AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
Çok ayıp ya, yazıklar olsun ona. Eşi - ailesi istiyor hemde bunu. Üzülmeyin hiç, boşverin.
2 saat neden ikna ederki insan. Calisan adammissin git al ye
Ben istesem arkadaşlarım dahi Bi yerden para bulur alırlar bunun lafı yapılmaz ki
Tatsiz , dilini tutmali icinde boyle seyler. olmasi kotuymus
Ayıp etmiş ne olacak baklavadan ben olsam hiç tereddüt etmezdim severek alırdım gerçekten
Öküz işte. Pinti mi? Ödü kopuyor herhalde para gidiyor diye.
Kendi paran varmiş ne diye abartiyosun gidip alsaydın asla eşime söylemem alir gelir yerim
Ben söylenmezdim... Çok kötü inşallah ilerde değişir...
Bir şey istemeyip kendi işini kendin hallet böyle adamlara çok yüz vermeyin kendisi almazsa sana alacak bin tane adam var bunu hissettir
Sen olsan kırılmaz misin
Ben varya ona neler yaparım... benim de kocam var bir dediğimi iki etmez bunları adam etmek zor değil işi bileceksin
Anlatsana biraz tecrübelerini ablam nasiplenelim
@goktendusenucelma hanım kız olmayın. Erkekler böyle kadınların afedersiniz ağzına... asla sizi cebinde görmesin bizim Türk erkekleri evlenince tamamen sahip oldum istediğimi yaparım boşanmak kolay değil diye düşünüyorlar. Evliliğin altın anahtarı cinselliktir çok istekli olun ve öyle hallere bürünün ki her bakımdan kendini sizden aşağı hissetsin. Adamı gerekli gereksiz övmeyin hakettiği kadar ilgi yeterlidir. Adam bu durumda kendini sizden daha az yeterli hissederse kaybetme korkusu adamı sarar bilir ki diğer erkeklerde kendi eşini aslında istemektedir. Hiçbir şeyi alttan almayın taviz tavizi doğurur. Bencil olmayın ama çoğu şeyde ben merkezci olun. cilveli biri olun asla ve asla kendinizi salmayın hatta o kendini salarsa hiç uyarmayın bile o zaman siz daha bi hint kumaşı olursunuz. Tam tersi durumlarda özellikle konu cinsellik ise erkek eşini asla ciddiye almıyor aldatmakta problem görmüyor eşi tarafından da aldatılmayacağını evde hep ona ütü temizlik yapacağını düşünür çünkü ne de olsa kadın onun gözünde resmen aseksüel. Evlilikte kısaca %60 ben %40 biz olun. Şikayetlerinizi biriktirmeyin küçük bir olayda patlarsanız işte bu oldu sen busun böyle şeyleri sorun yaparsın der her şeyi anında söylemek bu yüzden önemli. Eşiniz sizden bir şey saklıyorsa kıskançlık delisi olmayın sizde ondan bir Şeyler saklayın yine erkek kendini merkez görür çünkü. Onun davranışını sizde ona yapın hepsi bal gibi oluyor. 15 senelik evliyim çoğu kişi kocama büyü yaptırdığımı falan düşünüyor zavallı Kızlar 2 sene bile erkek nasıl tutulur bilmiyorlar çoğu arkadaşım aldatıldı. Kime tavsiyelerimi verdiysem kocaları etrafında mum oldu akıllı olun kızlar. Kendi paranızı kendiniz kazanın istediğiniz şekilde harcayın eşin sana o baklavayı söylene söylene aldıysa sana güzellikle alacak binbir türlü erkek var bunu hissettir.
Hay massallah ablam Allah daim etsin evliliğini. Su tecrübeyle bı 15de bize nasip olur umarim
@goktendusenucelma ben görüyorum senin yorumlarını sen akıllı kızsın kimseye pabuç bırakmazsın. Bırakmada
Ben olsam aldirmazdim. İstemiyorsa gider kendim yerdim
Yaptığı şey gerçekten kırıcı olmuş. Bundan sonra canın bir şey isterse kendin al , ona tenezzül etme
boyu devrilsin onun. baklavada yiyecekte senin maaşın berikinin maaşı nedir. siz evli olduğunuza emin misiniz
Nasıl
Haklısın abla mecburen alması lazım ama üşengeçlikte almıyorlar genelde kim gidecek şimdi diye düşündükleri için.
Ya ne var ki bunda söylenecek benim başıma kış vakti dışarıda kar yağıyor ve eşim hamile canı kiraz çekti ben nereden kiraz bulurum falan bişi demedim iki gün aradım ve buldum ama eşime hiç söylenmedim
Ne kadar cimri bı eşin varmış bı baklava için kalp kırmaya deymez abi 🤦
Abla işten geldikten sonra dediysen eğer sinirlenmesi normal çünkü çalıştıktan sonra tuvaletim gelmesine bile sinir oluyorum enişte de o sebeple tepki göstermiş olabilir çünkü bir baklavanın lafı olmaz
Benim canımda çok şeyler istiyor ama her canımın istedigi olmuyor nolacak
Kendi maaşından alacaksan gidip kendin alıp gelseydin böyle saçma birşeyden huzursuzluk çıkmamalı
Kendin gidip alsaydin.
Haklısın eşin öküzmüş
Sen haklısın tadı kalmaz o baklavanın
Çok kırıcı lafını bile etmeden senin fark etmeyeceğin bir anda gidip alacağına söylenmiş bide bazı erkekler çok anlayışsız olabiliyor kim olsa yiyemez o baklavayı artık...
Bazı insanların her gün canı başka şey ister sen de onlardan mısın? eğer öyleyse bıkmış olabilir.
Madem paran var neden eşine diyosun ki kendi paranla al ye haberi bile olmasın
Yazık, kendisi istese gece yarısı bile olsa gider alır.
Dusuncesiz erkek insan karisini uzermi ben esimi sevmedigim halde ne diyosa yapiyom
Kıymet bilmiyor ne yazık ki simdi ki kazma odunsu erkekler birde evleniyorsunuz boyle odunlarla
Kendi maaşından alıcaksan minnet etmeyim tek başına gitseydin keşke
Hoş değil böyle durumlar ya hiç sevmem bu tarz erkekleri
Baklavada pahalı bu piyasada ama bu kadar soylenmemeli buna
Erkekler vijdan siz erkeklere acımıcaksin çünkü onlarda bize acımıyor
ya canın bişi çekince ve burnundan getirilnce cidden kırıcı oluyor haksız değilsin canın çekmiş ne de olsa
Yani bunda laf söylenecek ne var ya, insanın canı tatlı isteyebilir ve alınır hey Allahm komedi gibi ama üzücü.
Öyle insana eş denmez alınan şeylerin lafını edecekse ne anlamı var? Evliliği iyi ki hiç düşünmüyorum, ben katil olurum.
Demekki bıkmış adam sürekli bir şeyler istemenden sende isteyip durma.
haklısın tabi. o kadar söyleniceğine gidip kendin alırsın zaten o kadar çok isteksiz se o iş yürümez
Baklava bir erkeği sinirlendirmemeli. Problem büyük.
Haklısın gerçekten öyle yapmaması gerekırdı. Tabıkı kırılırsın ayıp etmiş 😔
Sonuçta çanın çekmiş. Bu kadar soylenmemeli bence. 10 lira senden kıymetlimi?😏
Otomatik olarak babam geldi aklıma hepsi aynı ye gitsin :)
çok ayıp etmiş asıl onun laf etmeden alıp gelmesi lazım.
Sen ciddi misin. O kadar mı durumunuz yok? Yoksa eşin hayvan mı?
Ben olsam söylendiği an istemeyi keserdim ama böyle bişey yaptığı icinde pişman ederdim onu
Böyle kinci insanlarla evlenen erkeklere yazik
🤣🤣
Adama hayatı zehir eder
Örf kes sesini 🤣
İyi
Şuanda zor bir dönemden geçiyoruz bakın belki yorgun gelmiştir o yüzden bu tepkiyi vermiş olabilir belki parası az kalmıştır evet yaptığı yanlış ama belki bu yüzden yapmış olabilir
Canın ne istiyorsa ye erkek milleti 😁
Ayıp etmiş lafı bile edilmez
Kötü olmuş sonuçta eşisin anlayışlı olmalıydı
Sana tatlıcı dükkanı feda olsun..
Lâf ettiği için kirilmissin zaten
Adamın ya maddi durumu sıkıntıdaysa olamaz mıdır
Baklava bile olsa ağzının tadı kalmamıstır
kötü etmiş bence de :/
Şöyle biriyle evlencem diye ödüm kopuyor
boşan bence olmaz böyle eş
Haklısın çok ayıp etmiş
2nizin arasın da birşey diyemiyorum
Ya insallah gercek degildir bu😑
Çok haklısın bır daha sen al getırden getırırler
Baklavaciya kaç sende
Nasİl adam ya az baklavanın Lafımı olur ya
Bıkmış demekki. Klasik türk erkeği işte..🤣🤣