Sevgilimi nasıl üzdüğümü anlatayım size. Kendimden her geçen gün daha da nefret ettim?

Öncellikle arkadaşım yok derdimi mutluluğumu üzüntümü anlatıcağım arkadaşım yok hiç arkadaşım yok. Sevgilim vardı bana arkadaşlık yapan 1.5 senedir canımdan da öte olan sevgilim vardı bana sevgililikten daha fazlasını yaptı bi nebze babalık yaptı bana her anımda yanımda oldu üzüntümde mutluluğumda ilk defa birisi bana değer verdi sevdi kolladı hep doğruyu gösterdi ama ben ne yaptım arkadaşlar üzdüm kırdım güvenini boşa çıkarttım hayallerini suya düşürdüm bana böyle değer veren kişiyi üzdüm ben bir kere değil yüzlerce kez binlerce kez üzmeyip yetindim kırdım yüzlerce binlerce kez hep pişman oldum suçluluk duydum duymamda lazım zaten haklı olduğu konularda ona bağırdım hakaretler ettim üste çıkmaya çalıştım sözlerimle onu üzdüm değişmek istedim onu üzmemek için bu huyumdan vazgeçmek istedim hep istedim hala da istiyorum ama yapamadım bir türlü yapamıyorum değişmeye çalışıyorum çalıştıkça daha da berbat ettim üstüne üzdüm kırdım ben hiç bi zaman onun sevgisini hak etmedim değerinide çoğu zaman sevgisini ve değerini anlayamadım ben çok kötü birisiyim onun yanında ben onu binlerce kez üzdüysem o beni sadece bir kere üzdü artık o kadar üzdüm ki özürlerim pişmanlıklarım sıradan bir kelime olmaya başladı inandırıcı olmamaya başladı sözler verdim onu üzmeyiceğime dair ama tutamadım sözümü gene üzdüm söz vermelerim özürlerim pişmanlıklarım sıradan cümle artık bugünde üzdüm biliyor musunuz arkadaşlar hatta çok üzdüm üzmekle yetinmedim bana karşı olan güvenini kırdım uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz şu an aynı şehirde olsak kapısındaydım ama değiliz çok üzüyorum be çok, çok kez ayrılmayı teklif ettim ona seni çok üzüyorum ben dayanamıyorum artık seni üzmeye diye kabul etmedi ayrılmayı çünkü bizim ilişkimize karşı ne olursa olsun hep inancı vardı ve banada bağlıydı, bağlıydık birbirimize kendimden o kadar nefret ediyorum ki şimdi nasıl düzelteceğim bu durumu nasıl yapıcam bilmiyorum her bir kelimem ona karşı sıradan oldu ne desem bir anlamsız kalıyor öyle size anlatmak istedim ondan başka arkadaşım yok benim yeri gelir sevgilim yeri gelir öğretmenim yeri gelir sırdaşım dostum olur iyi geceler arkadaşlar
Sevgilimi nasıl üzdüğümü anlatayım size. Kendimden her geçen gün daha da nefret ettim?
Cevapla