8 yıldır aynı kıza aşığım onsuzluğa nasıl alışacağım?

2013'de ilk görüşte aşık olduğum kızı hala ilk gördüğüm günkü gibi seviyorum. 2 defa 3 yıl arayla teklif ettim, ilkini birinin aracılığıyla diğerini bizzat kendim. İkisinde de reddedildim. Çok fazla şey yaşadım sevdiğim kız intihara bile kalkışmıştı dakikalarca hastanede yaşam fonksiyonları durdu mucize eseri döndü yaşama. Ergenliğimin ortasında böyle şeyler yaşadım ve şu yaşıma geldim hala unutamıyorum arasıra konuşuyoruz arkadaşça, daha yeni sevgilisi olmuş (gene) hani insan bir süre sonra alışırım zannediyor ama olmuyor ne yapmalıyım fotoğraf silme olsun sosyal medyadan silme vs herşeyi denedim olmuyor ne yapacağım?
8 yıldır aynı kıza aşığım onsuzluğa nasıl alışacağım?
Cevapla