Sevdiğim kişi benden intikam alıyor. Çok üzülüyorum. Ne yapacağım?

2 yıldır benimle buluşmak isteyen birisi vardı. En sonunda 4 ay önce buluştuk. Ona aşık oldum. Hatta bir şeyler yaşadık. Fakat bir keresinde çok kötü bir şekilde kavga ettik. Beni çok kırdı. Ben de kavga sırasında ona çok kötü bir şey söyledim. Asla aklımdan bile geçmeyen bir cümleyi ona karşı kurdum o an. "Sen bir kendine bak bir de bana. Normal şartlarda sana asla bakmazdım, sırf yalnız olduğum için seninle görüştüm" dedim. Asla aklımdan böyle bir şey geçmiyordu ama o an o sinirle ve kırılmanın etkisiyle bir anda ağzımdan çıktı. Çok pişmanım. O lafımı taktığı belliydi çünkü anneme de tekrar tekrar söyledi benim öyle bir laf ettiğimi. Sonrasında ise olay daha da büyüdü, sevdiğim kişi beni her yerden engelledi. Bir kere engeli açtı halası sayesinde, hâl hatır sormak için yazdığımda ise beni kırmak için, intikam alır gibi konuştu. "Seninle konuşmak istemiyorum, ısrar etme, olmayacak duaya amin deme, kendine saygın olsun biraz" gibi laflar etti. Sonra tekrar engelledi. Şu anda onunla iletişim bile kuramıyorum. Direkt engelliyor. Muhtemelen benden bu şekilde intikam alıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Her şeyi unutup yoluma da bakamam. Sizce ne yapmalıyım?
Sevdiğim kişi benden intikam alıyor. Çok üzülüyorum. Ne yapacağım?
Cevapla