Hiç sevgilim olmayacak çünkü kısayım tipsizim ağzım laf yapmıyor ömür boyu yalnız kalmak çok mu zor olur sizce?

Ben tipsizim kısayım ağzım laf yapmıyor ne sevgilim olur ne evlenebilirim ömür boyu yalnızım çok mu zor olur yalnız yaşamak
Hiç sevgilim olmayacak çünkü kısayım tipsizim ağzım laf yapmıyor ömür boyu yalnız kalmak çok mu zor olur sizce?
Cevapla