Neden erkek evlat hep daha hayırsız Kız evlat Daha hayırlı oluyor?

Babam annem hep söyler. Erkek evlat hayır sızdır kız evlat çok hayırlıdır diye. Erkekler neden böyledir fikriniz nedir sizce?
Neden erkek evlat hep daha hayırsız Kız evlat Daha hayırlı oluyor?
Cevapla