'Keşke bunları yaşamadan önce karşına çıksaydım.' Dediğiniz biri oldu mu?


Olmadı hiç ama biriyle tanışmıştım. Çocuk çok saf, iyi kalpli, biriyle konuşurken bile kırmamaya özen gösteren biriydi. O beni sevdi ama brn onu sevemedim. İyiliği altında ezilmemek içi başlamadan bitirdim. Çok üzülmüştüm. Keşke onunla tanışmadan önceki kişi hayatıma hiç girmemiş olsaydı dedim.
Cevap
11Cevap
olmuştu..
sonrasın da o daha büyük bir şey yaşattı bana sağ olsun
belki de yaşadığının intikamını benden aldı
canı sağolsun..
Evet var keşke önceden karşılaşsaydık şimdi de geç değil ama yani
Birkişi oldu. Kırıldıça keskinlestim keskinlestikce sertlestim. O ise aşırı yumuşak ve duygusal.
Ona bunları yaşatan hayatla, bizi onunla karşılaştıran hayat aynı hayat. Ne yapabilirsin ki?
Oldu ama yaşanmış olması gerekiyormuş ki bugün ki hallerini alsınlar.
Hayır bunu diyeceğim herhangi birisi olmadı ama bu sözü bana söyleyen çok kişi oldu.
Şimdiye kadar dememiştim ama soruyu görünce bir düşündüm doğrusu.
Kader. Nasibim değilse eğer çokta şey yapmamak lazım. Zaman makinemiz yok en nihayetinde.
Bunu diyeceğim biri olmadı henüz.
Birisi için demiştim evet, bazı hataları yapmadan önce onunla tanışsaydım
Oldu mu ımm şey olmadı 😏
Yok kimse her türlü kaybeden ben olurdum
olduda ne oldu sanki beni istemedi o
Öyle biri yok ama olsun isterdim.
Dedim evet yani bu çok sevmekle alakalı değil
olmadi bos muhabbetler
Öyle birisi olmadı çünkü kimse hak etmedi beni
olmadı ben hayatı izlemeye gelmişim
50 kişi oldu
Daha yok
Uf eved
Evet istedim
Evet maalesef oldu
oldu da noldu sanki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?