Geçmişim yüzünden kendimden nefret ediyorum. sevgilimin yüzüne bakamıyorum ?

Hiç bir türlü ... yaşamadım gerçekte. Ama sanalda yapmadığım kalmadı video, resim attım sanal yaptım. Hatta bir çok kişiyle biri evliydi ama onu engelledim artık çıkardım herşeyden. O yüzden tiksindim kendimden nefret ediyordum vicdan azabı çok kötü. İnsan sevgilisine nasıl bakar ? Bu olaylar ondan önce oldu

Tövbe ettim ve bir daha yapmadım. Ama onu bırakın demeyin lütfen seviyorum. Sen aldatırsın da demeyin aldatmıyorum. Bu dünyada söylemesem öbür dünyada öğrenicek.
Öğrenemez aslında ama belli olmaz hiç bir şey gizli kalmaz telefonumu ve numaramı değiştirdim.

Kalan tek şey azap ve utanç
Bir daha olsa asla yapmazdım.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok istediğim bir şey vardı evli olan zaaflarımı kullandı. Bende aptal gibi göz yumdum o zaman başladı azap ve engelledim of off :(
Güncellemeler
+1 yıl
Anlatmalı mıyım?
Geçmişim yüzünden kendimden nefret ediyorum. sevgilimin yüzüne bakamıyorum ?
Cevapla