Neden güzel kızlar yalnız, ortalama kızlar hep evleniyor?

Nerede güzel bulduğum kızlar aşırı güzel bulsam ya evlenmiyor ya geç evleniyor ya hayatına giremiyorsun. O kadar talipleri olmasina rağmen tuhafıma gidiyor. Kaprisleri çok oluyor evet ama hayatlarına girmek çok zor oluyor. Diğer kızlar ben koca buldum diye her gün kendilerini ispatlamaya çalışıyorlar gibi geliyor. Milyon kişiden teklif alıp kolay kolay kabul etmeyen kızlar var diğer kızlarda bir kişiyi bulunca fotoya boğuyor tuhaf sizce?
Neden güzel kızlar yalnız, ortalama kızlar hep evleniyor?
Cevapla