Sevgilimle dün gece kavga ettik baya kızgındı bana gece de yarın ben seni arıycam dedi kapattık telefonu. Bugünde ben aradım onu açmadi sonra mesaj attı noldu hayirdir diye bende arayamazmiyiz dedim musait olunnca ara dedi. Sonra mesaj atti disari cikicam diye sonra ben aradim yine açmadı. Döndü sonra ne var niye ariyosun ikide bir dedi konusalim diye aradim dedim ama bozuldum baya. Sessizlestim haliyle o da susacan niye aradin a... k... dedi. Bende sakinlesmedin mi hala dedim su susma huyundan tiksiniyorum bilmiyo musun dedi. Bende sustum o da aloo diye bagirdi. S... böyle işi a... k.. dedi kapatti telefonu. Geri aramadım ama çok üzüldüm çok kırıldım. Yıkıldım sanki. Aramadim ama o da aramadıı. Zor tutuyorum kendimi napmaliyımmm?
Güncellemeler
+1 yıl
BAKABILIR MISINIIZZZ?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer