İlk başta çok ilgiliydi şu an yazmıyor bile ne yapmalıyım?

Her gün arıyordu konuşuyorduk. Sürekli sesimi duymak beni görmek istiyordu bende uğraşamıcam artık falan yazdım. E napayım yani sevmiyorum sürekli fotolaşmayı araşmayı. Ondan sonra trip yapmaya, yazmamaya başladı. Sizce ne yapsam?
İlk başta çok ilgiliydi şu an yazmıyor bile ne yapmalıyım?
Cevapla