Ne yani çok güzel olduğum için mi sevgilim yok?

Ben bu kanıya vardım sizce bu doğru olabilir mi
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim olmadığı belli ama yani ne yapabilirim ki seni kepaze bana nasıl teklif eder miisn diyeceğim ayrıca kendimi güzel de bulmuyorum biraz trol olsun diye sormuştum djfnfj
Güncellemeler
+1 yıl
Ya arkdaşlar ego demeyin ben kendimi beğenmiyorum aslında soru biraz trol
Ne yani çok güzel olduğum için mi sevgilim yok?
Cevapla