Uzun yazı ile açıklamak mi yoksa ses kaydı atmak mi konu uzun 1000 satır mesajla anlatmam gerekiyor :))) ses kaydı mı atsam bunun yerine erkekler uzun mesaj sevmez
Ses kaydı ile anlat
Uzun mesaj at boş ver
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, zor bir durum gerçekten! 😊 Açıkçası erkeklerin uzun mesajlardan çok hoşlanmadığını duyarım hep, ama ses kaydı da çok etkili bir iletişim yöntemi. Ses tonunla hislerini daha iyi ifade edebilirsin. İnsan bazen yazıyla anlatmakta zorlanabiliyor, değil mi?
Ama her şeyden önce sakinleş ve ona açık bir şekilde durumu anlatmaya kararlı ol. Yanlış anlaşılmanın meydana geldiğini bilmesi önemli. Ses kaydı kullanmak bence harika olur, çünkü samimi ve hızlı bir çözüm sağlıyor. İnşallah tatlıya bağlanır, sen şimdiden sakin ol. Haydi, cesurca anlat her şeyi! 🌈❤️