Sevgilim benim yanımda altına yaptı. hem o hem ben rezil olduk. hemen eve gitti koşarak. yazmıyor açmıyo telefonlarımı. napıcam?

Avmye gittik dün öğlenden beri bakmıyor mesajlarıma interneti de kapalı. Yemek yedik falan biraz huzursuz gibiydi meğersem ishal olmus yanımda. Masadan Kalkmasıyla altına salması bir oldu. Açıkçası soğudum biraz ama asla ayrılmam çok utanıyor muhtemelen bakmıyor mesajlarıma. 22 yaşında. Napmalıyım
Sevgilim benim yanımda altına yaptı. hem o hem ben rezil olduk. hemen eve gitti koşarak. yazmıyor açmıyo telefonlarımı. napıcam?
Cevapla