Erkek arkadaşım benimle ilişkiye girmekten kaçınıyor ve bı kaç kere beni aldattı aşık olmuş olabilirmi?

3 yıldır birlikteyiz ve iliskimiz çok kötü olmaya basladi 6 aydır ilişkiye girmiyoruz temas olmadan oluyor oda o isterse ve sadece kendi sevkini almak için hiç bir şekilde artık beni düşünme den olsun bitsin gibisine getiriyor bana doğru düzgün dokunmuyor bile ona ilişkide yaklastigim zaman bana hemen biticek zaten gerek yok falan diyo ve bazen bişey yaşam istediğinde onu öpmek için yaklastigimda istemiyo yorgum bile diyor sadece benimle bişey yaşaması değil beni artık sevmediğini düşündürüyor bana dokunmamasi beni üzüyor kırıyor o bunu farkında bile değil bazen uyuyor ben kalkıp ona bakıp kendi kendim konusuyorum içimden bazen saatlerce ağlıyorum o uyuyoken ama o hiç farketmiyor bunu artık beni sevmiyor mu sizce sadece alışkanlıkmı oldu o yüzden mi ama bu bence bı işkence lütfen bana mantıklı bişey soyleyinki bende diyimki bu yüzden bana böyle davranıyor aslında seviyor mantıklı güzel cevaplariniz bekliyorum
Erkek arkadaşım benimle ilişkiye girmekten kaçınıyor ve bı kaç kere beni aldattı aşık olmuş olabilirmi?
Cevapla