İnstagram çok güzel videolar var izleyin eminim faydasını görürsünüz, isim isterseniz birkaç tane yazabilirim
Soran+1 yılatınız
- +1 yıl
Beyhan Budak, Doğan cüceloğlu, muhakkak ana muhakkak okuyun veya dinleyin olur mu
Soran+1 yılBen öyle bazı kızlar gibi her şeye atlayan biri de olmak istemiyorum ama
- +1 yıl
Şimdi size ne yazıyım inanın bilmiyorum neden dersiniz? Bir tarafımız istiyor diğer tarafımız kararsız ya siz nasıl bir insansınız Allah aşkına
- +1 yıl
Tarafınız, yazacaktım
Soran+1 yılNasıl anlayamadım sevgili mi istemek konusunda
- +1 yıl
Şu an üç tane gizli üyeye cevap yazdığımdan sanıyorum birbirine karıştırdım kusura bakmayın
Soran+1 yılBana da yazın 🥲
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂
Soran+1 yılPeki
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzel olanlar güzel olduğum için mi yanlızım der
Çirkin olanlar çirkinim o yüzden yanlızım der 😂
Sen kendini mükemmel olarak görmeye devam edersen daha çok yanlız kalırsın
Git çöpçüyle beraber ol demiyorum ama insanlara biraz fırsat ver ona buna Burun kıvırma illa ciidi olacak diye bir şey yok sevgili ol konuş baktın kafalar t
uyusmuyor ayrıl
Çirkin olanlar ne yapsın bı umut bekliyorlar ya da akıllarını kullanıyorlar
Mesela bu kadın 😂 hiçbir çekici özelliği olmamasına rağmen kaç kişi ona aşık olmuş Allah herkese çirkin şansı versin inşallah 😂😂
09 Yorumla- +1 yıl
hsttr ordan resme gel q0oekco1kdn
Soran+1 yıl@KaybolanYıllarımız şaka mj ha bxjcbcjc
- +1 yıl
Bu işler aura meselesi tatlım bilemeyiz sjsjskdh
- +1 yıl
Evet gerçekk işte bakin 10 saniyeden fazla bakinca yavastan etkilenmeye basliyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılYa ne demezsjn çok güzel bir içim su o zamanlarda kadın kıtlığı varmış herhalde 😂
Soran+1 yılHahahahahah
- +1 yıl
Guncellemelere gel qahah2jrjoejahd
Soran+1 yıl@KaybolanYıllarımız komik mi ne var güncellemeee
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
Bu söylediğin kanı doğru bir kanı ama senin için geçerli mi bilemiyorum. Erkekler bazen güzel kadınlar için "bana bakmaz" ve "benimle böyle bir kadının ne işi olur" diye düşünebilir, bu yüzden çok güzel bir kadının ilk adımı atan kişi olmayacağı için evet yalnız kalma olasılıkları fazla oluyor. 🤣
Buradan tüm erkeklere sesleniyorum, bu kadar korkmayın birazcık özgüvenli olun ama boş bir güven olmasın yani😅🤣11 Yorumla
Soran+1 yılEvetttt bende sesleniyorum
+1 yılBen güzelliğimden dolayı olmadığını düşünmüyorum çünkü aynı böyle bi muhabbet döndü kız fotoğrafını attı da evet dedim gerçekten çok güzelsin kesin sevgilin vardır diyorlar bu yüzden yazmıyorlardır dedim kdlgldlgllflglflglldlgl
18 Yorumla
Soran+1 yılİşte sizin yüzünden hep
- +1 yıl
Hayatım ironi yaptım öyle değil yani kslfkdkglldfl
Soran+1 yılHayatın mıyım gerçekten
- +1 yıl
Seninle konuşabilecek kadar heybetli değildi kelimelerim ama ruhunu yerinden sallayacak kadar derindi hissettimlerim
- +1 yıl
Kdkgkdkfk
Soran+1 yılAga beeeeee reelde şöyle şeyler işitmedik
- +1 yıl
Duygularımız karşılıklı ldkfkfm
- +1 yıl
Kaderimiz buymuş bizim el yaşamış biz ölmüşüz
+1 yılBune terbiyesizlik 10dk olmuş hala foto isteyen yok. Nerdesiniz ey dostlar...
Bu arara çok güzel olsanda olurdu elbet biri gelirdi cirkin olsanda geliyor. Tamamen sohbet muhabbete ve davranisina bağlı gerisi tirt12 Yorumla
Soran+1 yılE sorununum karakter mi yani
- +1 yıl
Yani sen konuşmaya yanaşırsan onlarda yanaşır sen yanaşmazsan onlarda yanaşmaz sıcak kanlı ol bence olur nasıl birisin tanımıyorum ondan kesin bir şey diyemiyorum
Şöyle ki ben kendim için diyorum bunu , güzel bir kız gördüğüm de bu bana zaten bakmaz ya deyip geçiyorum ne kadar hoşuma gitse de kanım ısınsa da, sonra bi bakıyorum bende daha çirkin tipsiz erkekler o güzel kızlarla çıkıyor. Yani senin güzel olman kesin sevgilisi vardır dememizle geçiyor. İnşallah sizde şerefsiz pust erkek sevmiyorsunuzdur.
11 Yorumla
Soran+1 yılHayır
+1 yılEvet olabilir. Erkekler bu cok guzel bana bakmaz, ben bunu mutlu edemem diye özgüvensizlik yasarlar. Yaklamaya cekinirler. O yüzden guzel kızların cogu yalnizdir
10 YorumlaHmm çok iddialıyız. 🙂 Bir gün olur elbet, güzelseniz peşinizi zaten bırakmazlar. Allah gönlünüze göre versin. 🙏🏻
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bu düşünce şehir efsanesidir. Öyle olsaydı güzel mankenler evde kalırdı hepsi işi bitiriyor.
Kylie Jenner 22 yaşından beri çocuk yapıyor.
Aksine köşeyi dönmen gerekirdi10 Yorumla
+1 yılInsnalar güzelliğinden bayılmış ondan yanina gelememisler diye yorumladim
11 Yorumla
Soran+1 yılHahah
+1 yılolabilir erkekler geneld eçok güzel kadınalrdan korkarlar zaten buna yaklaşamayız kriterleri çoktur diye
00 YorumlaÇok güzel olanın sahibi vardır diyerekten bakan ve çıkma teklifi eden olmuyordur genelde problem budur
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılyok gıcıksındır , kişilerin sinir uçları ile oynadığın için arizona kertenkeleleri bile sana yaklaşmıyordur.
00 Yorumla Sevgili olmak kolayda senin kaldırabilecek babayit var mı yürek var mı
02 Yorumla
Soran+1 yılVar
+1 yılhiç yürüyen yazan eden olmuyo mu?
fotini at bakim bana güzel misin diyeyim 😂06 Yorumla
Soran+1 yılOluyır tek tük
- +1 yıl
ortamin yoktur ondandır
Soran+1 yılOrtamın yok asosylaim
- +1 yıl
kurslara yazil ilgilen bi seyle. resim muzik spor
Soran+1 yılYalnız başıma utanıyorum ya herkes bana bakıyor gibi
- +1 yıl
korkularinin üzerine git. ben öyle yaptim ortam icinde konuşmaktan cekinirdim simdi catir cutur
+1 yılkendi adına bu kadar iyimser olman takdire şayan aşko
00 Yorumla
+1 yıldışarıdan soğuk ve ciddiyet barındıran bir yapınız varsa sebebi bu olabilir
00 YorumlaTabi canım mükemmel olduğun içindir yoksa başka bir sebep mümkün değil
00 Yorumla
+1 yılOlabilir red yeme korkusundan açılmayabilirler eğer gerçekten çok güzel isen
00 Yorumla
+1 yılErkekler güzel kizların kendinlerine bqkmiycagini düşündugunden çok yanaşmaz bunu aşmak için senin 1 adım gelmen yeterli
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZaten manitası vardır düşüncesi nedeniyle olabilir evet
02 Yorumla
Soran+1 yılİşte ama yalnızım gözüküyor belli ya
Cevap sahibi+1 yılTam olarak nasıl ben de anlamadım ama kendiliğinden gelişiyor diyorlar
Bence olabilir, çunkü biz erkekler guzel kızlara nasilsa kabul etmez diye teklif etmeye cekiniriz :)
10 YorumlaAynen öyle tatlım güzel kadınlar yalnızlığa mahkumdur. Kendimden biliyorum. d
11 YorumlaKesinlikle evet benimde yok
620 Yorumla
Soran+1 yılHiç oldu mu
Soran+1 yılİşte benim olmadı
Soran+1 yıl@Keynesyen bende öyleyim
Soran+1 yıl@Keynesyen benim yerim neresi o zaman
- +1 yıl
@Keynesyen sana soru geldi?
Soran+1 yıl@Keynesyen burada da kaybedenim her zaman olduğu gibi
Soran+1 yıl@Keynesyen düşünmüyorum
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBilmem olabilir belkide
00 Yorumla Olabilir biliyor musun? Güzel kızlardan erkekler genelde çekinirler ve bir ego olayına çevirirler konuyu.
01 Yorumla
Soran+1 yılSevgilim olmadığı belli ama yani ne yapabilirim ki seni kepaze bana nasıl teklif eder miisn diyeceğim ayrıca kendimi güzel de bulmuyorum biraz trol olsun diye sormuştum djfnfj
Gizli Üye(25-29)+1 yılYok hayatım o işler öyle değil konuşmayı bilmiyosundur flan filan çevrene açık ol
00 YorumlaBenimde uzun bir süredir ilişkim yok sebebi ne olabilir yani
04 Yorumla
Soran+1 yılHiç olmadı benim
Soran+1 yılAma olmuş
+1 yılkim bilir belki de ondandir :D
10 Yorumla
+1 yılMükemmeliyetçi bir kişiliğe sahipsen, teklif edenleri beğenmiyorsan olmaz.
00 Yorumla
+1 yılBazen dış görünüşle alakası olmuyor. Biraz da kismet ile alakalı
00 Yorumla
+1 yılAynen kesin çok güzelsindir bence özgüvensizlikten olabilir gizli sormadan belli
00 Yorumla
+1 yılÖzeleştiri yap bence çok güzel olduğun içinmi yoksa senin kişiliğinde mi sıkıntı var
00 Yorumla
+1 yılAynen çok güzel olduğun profilinden belli foto bile yok
00 Yorumla
+1 yılBunu güzellikle bağdaştıracak kadar sığ bir düşünce yapın olduğu için olabilir mi belki? 😂
00 Yorumla
+1 yılVallahi bendecok güzelim ruslara benziyorum ama terk ediyolr elde edince
01 Yorumla- +1 yıl
Onlar manyakmış 😄
Belki de çirkinsin diyedir , böyle düşünmemek lazım
00 Yorumla
+1 yılProfil foto olarak nü resmini koy direk yazacak sapıklar var
00 YorumlaÇok merak ettim neye benzediğini 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılİsnana
Güzellik & Bakım konusunda 446 cevap paylaştı. Oha narsistliğe bakk :))
08 Yorumla
Soran+1 yılburada soruyorum hep öyle diyorsunuz
Soran+1 yılÇok değil 2 3
Soran+1 yılElektrik
Soran+1 yılMesleki uyuşmazlık
Soran+1 yılNo
Hayır egoist olduğun için bence
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir bende kendim için bunu düşünüyorum djsn
00 Yorumla Bi göster bakim kendi ni diyecem sana
00 Yorumla
+1 yılEgolu olduğun için olabilir
00 Yorumla
+1 yılEvet şanssızlıktan
00 Yorumla
+1 yılGüzel olmakta ne zor.
00 YorumlaÇirkin şansı varsa, güzel şanssızlığı da vardır:))
00 Yorumla😀😀 görelim seni karar veririz
00 Yorumla
+1 yılbence tam tersi olabilir ya o kadar özgüvenli olma
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 750 cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir özgüvensiz dolu her yer
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.
+1 yılbence iyi ver miyorsundur ondan :))
00 Yorumla Bu kız bana bakmaz diyip konuşmuyolar ya
00 YorumlaBenimde çirkin olduğum için yok :D
00 YorumlaGüzellikte bi yere kadar anam. Try harder.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 528 cevap paylaştı. Alakası yok başka itici yönlerin olabilir
00 Yorumla
+1 yılSevgilisi vardır diyerek ön yargımiz çok oluyor
00 Yorumla
+1 yılher zaman gerçek bir önerme değil bu..
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim için değil bence
Gizli Üye(18-24)+1 yılYa da tipsiz ve paçoz giyinen birisin
01 Yorumla
Soran+1 yılNoo
- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılaynen öyle knka sdfds
02 Yorumla- +1 yıl
Vay be özelden mesaj atıyorum knka cevap Yok buralarda geziyorsun ayıp be
Soran+1 yıl@memoo00007 yaptığın ayıp kardeşim
Pembe saçlarınla çok güzelsin knk
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 640 cevap paylaştı.
+1 yılKime göre güzelsin 🙂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzellere güvenmedikleri için
00 Yorumla- Devamını Gör (42)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer