İnsanlar bana nişanlımla para için birlikte olduğumu söylüyorum ve ben onları inandıramıyorum sizce haksız mıyım?

Nişanlımın ailesi evet zengin. Ama bir o kadar cimriler. 6 senelik ilişkimiz var 3 senedir ben nişanlıyım bana sadece bir kez altın taktılar. Bayramlarda bazen 5 bin harçlık verirler. Hayır hani para için birliktesin diyorlar ya sanarsın bana tirilyon harcayıp Şeyma subaşı gibi gezdiriyorlar. Üstüme bir tane pahalı bir şey almış değiller. Umrumda da değil çalışıyorum alıyorum oh mis. Ama sorun şu ki baba amca ortak. Amca tatil yerlerini belirliyor, yurtdışına tatile gitmek veya gezmek yasak. Bayramlarda tatili adamın istek ve arzularına göre yapacakmışız. Gitme derse gidemezmişiz. Beni iş yerlerinden başka yerde çalıştırmıyorlar bir Oda verdiler birini de yanıma beraber müşteri hizmetlerine bakıyoruz. Odamdan dışarı çıkamam erkek giremez odama. Verdikleri işte pok gibi muamelede. Gençliğim öldü resmen. Giyinmeme kayınbabam karışıyor, görümceme kaynıma itaat etmemek için itiraz ettiğinde nişanlımla evleneceğimi onun içim fedakarlık yapıp her şeyi kabul etmem gerektiğini söylüyorlar ve yine para mevzusuna geliyoruz. Biz gelinler onlarla görüyorlar onlarla marka mekan öğreniyorlar , nişanlım askere gitti arabasını aldı babası kimse almayacak dedi. Demem o ki nişanlım veya kocam yanımdaysa her şeyden yararlanabilirim ama eğer o yoksa ben bi hiçim. Derdimi anlamıyorlar paraya yoruyorlar ne diyem bunlra açık açık şikayetlerimi söyleyip yoluma mı bakayım
Güncellemeler
+1 yıl
Söylüyor olacaktı sözlük çevirmiş
İnsanlar bana nişanlımla para için birlikte olduğumu söylüyorum ve ben onları inandıramıyorum sizce haksız mıyım?
Cevapla