Başta çok iyiydi, birden ilgiyi kesti. Aramalı mıyım?

15 gündür konuştugum biri var birimizi tanıma yoluna girdik o bana hatta sevgilimsin diyordu bana çok değer veriyordu birde beni aramayı bıraktı yazmadi sorunlarım var dedi seninle alakası yok dedi her zmn 3 günün sonunda ben ona bir daha mesaj atmayacağım dedim ve bana sen katı birisin kafa yapilarimiz sanki uyusmayacak ileride dedi sarılmama bile izin vermedin özel bir ilişkimiz olmayacak tarzda mesaj attı bende aradım cok saçma bir mesaj olduğunu falan soyledim tm dedi konuyu kapattı sorunlarının benimle alakalı olmadığını söyledi ama sorun ben misim sanki. Daha sonraki gün o yine beni aradı bende özür dilemedin bile dedim seni numaranı da sildim tm diyip kapattı ve snra mesaj attim insan ustunde durur gitmeme izin vermez dedim peki peki yazdı ne yapayım falan hersey gönlünce olsun dedi. 4 gündür artık konusmuyoruz sizce son var mı ya da bırakıp bittiği gbi mi kalsin

Başta çok iyiydi, birden ilgiyi kesti. Aramalı mıyım?
Cevapla