Nişanlımın ailesi evet zengin. Ama bir o kadar cimriler. 6 senelik ilişkimiz var 3 senedir ben nişanlıyım bana sadece bir kez altın taktılar. Bayramlarda bazen 5 bin harçlık verirler. Hayır hani para için birliktesin diyorlar ya sanarsın bana tirilyon harcayıp Şeyma subaşı gibi gezdiriyorlar. Üstüme bir tane pahalı bir şey almış değiller. Umrumda da değil çalışıyorum alıyorum oh mis. Ama sorun şu ki baba amca ortak. Amca tatil yerlerini belirliyor, yurtdışına tatile gitmek veya gezmek yasak. Bayramlarda tatili adamın istek ve arzularına göre yapacakmışız. Gitme derse gidemezmişiz. Beni iş yerlerinden başka yerde çalıştırmıyorlar bir Oda verdiler birini de yanıma beraber müşteri hizmetlerine bakıyoruz. Odamdan dışarı çıkamam erkek giremez odama. Verdikleri işte pok gibi muamelede. Gençliğim öldü resmen. Giyinmeme kayınbabam karışıyor, görümceme kaynıma itaat etmemek için itiraz ettiğinde nişanlımla evleneceğimi onun içim fedakarlık yapıp her şeyi kabul etmem gerektiğini söylüyorlar ve yine para mevzusuna geliyoruz. Biz gelinler onlarla görüyorlar onlarla marka mekan öğreniyorlar , nişanlım askere gitti arabasını aldı babası kimse almayacak dedi. Demem o ki nişanlım veya kocam yanımdaysa her şeyden yararlanabilirim ama eğer o yoksa ben bi hiçim. Derdimi anlamıyorlar paraya yoruyorlar ne diyem bunlra açık açık şikayetlerimi söyleyip yoluma mı bakayım
Güncellemeler
+1 yıl
Söylüyor olacaktı sözlük çevirmiş
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer