Merhaba arkadaşlar üni öğrencisiyim yaşım 22, Buradan tanışıp önce Instagrama oradan da WhatsApp' a geçtik. Ben kendim gibi davrandım taktik falan düşünmedim şimdi konuşmuyoruz ama kız konuştuğumuz dönemde soğuk ve mesafeli olduğumu, yakın davranmadığımı söyledi. Yani ben bilerek öyle davranmadım ama öyle biri nasıl olur? Kız son zamanlarda yazmayı kesmişti beni soğuk bulduğu için olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemee
Flörtüm Soğuk ve mesafeli biri olduğumu söyledi, soğuk ve mesafeli biri nasıl olur?
Anladım beni de öyle zannederler takılma yani zaten sırf bunun için gidiyorsa doğru kişi değildir senin için ve eğer doğru kişiyi istiyorsan ruh eşi meditasyonu yapabilirsin
Kısa cevaplar veriyosan konuşmayı ilerletmiyosan o mutlu bir modda konuşup sen moralin bozukken nasılsan öyle konuşuypsan soğukluktur. Bunları yapmıyosan sıkıntı sen de değildir
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani bilemiyorum ama öyle davranmadığımı düşünüyorum. İlk flörtümdü zaten WhatsAppta sesli mesaji hiç kullanmazdım o atıyor diye alıştım sabahları günaydın yazıyordum bir kere görüntülü konuştuk ben çok soğuk olduğumu sanmıyorum
Son zamanlarda ben yazmayınca yazmıyordu mesela hasta oldum ertesi gün nasıl oldun bile demedi ilgisi azaldı. Baktım ben yazmayınca yazmıyor bende yazmayı bıraktım
Yok be o kadar dindar biri olduğunu sanmıyorum yoksa kendi kendine başı açık foto atmazdı. Ya bilmiyorum ki fıkır fıkır kızlarla daha güzel olur aslında a! ama onlarda yüz vermiyor ki sjssjjs tipten falan kaybediyorum herhalde, bu kızlada burada tesadüfen tanışmıştık, ilk flörtümdü zaten.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
En sevdiğim tip
Soğuk, mesafeli, efendi, çapkın olmayan, gizemli, sessiz
İlk flörtümdü zaten :) üniler açılınca yanına gitmeyi düşünüyordum ama olmadı
Unut gitsin ya
Değmez
Sildim numarasını zaten ama Instagramda ve Twitter'da ekli
Onlardan da çıkarırım yakında
Yani fazla gülmüyorsan veya işte canlı bir insan değilsen öyle görmüş olabilir
Fazla gülen biri değilim ama iyi güldürürüm
Anladım beni de öyle zannederler takılma yani zaten sırf bunun için gidiyorsa doğru kişi değildir senin için ve eğer doğru kişiyi istiyorsan ruh eşi meditasyonu yapabilirsin
Teşekkür ederim
Aoguksan bwraber konusalim banada ole diyolar djjdjd
İstek attım
Kısa cevaplar veriyosan konuşmayı ilerletmiyosan o mutlu bir modda konuşup sen moralin bozukken nasılsan öyle konuşuypsan soğukluktur. Bunları yapmıyosan sıkıntı sen de değildir
Yani bilemiyorum ama öyle davranmadığımı düşünüyorum. İlk flörtümdü zaten WhatsAppta sesli mesaji hiç kullanmazdım o atıyor diye alıştım sabahları günaydın yazıyordum bir kere görüntülü konuştuk ben çok soğuk olduğumu sanmıyorum
Olabilir, burada çok fırlama kurt avcı var
Begendiğini hissettirseydin
Hissettirdim aslında mesela telefonla bir şey çekip attıysa ön kamerayı açta günümüz guzelleşsin dedim jsjsjsjs
Neden kesildi peki sohbet, bence odun gibi de konusmamıssın
Son zamanlarda ben yazmayınca yazmıyordu mesela hasta oldum ertesi gün nasıl oldun bile demedi ilgisi azaldı. Baktım ben yazmayınca yazmıyor bende yazmayı bıraktım
Ramazanda az sabahlamadık beraber ama başkasını buldu herhalde
Acaba senden mi adım bekliyo sen yazınca kısa kesiyo mu
Bak ne kadar oldu hiç yazmadı knka ben yazmayınca neredeyse 20-30 gün oldu yazmadı başta kendisi çok ilgiliydi telefon numarasını kendisi vermişti
Hatta normalde turbanliydi açık fotosunu atmıştı ben istemediğim halde ben rahatsız olmuştum
Günah felan diye mi kendini çekti ki, türbanlılarda ne buluyosunuz ya fıkır fıkır canlı kızlar var sal gitsin
Yok be o kadar dindar biri olduğunu sanmıyorum yoksa kendi kendine başı açık foto atmazdı. Ya bilmiyorum ki fıkır fıkır kızlarla daha güzel olur aslında a! ama onlarda yüz vermiyor ki sjssjjs tipten falan kaybediyorum herhalde, bu kızlada burada tesadüfen tanışmıştık, ilk flörtümdü zaten.
2. Sezonu gelir mi genç