3 yıldır birlikteyiz ve iliskimiz çok kötü olmaya basladi 6 aydır ilişkiye girmiyoruz temas olmadan oluyor oda o isterse ve sadece kendi sevkini almak için hiç bir şekilde artık beni düşünme den olsun bitsin gibisine getiriyor bana doğru düzgün dokunmuyor bile ona ilişkide yaklastigim zaman bana hemen biticek zaten gerek yok falan diyo ve bazen bişey yaşam istediğinde onu öpmek için yaklastigimda istemiyo yorgum bile diyor sadece benimle bişey yaşaması değil beni artık sevmediğini düşündürüyor bana dokunmamasi beni üzüyor kırıyor o bunu farkında bile değil bazen uyuyor ben kalkıp ona bakıp kendi kendim konusuyorum içimden bazen saatlerce ağlıyorum o uyuyoken ama o hiç farketmiyor bunu artık beni sevmiyor mu sizce sadece alışkanlıkmı oldu o yüzden mi ama bu bence bı işkence lütfen bana mantıklı bişey soyleyinki bende diyimki bu yüzden bana böyle davranıyor aslında seviyor mantıklı güzel cevaplariniz bekliyorum
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evlenince daha beteri olacak. Ama bizim mal kızlarımız cok farkli hayal ediyor evliliği
Yok evli değilim evlenmek istedi evlenemdim ben erken dedim birlikte yaşayıp nasıl olucak görelim dedim ama ben iyim o böyle şeyler yapmasa ben onun için herşeyi yaparım yani ben ilk defa sevdim demiyorum aşık oldum oda olmuştu halla öyle olduğun söylüyor
Taze genclikte olur öyle fazla takilma bunlars en azindan evliligin nasil bir sey olduğunu kısmen görmüşsün.
Evt gördüm zaten çocuk değilim 27 yaşındayım biliyorum ama erkeklere sormak istedim gerçekten her erkek aldatirmi buna inanmıyorum ben kadında aldatır ama sevdiğin insanı aldatirsin sevmiyorsun çünkü sevdiğime yapamasın ya da ciddi ilişki yaşamak istemezsin
Bu islerde fazla mantık aranmaz fazla tskilma bunlara
Peki seviyorum ama gitmek istedim de gittimde hiç durmadan ağladım gerçekten belki günlerce sonra kapıya geldi geliceksin dedi sensiz yapamam dedi gittim çünkü bende yapamadım ya gittigimde yine böyle olursa zor bilmiyorum yasadinmi ama çok kötü ben önceden sevmezdim kimseyi uzun ve duzeli ilişki yapmazdım bunu tanıdım bidaha kimse olmadı hayatımda sadece erkek olarak değil hiç kimse
Heyecan kalmamış. Evliyim evliligim in de öyle bir noktasındayım. Heyecan yaratabilmek sizin elinizde ama sadece birlikte.
Evet işte denesemde o istemiyo belki ondandır diyorum farklı şeyler olsun saçmalama diyo evli değilim ben birlikte yaşıyoruz evlenmek istedi ama ben önce birlikte yaşamak istedim
Evli olup olmaman fark etmez. Yani evlilik alt tarafı bir imza... Birlikte yaşamakla evli olmanın çok farkı yok. Yani heyecanı kaybolmuş olabilir. ya da belki onun için evlenip imza atmak da önemli olabilir. Orasını bilmiyorum. Sıkılmış da olabilir. Cok sıkma, mesafe koy, yüz verme. peşinden o gelsin. Büyük ihtimalle de yakınlaşma ya çalışır. yokluğunu hissetmezse de daha da uzaklaş hayir gelmez öyle.
Korktuğun davranış ne? Altta bir görüşün altında yazmışsın
Bazen korkutuyo beni zarar vericek diye korkuyorum
Söylediğin şeyi yaptım en son aldattığını yakaladıktan sonra uzak durmayı denedim ben ona yaklasmamaya başladım ama bu onu hiç rahatsız etmedi önceden ben her zaman onunla birlikte olmak istediğimi belli ederdim ama baktimki ben yanastikca o beni iyiyi yani istemiyor yorgunum diyodu mesellah uykum var diyodu baktimki olmuyor bende artık hiç kendim yaklasmamaya başladım kendi geliyor ama sence neden sedece olsun bitsin için oda öyle ne biliyim beni istediği için değil rahatlamak için yani bunu ferketmeye başladım ve ne kadar üzücü bana bişey yaparken hadi çabuk olsa bitsin diyor yani açık açık boşalt bitsin diyo yani ilişkiye bile girmiyor artık bilmiyorum yani sevmiyomu diyorum artık beni yanda birini sevmeye başladı
Aynı durumu yaşadım bende. Aslinda gizliden çıkıp mesaj atmanı isterdim de yazmayacaksan boşuna cikmayim😅
Sana karşı ilgi alakası azalmış görüldüğü üzere. Bu da demek oluyor ki başka birşeylere başka birine ilgi duyuyor. Sende aynı şekilde ona karşı ilgisiz olursan senin givi sorgulamayacaktir bile neden böyle diye.
Hiç mi korkmicak yani uzulmicek kaybetmekten ama gitmemede izin vermiyor aldattığında gidicektim kabul etmedi kavga etti yemin etti korkuttu beni gidemedim tuhaf eskisi gibi değil sanki ya da ben daha yeni farkediyorum
Valla öyle bir dünya yok gitmek istersen gidersin. Seni eldeymis gibi görüyor galiba, buna izin verme bence
Gidemiyorsam ne yapmalıyım bazen korkutuyor beni bazı hareketleri ondanda gidemiyorsam
Yani sonsuza kadar beraber mı olacaksın bu adamla, ya kendine çeki düzen versin ya da bıraksın yakanı
O bırakmadı hiç iste belki o yüzden gidemiyorum hiç git denedi bana
Valla o zaman konuşacaksın kendine gel diyeceksin
Diyinicede bana üstüme geliyorsun beni sıkıyorsun diyor kız konusunda
O zaman sende ilgisiz alakasız ol yani düşme üzerine , yakınlaşmaya çalışma yavaş yavaş kopsun bağlarıniz
Zeten öyleyim şu an
Ama göz göre göre de onu kadınlara gitmesine izin mi veriyim yani önümü diyorsun
Yani kopar işte parça parça ilişkini, arama sorma kendisi ararsa konuş görüş o kadar.
Ya öyle seymi olur bune bide sen halls onunla beraber son
Sende erkeksin senin için her fedakarlığı yapan kıza böyle yaparmiydin ya da haklı bı yani var mı gerçekten siz erkekler aldatmak zorundamidir çok sevsede?
Ben böyle biri sevecek birini bulayım daha başka ne isterim ikisini de gelince aldatmak sadece erkeklere mahsus bir şey değil
Evet sadece erkekler değildir zaten ama beni o kadar boş bırakmasına rağmen ben ona hiç yanlış yapamadım ve şu an gözümün için bakiyo uyumami bekler gibi eski bı kız arkadaşım vardı çocukluk ama sevdiğim adam için bittirdim çünkü bana iftira atıyor yok öyle bişey dedi yani ilk tanıştığımız zaman o kız arkadaşım yanımdaydı benimle beraber olduktan sonra ben uyuyunca kız arkadaşımın demesin göre onunlada lavaboda beraber olmuş ama bunu bana kız kanitlayamadigi için görüşmeyi kestim ve şimdi mesaj yakaladim kız ona yazmis oda musayit değilim demiş kızda ona tamam yazmis
Bilmiyorum artık sevmiyormu yoksa sadece başkalarında mi istiyor ama seven insan başkasına dokunmak istermi ben istem ki sevdiğimden baskasi dokunmasın ya da ben dokunmak asla bilmiyorum
Ben sana fikrimi söyleyeyim bence Uzak dur geri çekil anlattığın kadarını düşünüyorum böyle bir şey olamaz ya şahsi düşüncem bildiğin resmen seni kullanmış bence Uzak dur önüne bak
Beraber yaşıyoruz zaten şu an ama bişey sorucam beni kulaniyor diyede düşündüm ne amaçla kulaniyor tamam çirkin bı kadın değil şükür ki Allah'ıma güzel bı kadınım zaten çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır ama oda kadına aç bı adam değil mesleği yetiyor kadınları düşürmek için yani kadın çok beni niye kulansin sence
Vallahi mesleğine bilmiyorum ama belli ki seni elde yani cepte görüyor nasıl olsa elde bu cepte ben bunu istediğim gibi kullanırım diyor benim düşüncem bu
O zaman baştan beri hicmi sevmemiş diyosun yani öylemi sence yani onun kadın problemi yok mesleğinden ötürü ilk zamanlar görüyordum çünkü etrafındaki kadınları
Ben düşüncemi söylüyorum zamanından belli zaten bir şeyler bitik vaziyette bence yol yakınken geri çekil dönüşü olmayan bir yola girme ben sana tavsiyem
Tm tşkler tavsiyen için
Biz en çok hatayı böyle yapıyoruz değer vererek bence yol yakınken dediğim gibi geri çekil ben sana sadece bir şey anlatsam ne demek istediğimi anlayacaksın
Anlat o zaman belki o zaman gerçekten giderim sende belki bı sevap daha işlemiş olursun kafamda ok fazla soru işaretleri var bunların hiç birini ona soramiyorum neden bilmiyor ama soramiyorum belki gerçekten düşündüğüm cevabı vericem diye soramiyorum korkuyor
Seni sevse gözü senden başka bişey görmez senden başkasına değer vermez sadece seni bilir seni görür bak ben birini sevdim gözüm ondan başka kimseyi görmezdi maaş ksrtlm onda dururdu herseyini ben hallederdim verdim değerin hadddi hesabl yoktu seni sevse bunu yapmaz
Sonuç ne biliyormusun boynuzu yedim
Zaten o konuda herşeyimi karşılıyor zaten ama beni sevsin ben biseyini istemiyorum sadece tek ben olmak istiyorum hayatinda
Kadindanmi
Bende 3 4 belki bilmedim 10 bile olmusutur
Ama bilemiyorum yani istiyorum gitmek belki ama bana birke git dese belki gidicem ama demiyo
Bana sorarsan uzak dur geri çekil sen kendin git bence
Niye kullandırıyorsun kendini
Ya bişey yaparsa
Sen beni bi eklesene
Biseymi oldu
Yok tamam özür dilerim yine de kendine dikkat et hani kendini kullandık durma gereğini yap bence
oha ilşkiye girmiyosa terket eçok saçma
Girmiyo çok nadir oda saniye sürüyor ve 2 ye gittiğini en son ilk tanistigimizda hatırlıyorum yani bitsin hemen istiyor genelde birlikte olmadan boşalmak istiyor olmak istemiyorum elinle yap falan diyo genelde böyle ama benden kaynaklandigin söylüyor bırakmıyorun ondan başkalarına gitmesine ondan diyo yapamıyorum diyo
nasıl ya senden kaynaklanıyor erken boşalma sorunu var işte :D
Yok ben kimseyle olmasına izin vermiyorum beni aldatmasın izin vermiyorum o yüzden benim yüzümden miş enimle eskisi gibi ancak ona karismazsam ay da bikere izin verirsem duzelirmis yapamıyormus sıkıldı hep benimle olmaktan onu demek istiyor ama ben hiç sıkılmadım ben hiç dusunmedim farklı birini öyle olması gerekiyormuş düzelmesi için
sana bahane yapıyor
Yani yok mu öyle bişey seviyorsa sikilmazmi yani mesela sen sevdiğinden sikilirmiydin ya da var mı biri bilmiyorum varsa onunla mutlu musun seviyormusun
Aldatiyormusun sevdiğini
sen beni takibe al detaylı analatayım sana
Aldım
yazıyorum ama görmüyorsun
Kaç yaşındasınız
27 neden?
En verimli yaşlar
Yani
Fantazin yok mu
Ben fantazim olsabile sevdiğimle yaşamak isterim fantazimi başka biriyle değil
Yaşa o zaman
Sagol